اشتباه کارآفرینان در کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5231

  • اضافه شده: اکتبر 18, 2017

  • بازدیدها: 386

توضیحات

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار

توسعه کسب و کار

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار : بسیاری از کار آفرینان مهارت فنی ایجاد یک کسب و کار را با نیازهای استراتژیک یک شرکت اشتباه می گیرند.کار آفرینان معمولا با چهار مرحله روبه رو هستند : شور و شوق، ترس، خستگی، افسردگی.
کارآفرینان معمولا زمانی با مشکل روبه رو می شوند که موارد فنی بر کار آفرینی و موارد اجرایی سایه می افکند. اگر کسب و کار شما بر زندگی تان مسلط است شما شرکت ندارید بلکه بدترین شغل ممکن را دارید. در یک شرکت بالغ صاحب کسب و کار برنامه راهبردی مشخصی برای رشد و توسعه دارد. یک سیستم اجرایی عالی بسیار مهم تر از محصولات شرکت است.

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار – صاحبان شرکت های کوچک چرخ هایشان را برای انجام کارهای اشتباه می چرخانند. اساسا بازگشت سرمایه ای که از کسب و کار خود به دست می آورند نسبت به زمان و انرژی سرمایه گذاری شده بسیار ناچیز است. ارقام دروغ نمی گویند هرسال در ایالات متحده بیش از یک میلیون کسب و کار جدید راه اندازی می شود متاسفانه در طول ۱۲ ماه ماه ۴۰ درصد این افراد تازه وارد کسب و کار خود را تعطیل می کنند پس از ۵سال بیش از ۸۰در صد آن ها یعنی کسب و کار محو شده اند و اثری از آن ها باقی نمانده است.

اشتباه کارآفرینان

اشتباه کارآفرینان

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار – اغلب کار آفرینان قربانی افسانه ها تخیلات و کمبود دانش خود می شوند آن ها کسب و کارشان را براساس ۴ مفهوم اداره می کنند:

(۱) افسانه کار آفرینی:

دیدگاه اشتباه افسانه کار آفرینی بیان می کند که مردم کسب و کارهای جدید را به خاطر روحیه کار آفرینی خود یعنی اشتیاق به کسب سود از سرمایه گذاری راه می اندازد در حقیقت افراد به دلایل مختلفی کسب و کارهای جدید را شروع می کنند و دلیل آن همواره کار آفرینی نیست.

(۲) تحول کسب و کارهای آماده:

اعطای امتیاز موج تغییراتی را ایجاد کرده و کار آفرین خریدار این امتیاز را قادر می سازد تا در کوتا ه ترین زمان به فروشنده محلی یک محصول گسترده و معروف تبدیل شود اعطای امتیاز فروش رویکرد جهانی به کسب و کار را به شدت تغییر داده است.

(۳) توسعه روندهای کسب و کار:

استراتژ های روندها و سیستم های خلاقانه روش شرکت ها برای گسترش و مدیریت کسب و کارها را تغییر داده است کار آفرینانی که قادر به درک اهمیت سیستم ها نیستند کسب و کارهای ناموق ایجاد می کنند زیرا اغلب بر مدیریت اتفاقی تکیه می کنند آنانی که به طور مناسب از فرآیندهای گسترش کسب و کار استفاده می کنند موفق می شوند.

(۴) نمایندگی کسب و کارهای معروف:

وقتی یک شرکت حق امتیاز یا نمایندگی فروش می خرد سیستم کلی چگونگی انجام کسب و کار را دریافت کرده است بسیاری از کارآفرینانی که نمایندگی گرفته اند گمان می کنند محصولی را می فروشند در حقیقت آن ها نام معروف و معتبر شرکت اصلی را می فروشند به عبارت دیگر محصول واقعی آن کسب و کار خود آن کسب و کار است.

اشتباه کارآفرینان در کسب و کار

کسب و کار

کارآفرینی در کسب و کار

کسب و کار موفق

کسب و کار جدید

تعریف کسب و کار

مشاوره کسب و کار

انواع کسب و کار

کسب و کار اینترنتی

افزایش درآمد کسب و کار

آگهی های مرتبط