شرایط و ضوابط

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 3911

  • اضافه شده: ژوئن 22, 2017

  • بازدیدها: 2291

توضیحات

شرایط و ضوابط «نقشه جامع صنعت» (Terms & Conditions)

logo icmap

با تشکر از اینکه «نقشه جامع صنعت» را جهت ورود به زنجیره ملی و فراملی عرضه و تقاضای صنعت انتخاب کرده اید. هر اجتماع نیازمند وجود قوانین و مقررات مدون و مشخصی می‌باشد که براساس آن حدود مسئولیت¬ها و اختیارات اشخاص حاضر در آن جامعه باید تعیین گردد. وجود این قوانین باعث می‌شود تا در هنگام بروز هرگونه اختلاف با رجوع به آن حوزه تخلفات احتمالی و مسئولیت افراد مشخص گردد. جوامع مجازی اعم از وب‌سایت‌ها و شبکه های اجتماعی و … نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. شرایط و ضوابط زیر نیز مربوط به شرایط عضویت و بهره برداری از «نقشه جامع صنعت» می‌باشد که عضویت در وب سایت به معنی اطلاع کامل از متن و شرایط آن می‌باشد. پس از خواندن دقیق این ضوابط، در صورتی که مورد قبولتان می‌باشد، در هنگام ثبت نام گزینه
« شرایط و ضوابط وب سایت را بطور کامل مطالعه کرده و آن را پذیرفته ام » را علامتگذاری و سپس اقدام به ثبت نام نمایید.
این ضوابط در قالب توافقنامه زیر ارائه گردیده است:
توافقنامه
متن حاضر متعلق به «نقشه جامع صنعت» می‌باشد و علاوه بر مفاد زیر بعنوان یک وب سایت ایرانی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نیز بر آن حاکم است.
تنها هدف این سایت جلب رضایت شماست. اساس عملکرد ما اینست که اهداف جمعی حاصل آید و هیچ تجاوزی به حقوق اشخاص صورت نگیرد.
رفتار مورد انتظار از کاربران
همانگونه که ذکر شد، مسئولیت تمامی اطلاعات، داده ها، مقالات، نرم افزارها، عکس، گرافیک، فایلهای صوتی، فایلهای تصویری و … که بصورت عمومی و یا خصوصی انتقال یافته، بر عهده شخصی است که آنها را انتقال داده است. «نقشه جامع صنعت» کنترلی بر صحت مطالب فرستاده شده از طریق خدماتش را ندارد. ممکن است در طی استفاده از اینترنت و سایت ما، در معرض مضامینی قرار گیرید که خوشایند شما نباشد و یا حتی به رایانه شما آسیب برساند. این مضامین باید شناخته شود و تخطی آنها گزارش شود، اما این تنها در حیطه صلاحدید «نقشه جامع صنعت» است که چه اقدامی انجام دهد و با آنها چه برخوردی داشته باشد. و رفتار مورد انتظار از کاربران اینست که از هرگونه برخوردهای شخصی دوری نمایند.

الف: شرایط عضویت
عضویت در «نقشه جامع صنعت» تابع شرایط خاص نمی‌باشد ولیکن از آنجائیکه مدیریت «نقشه جامع صنعت» تمامی تلاش خود را جهت فراهم سازی محیطی سالم، پرنشاط و پرمحتوا جهت ورود به زنجیره ملی و فراملی عرضه و تقاضای صنعت و ارتقاء سطح بلوغ ساخت و فناوری نموده، پایبندی به این آرمان را شرط عضویت خود در سایت قرار داده است و از داوطلبان عضویت انتظار دارد تا در صورت قبول این اصول به عضویت وب سایت درآیند.
ب: اطلاعات خصوصی
اعضاء نباید اطلاعاتی را که دارای حساسیت می¬باشند برروی سایت قرار دهند و «نقشه جامع صنعت» مسئولیتی درخصوص سوء استفاده از این اطلاعات را قبول نمی‌کند.
پ: شرایط استفاده
 اعضاء مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی، اطلاعات محرمانه اشخاص ثالث، نوشته‌های نفرت آمیز، غیر اخلاقی و غیر قانونی در پروفایل اختصاصی خود نمی¬باشند.
 «نقشه جامع صنعت» تحت هیچ شرایطی مسئولیت خسارت¬های وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته از سوی کاربران در وب‌سایت‌ را نمی¬پذیرد.
 «نقشه جامع صنعت» خود را مجــاز بــه کنتــرل نوشته‌هایی که برروی پروفایل اعضا قرار می¬گیرد می¬داند ولی خود را ملزم به این امر نمی¬داند. مسئولیت کامل نوشته‌های قرار داده شده روی پروفایل بر عهده صاحب آن وب‌سایت (عضو مربوطه) خواهد بود.
 «نقشه جامع صنعت» می¬تواند هر قسمتی از این توافقنامه را در هر موقع تغییر دهد. متن توافقنامه همواره برروی سایت قابل ملاحظه بوده و در صورتیکه در هر زمان با این قرارداد مخالفت داشته باشید می‌توانید از عضویت این سایت انصراف دهید.
 در صورتیکه گذرواژه خود را فراموش نمودید با استفاده از انتخاب “گذرواژه را فراموش کردم!” می‌توانید آنرا دریافت کنید و «نقشه جامع صنعت» مسئولیتی در قبال ارسال این اطلاعات برای شما به طرق دیگر نخواهد داشت.
 در صورتیکه از مقررات سایت و مقررات جمهوری اسلامی ایران تخطی نمائید. مسئولین وب سایت می توانند بدون اخطار قبلی پروفایل شما را مسدود و عضویت شما را به حالت تعلیق در آورند.
 «نقشه جامع صنعت» سرویس حاضر را به همان شکلی که هست و بدون هر گونه تعهدی ارائه می نماید و در مورد قطع شدن خدمات وب سایت، خالی از اشکال بودن آن، رفع اشکالات و یا تطابق آن با نیازهای شما تعهدی ندارد.
 «نقشه جامع صنعت» دارای قسمت پشتیبانی می‌باشد و تلاش خود را همواره جهت ارائه خدمات مطلوب می نماید ولیکن تعهدی نسبت به سرعت پاسخگوئی، عدم پاسخگوئی به سوالات و غیره، به علت حجم تماس¬ها ندارد.
 «نقشه جامع صنعت» تمامی تلاش خود جهت حفظ و صیانت از اطلاعات شما بعمل خواهد آورد ولیکن اگر چنانچه به هر دلیل بدون اطلاع و رضایت شما، اطلاعات شما توسط اشخاص ثالث مورد سوء استفاده و یا تخریب گردد سایت مسئولیتی در مورد این اتفاقات نخواهد داشت.
ت: حقوق مالکیت معنوی
 کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به «نقشه جامع صنعت» می باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور («نقشه جامع صنعت») اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، بارگذاری، نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد.
 استفاده از نوشته‌های قرار گرفته برروی پروفایل در جای دیگر مجاز نمی‌باشد. بخصوص اطلاعات شخصی افراد، عکس ها و نوشته‌های مربوط به آنها.
 کلیه محتویات نرم افزاری و ابداعات و طرح¬های «نقشه جامع صنعت» و کلیه حقوق آنها متعلق به این وب سایت است.
 «نقشه جامع صنعت» مجاز است به هر نحوی که بخواهد از کلیه نوشته‌های قرار گرفته در پروفایل ها که قانوناً متعلق به شخص یا نشریه یا سازمان دیگری نباشد، استفاده نماید. (بعنوان مثال آنها را بصورت برگزیده در قسمت دیگری از وب سایت نمایش دهد.)
 کاربران مجاز به انتشار هیچ مفهوم و محتوایی که به حقوق انحصاری و تجاری اعضا و حق چاپ و نشر و سایر حقوق ایشان تجاوز نماید، نمی باشند.
ث: تذکرات مهم
در موارد زیر، مسئولین وب سایت می توانند بدون اخطار قبلی پروفایل مذکور را مسدود و عضویت آن را به حالت تعلیق در آورند:
 انتشار مطالبی که از نظر «نقشه جامع صنعت» غیر قانونی، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، زیان آور، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل باشد و همینطور مطالبی که به نژاد، قوم ، گروه و یا دسته خاصی از مردم توهین کننده باشد.
 قرار دادن لینکهایی به سایتهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و مبتذل و همینطور سایتهایی که به هر نحو مناسبات فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را زیر پا می گذارند.
 جعل هویت اشخاص یا نهادها و همینطور نسبت دادن بیانات و سخنان دروغین به افراد و نهاد های خاص
 جعل و دستکاری کردن مشخصات به منظور تغییر ماهیت اصلی محتویات منتقل شده از طریق سرویس های اینترنتی.
 انتشار هر مفهوم و محتوایی که از نظر قانونی و یا مسائل دیگر، حق انجام آنها را نداشته باشید. ( از قبیل اطلاعات داخلی و اطلاعات اختصاصی و محرمانه برخی سازمانها و نهادها، چنانچه از نظر روابط استخدامی و قوانین داخلی سازمانها، این کار منع شده باشد.)
 انتشار هرمفهوم و محتوایی که به حقوق انحصاری افراد، حقوق تجاری، حق چاپ و نشر ، و سایر حقوق انحصاری گروههای خاص تجاوز کند.
 انتشار ویروسهای رایانه ای و هر کد و فایل و برنامه ای که به منظور قطع کردن و از کار انداختن سامانه های رایانه ای طراحی شده باشد و به سخت افزار و نرم افزار و تجهیزات رایانه ها آسیب برساند.
 تجاوز عمدی یا غیر عمدی به مواضع کاری، بیانات، قوانین ملی و بین المللی و هر رویه و مقرراتی که قدرت قانونی از آن حمایت کند.
 تهدید کردن و هر گونه آزار و اذیت رساندن از سوی اعضا به اشخاص و شرکت ها و نهادها از طریق این وب سایت.
 تهیه و ترویج اطلاعات سازماندهی شده درباره فعالیت های غیر قانونی، ترویج آسیب های فیزیکی و صدمه زدن به گروهها و افراد ( مثلا ترویج و آموزش ساخت بمب و یا سایر اسلحه ها و وسایل آتش زا )
 استفاده از «نقشه جامع صنعت» بعنوان یک خدمات برای انتقال به وب سایتی دیگر.
 استفاده از وب سایت به گونه ای که به هر نحو نقض کننده مقررات موجود در این توافقنامه باشد.
 انجام فعالیتهای تجاری در «نقشه جامع صنعت» یا از طرف این وب سایت در صورتیکه بدون هماهنگی قبلی و اخذ مجوز از ما باشد.
 شما در این وب سایت اجازه ندارید برای خود چند نام کاربری ایجاد نمایید. به ازای هر کاربر یک نام کاربری ایجاد می شود و افراد می توانند با همان یک نام کاربری به چند پروفایل دسترسی داشته باشند.
 «نقشه جامع صنعت» ممکن است که نمایش پروفایل کاربری را از صفحه اصلی این وب سایت حذف نماید. (مثلا در لیست آخرین پروفایل های به روز شده ) و همینطور «نقشه جامع صنعت» و مدیران آن این حق را دارند که هر مطلب و محتوایی که مخالف مفاد مذکور در این توافقنامه باشد را حذف کنند.
 بیان عقاید مختلف با احترام به اصول فکری و اخلاقی دیگران و با پرهیز از توهین و فحاشی در وب‌سایت‌ها مجاز می‌باشد.
 بکار بردن کلمات و یا تصاویر خلاف شئونات اخلاقی و مذهبی ممنوع می‌باشد.
 نوشته‌ها مستهجن، افترا آمیز، دشنام و خارج از اخلاق یا بی حرمتی به مقدسات فرهنگی و مذهبی در هیچ یک از وب‌سایت‌ها مجاز نمی‌باشد.
 بیان لطیفه هائی که منجر به اهانت به هم وطنان و یا اقشار خاص گردد و خلاف شئونات اخلاقی باشد مجاز نمی‌باشد.
 پیشنهاد و یا تشویق به هر نوع فعالیت غیر قانونی مجاز نمی‌باشد.
 قراردادن لینک به سایتهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و مبتذل و همچنین سایتهائی که به اشکال مختلف روابط و رفتارهای فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را پایمال نماید مجاز نمی‌باشد.
 جعل هویت اشخاص حقیقی و یا حقوقی اعم از شرکتها، نهادها و سازمانها و نسبت دادن بیانات و سخنان دروغین به ایشان مجاز نمی‌باشد.
 از هرگونه فعالیت تبلیغاتی (حزب، گروه و … ) خودتان و دیگران جدا خودداری نمایید. در صورتی که به غیر از این عمل شود حساب آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد.
شما بر این موضوع توافق می کنید که «نقشه جامع صنعت» این حق را دارد که به اطلاعات و مطالب و مضامین پروفایل شما دسترسی داشته باشد، آنها را نگهداری کند و یا حتی در اختیار مراجع قانونی قرار دهد. این در صورتی است که «نقشه جامع صنعت» به موجب قانون و در موارد زیر مجبور به انجام این کار باشد: ۱) منابع حقوقی و قضایی برای این کار وجود داشته باشد. ۲) چنانچه از جانب اشخاص ثالث شکایتی علیه وب سایت ما شده باشد مبنی بر اینکه برخی مطالب و مضامین موجود در پروفایل به آنها توهین کننده بوده است و در واقع به حقوق آنها تجاور شده باشد. ۳) چنانچه این در خواست از جانب خود شما کاربران باشد. ۴) برای حمایت از حقوق و امنیت کاربران سایت و در برخی موارد عموم مردم.
ح: قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران موضوعه
مشاهده متن کامل قانون جرائم رایانه‌ای
مشاهده فهرست مصادیق محتوای مجرمانه

با امید به اینکه با به کارگیری ضوابط سایت و دستورالعمل‌هایی که در آینده به آن‌ها اضافه خواهد شد، بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم،

آگهی های مرتبط