بازاریابی آن لاین

بازاریابی, تازه ترین ها دی ۲۰, ۱۳۹۵

بازاریابی آن لاین

بازاریابی آن لاین

بازاریابی آن لاین خود را با جستجوی کلید واژها اغاز کنید.چنین تحقیقی مشخص میکند که مشتریان احتمالی هنگام جستجوی ان لاین به دنبال چه هستند.

جستجو ی پولی

جستجو های پولی شامل پرداخت پول است تا آگهی شما در نتایج جستجو ظاهر شود. مبلغ تبلیغ شما به ارزش کلید واژه انتخاب شده بستگی دارد. گوگل تلاش میکند که به اگهی دهندگان اطمینان دهد که بیشترین سود را از تبلیغات جستجوی پولی خود به دست می اورند.وقتی پول می دهید تا اگهی شما بر اساس کلید واژه ها در اولویت قرار میگیرد، گوگل جایگاه آن را در میان سایر نتایج جستجوارتقا می دهد. حمله ی خود را برنامه ریزی کنید. برخی از کلیدواژه ها بسیار گران هستند و  کلیک بر ان ها ۵ تا۲۰ دلار هزینه دارد. البته ناامید نشوید برخی از کلید واژه ها فقط ۱۰سنت هزینه دارد.

بازاریابی آن لاین

بازاریابی آن لاین

جستجوی آنلاین محلی

جستجوی آنلاین محلی به کاربران کمک می کند تا کسب و کاری در منطقه مربوط به خود پیدا کنند، مانند یک کفش فروشی محلی یا یک رستوران چینی محلی.این کار با بومی سازی تفاوت دارد که در ان وب سایت ها روی پدیده ای بومی تمرکز میکنند، مثل گزارش اب وهوا در شهری خاص.ممکن است وب سایت های که چنین اطلاعات هدفمندی ارائه می کنند، نسبت به مطالب ارائه شده در جایگاه مناسبی قرار نگیرند.اطلاعات مربوط به اب و هوای یک شهر را می توان در سایت اب و هوای ملی ارائه کرد،
اما جست و جوی محلی، فقط به کسب و کارها و شرکت های موجود در مکانی خاص تمرکز میکند. لازم نیست وب سایت ویژه ای برای جستجوهای محلی داشته باشید تا شمارا پیدا کنند. همه انچه لازم دارید این است که تا حد ممکن اطلاعاتی خاص برای موتورهای جستجو تامین کنید، مثل اطلاعات تماس، تصاویر کسب و کار و محصولات یا خدمات خود.

بازاریابی آن لاین

بازاریابی آن لاین

کارشناسان معتقدند که جستجوهای پولی همیشه باید به ((صفحات فرود)) منتهی شود. صفحه ی فرود صفحه خاصی از سایت است که جستجوگران با کلیک بر روی اگهی وارد آن صفحه می شوند. محتوای صفحه ی فرود باید کاملا با پیام اگهی وارد آن صفحه می شوند. محتوای صفحه ی فرود باید کاملا با پیام اگهی مطابقت داشته باشد .داشتن یک صفحه ی فرود اختصاصی مسیری شفاف برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری ارائه می دهد. هدف صفحه ی فرود گرفتن ایمیل بازدیدکننده و دادن اطلاعاتی ارزشمند به او است. صفحات فرود خود را ازمایش کنید تا از نتیجه بخش بودن ان ها مطمئن شوید. برای پیگیری نتایج خود از سیستم ها و ابزارهای موتور جستجو استفاده کنید. برای داشتن بهترین نرخ تبدیل بازدید کننده ب خریدار تا جایی که ممکن است ((فرایند فروش)) را ساده کنید.

نامه دامنه سایت شما در بازاریابی آن لاین بسیار مهم است. بهترین نام دامنه پسوند .com است. انتخاب هوشمندانه ((مکان ارائه مطالب)) در سایت به ارتقای نتایج بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. بازدید کنندگان نباید چندین بار کلیک کنند تا به مطلب مورد نظر خود برسند، بنابراین مطالب خود را تا جایی که ممکن است به صفحه ی اصلی نزدیک کنید. طراحی خوب وب به این معنی اسن که ((فاصله مطلب با با صفحه ی اصلی وب سایت را به کمتر از چهار صفحه )) کاهش دهید. ساختار ادرس صفحات نیز به همین اندازه مهم است. ادرس های خود را از نظر کلیدواژه ها غنی کنید. در هر کدام از صفحات سایت حداقال ۲۵۰ کلمه مطلب قرار دهید و صفحات سایت راحداقل به ۱۰۰صفحه برسانید. هر صفحه باید منحصر به فرد باشد. کیفیت صفحات را افزایش دهید و یک ((تقویم مطالب)) برای یاداوری زمان تهیه و اضافه کردن مطالب جدید داشته باشید. تا جایی که ممکن است لینک های منتهی شونده  به وب سایت خود را افزایش دهید. از سایر وب سایت ها در خواست کنید که لینکی به وب سایت شما داشته باشند. به جای کمیت ب دنبال کیفیت باشید

بازاریابی آن لاین

بازاریابی اینترنتی

جستجوی آنلاین محلی

جستجو ی پولی

بازاریابی

بازاریابی صنعتی

بازاریابی در ایران

بازاریابی در جهان

بازاریابی در کسب و کار

توسعه کسب و کار

افزایش درآمد

افزایش درآمد با بازاریابی

مشاوره بازاریابی

 

پاسخ دهید

علمی پژوهشی

خدمات ویژه ما