نکات درج آگهی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 3882

  • اضافه شده: ژوئن 21, 2017

  • بازدیدها: 931

توضیحات

نکات درج آگهی

درج آگهی

در این موضوع قصد داریم به نکات درج آگهی بپردازیم که با توجه به این نکات می توانید از آگهی مطلوبی بهره مند شوید و نتیجه بهتری از درج آگهی خود دریافت کنید.

نقشه جامع صنعت در زمینه درج آگهی همراه شما خواهد بود و می توانید از طریق تماس با مشاورین شرکت، بصورت رایگان از آن ها مشاوره برای درج آگهی دریافت کنید.

چگونه می توان با درج آگهی مناسب سبب شد که سوددهی فعالیتی که انجام می شود بالا رود و روند فروش محصولی که برروی آن تبلیغ می شود افزایش یابد؟

نکات درج آگهی – انتخاب عنوان آگهی مناسب

از مهمترین مسائل در درج آگهی، انتخاب عنوان مناسب است. عنوان یک آگهی به مخاطب می گوید شما در چه زمینه ای مشغول به فعایت می باشید و چه محصولی دارید. انتخاب عنوان مناسب نقش بسیار حائز اهمیتی در تبلیغات و درج آگهی ها دارد، زیرا در کوتاه ترین زمان می تواند مشتری و مخاطب را جذب کند و یا اینکه سبب شود مشتری هیچ توجهی به آگهی نداشته باشد

نکات درج آگهی – ارائه توضیحات مناسب

پس از اینکه عنوان مناسبی را برای درج آگهی مورد نظرتان انتخاب کردید، باید توضیحات مناسب و دقیقی برای تبلیغات خود ارائه دهید. این توضیحات باید متناسب و مربوط با عنوان انتخاب شده باشد و بصورت جامع بتواند موضوع تبلیغات درج شده را معرفی کند.

این نکته را همواره به یاد داشته باشید که معرفی محصول از فروش آن مهمتر است. اگر معرفی خوبی از محصول مورد نظر نداشته باشید، نه تنها مشتری در آن لحظه استقبالی از محصول شما نمی کند، بلکه یک ذهنیت در او ایجاد می شود که به سمت کالاهای شما نیاید. اما اگر محصول خود را به خوبی معرفی کنید، نتیجه این کار را می توانید در بلند مدت احساس کنید.

نکات درج آگهی

نکات درج آگهی

نکات درج آگهی – صداقت با مشتری

از به کار بردن جملات و کلمات اغراق آمیز کاملا خودداری کنید. به کار بردن عباراتی مانند ما بهترینیم، محصولات ما بالاترین کیفیت را دارد و ..و تنها سبب سلب اعتماد مخاطب و مشتری می شود.

می توانید با دلایل قانع کننده و به دور از اغراق، به مخاطب و مشتری از کیفیت کار و محصول خود بگویید؛ اما بصورت مستقیم وارد عمل نشوید و خودتان نتیجه گیری نکنید، بگذارید مشتری خودش تصمیم بگیرد و درمورد بهترین بودن یا نبودن محصول شما به نتیجه برسد.

نکات درج آگهی – درج تصویر مناسب

درج یک تصویر مناسب در تصمیم گیری مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. برای درج آگهی مورد نظرتان، هرچند نکات قبلی را به خوبی رعایت کرده باشید اما اگر از تصاویر مناسب استفاده نکنید، مشتری جذب کالا و یا خدماتی که بر روی آن تبلیغ صورت میگیرد بصورت قطعی نمی شود.

انتخاب یک تصویر بسیار اهمیت دارد و می تواند مشتری را ترغیب کند که از کالا و یا خدمات شما استفاده کند و به او احساس خوشایندی دست بدهد. اما اگر در این زمینه ضعیف عمل کنید و عکس درج شده در آگهی و تبلیغتان مطلوب نباشد، هرچند دارای بهترین کیفیت و قیمت باشید و بهترین توضیحات را به مشتری ارائه دهید، به این دلیل که مشتری تصویر مناسبی از کالا یا خدمات شما را ندیده است، جذب نمی شود.

نکات درج آگهی

نکات درج آگهی

نکات درج آگهی – اطلاعات تماس کامل

در پایان اطلاعات تماس کامل و مطلوبی در اختیار مخاطبین و مشتریان خود قرار دهید تا آن ها بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند.

هرچقدر مشتری اطلاعات تماس مناسبی در اختیارش قرار گیرد، بهتر به شما اعتماد می کند و تاثیر مثبتی بر روی او دارد، اما اگر در درج آگهی انجام شده اطلاعات تماس و برقراری ارتباط قید نشده باشد، مشتری نمی تواند با شما ارتباط برقرار کند و تبلیغات شما نتیجه ای نخواهد داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین شرکت ایرانیان ماندگار در ارتباط باشید و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.

نقشه جامع صنعت از مجموعه سایت های شرکت ایرانیان ماندگار، در زمینه درج آگهی،درج آگهی رایگان، تبلیغات صنعتی، مشاوره صنعتی و … خدمت گذار شما خواهد بود.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط