اشتباه کارآفرینان در کسب و کار

مدیریت و توسعه کسب و کار دی ۴, ۱۳۹۵

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار : بسیاری از کار آفرینان مهارت فنی ایجاد یک کسب و کار را با نیازهای استراتژیک یک شرکت اشتباه می گیرند.کار آفرینان معمولا با چهار مرحله روبه رو هستند : شور و شوق، ترس، خستگی، افسردگی.
کارآفرینان معمولا زمانی با مشکل روبه رو می شوند که موارد فنی بر کار آفرینی و موارد اجرایی سایه می افکند. اگر کسب و کار شما بر زندگی تان مسلط است شما شرکت ندارید بلکه بدترین شغل ممکن را دارید. در یک شرکت بالغ صاحب کسب و کار برنامه راهبردی مشخصی برای رشد و توسعه دارد. یک سیستم اجرایی عالی بسیار مهم تر از محصولات شرکت است. 

صاحبان شرکت های کوچک چرخ هایشان را برای انجام کارهای اشتباه می چرخانند. اساسا بازگشت سرمایه ای که از کسب و کار خود به دست می آورند نسبت به زمان و انرژی سرمایه گذاری شده بسیار ناچیز است. ارقام دروغ نمی گویند هرسال در ایالات متحده بیش از یک میلیون کسب و کار جدید راه اندازی می شود متاسفانه در طول ۱۲ ماه ماه ۴۰ درصد این افراد تازه وارد کسب و کار خود را تعطیل می کنند پس از ۵سال بیش از ۸۰در صد آن ها یعنی کسب و کار محو شده اند و اثری از آن ها باقی نمانده است.

اشتباه کارآفرینان

اشتباه کارآفرینان

اغلب کار آفرینان قربانی افسانه ها تخیلات و کمبود دانش خود می شوند آن ها کسب و کارشان را براساس ۴ مفهوم اداره می کنند:

(۱) افسانه کار آفرینی:

دیدگاه اشتباه افسانه کار آفرینی بیان می کند که مردم کسب و کارهای جدید را به خاطر روحیه کار آفرینی خود یعنی اشتیاق به کسب سود از سرمایه گذاری راه می اندازد در حقیقت افراد به دلایل مختلفی کسب و کارهای جدید را شروع می کنند و دلیل آن همواره کار آفرینی نیست.

(۲) تحول کسب و کارهای آماده:

اعطای امتیاز موج تغییراتی را ایجاد کرده  و کار آفرین خریدار این امتیاز را قادر می سازد تا در کوتا ه ترین زمان به فروشنده محلی یک محصول گسترده و معروف تبدیل شود اعطای امتیاز فروش رویکرد جهانی به کسب و کار را به شدت تغییر داده است.

(۳) توسعه روندهای کسب و کار:

استراتژ های روندها و سیستم های خلاقانه روش شرکت ها برای گسترش و مدیریت کسب و کارها را تغییر داده است کار آفرینانی که قادر به درک اهمیت سیستم ها نیستند کسب و کارهای ناموق ایجاد می کنند زیرا اغلب بر مدیریت  اتفاقی تکیه می کنند آنانی که به طور مناسب از فرآیندهای گسترش کسب و کار استفاده می کنند موفق می شوند.

(۴) نمایندگی کسب و کارهای معروف:

وقتی یک شرکت حق امتیاز یا نمایندگی فروش می خرد سیستم کلی چگونگی انجام کسب و کار را دریافت کرده است بسیاری از کارآفرینانی که نمایندگی گرفته اند گمان می کنند محصولی را می فروشند در حقیقت آن ها نام معروف و معتبر شرکت اصلی را می فروشند به عبارت دیگر محصول واقعی آن کسب و کار خود آن کسب و کار است.

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار

کسب و کار

کارآفرینی در کسب و کار

کسب و کار موفق

کسب و کار جدید

تعریف کسب و کار

مشاوره کسب و کار

انواع کسب و کار

کسب و کار اینترنتی

افزایش درآمد کسب و کار

پاسخ دهید


Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0