بازاریابی اینترنتی

بازاریابی دی ۱۹, ۱۳۹۵

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی : در بخش ۱ و بخش ۲  این مقاله تکنیک هایی در خصوص بازاریابی اینترنتی مطرح کردیم، حال به ادامه بیان این تکنیک ها می پردازیم:

سبد خرید

تا جایی که ممکن است فرایند خرید خود را ساده کنید. میتوانید سیستم ها و نرم افزارهای کامل ((خرید انلاین)) را از فروشندگان متخصص بخرید. قبل از راه اندازی کامل سایت، سبد خرید و خرید انلاین خود را ازمایش کنید. هر چیزی که مراحل خرید مشتریان ان لاین شما را با سختی مواجه میکند را محدود کنید. کارها را برای ان ها ساده کنید.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

رها کردن نیمه کاره خرید

وقتی بازدیدکنندگان برای خرید مواردی از سبد خرید خود استفاده می کنند، ولی خرید را به پایان نمی رسانند، مشکل بزرگی به وجود می اید. اغلب، دلیل عدم خرید، عکس العمل نسبت به قیمت های بالا است. برای غلبه بر این مشکل ، ((تضمین رضایت)) ارائه دهید. شاید مردم در اثر عدم ارائه روش پرداختی مطلوب توسط سایت شما، خرید خود را کامل نکنند. مظمئن شوید که میتوان پرداخت را از طریق ((کارت های اعتباری، خرید پستی،واریز بانکی و…)) انجام داد. اگر مردم در زمان خرید ببینند که موارد مورد نظر ان ها تمام شده یا فروخته شده است، شما را ترک میکنند. در فرایند خرید، هر موردی را زود تر به ان ها اطلاع دهید.

تحلیل و آمار گیری

سیستم های تحلیل بسیاری برای کمک به ارزیابی اثر بخشی وب سایت در دسترس است . مهم تریت معیارهایی که باید بررسی شود عبارتند از :بازدید های منحصر به فرد ، بازدید صفحات ، زمان حضور در سایت ، صفحات ورود و خروج ، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه . اگر وب سایت کوچک یا متوسطی دارید، سیستم تحلیل گوگل می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.اگر وب سایت شما روزانه میلیون ها بازدید کننده دارد، از ازائه دهندگان  خدمات حرفه ای تحلیل سایت کمک بگیرید.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

ترفند های بازار یابی آن لاین

تعدادی بزرگان در حوزه«بازاریابی آن لاین و بهینه سازی » نکات زیر را پیشنهاد می کنند :

  • وب سایت خود را برای جستجو ها و تبدیل بازدید کننده به خریدار بهینه کنید. برای انجام این کار ، آزمایش کنید و باز هم آزمایش کنید.
  • تبدیل بازدید کنندگان به خریدار ، علم و هنر را با هم در بر می گیرد و تقاطعی است میان خلاقیت ، بازاریابی و اصول تجزیه و تحلیل . اگر برند معروفی نیستید، بر اعتماد سازی کار کنید که شامل« ۷۰ عامل یا بیشتر» است که بر احساس مردم نسبت به وب سایت شما اثر می گذارد .
  • بازاریابی آن لاین موثر کاری بسیار فراترازجذب تعداد زیادی از بازدید کنندگان است . تنها کسانی می توانند فقط بر جذب ترافیک تمرکر کنند که برند های شناخته شده دبزرگی هستند . برای تعیین موارد مهم از نظر بازدید کنندگان ، از ابزاری مانند گفتگوی آن لاین استفاده کنید.
  • پیام آن لاین دقیق و واضحی داشته باشید .« بهبود نرخ تبدیل» به تلاش زیادی احتیاج دارد
  • نیمه بالایی صفحه وب سایت خود را برای نمایش گرافیک یا انیمیشن های فلش هدر ندهید .
  • برای تقویت مدیریت محتوا یا تجارت الکترونیک از بهترین نرم افزار های ساخت سایت استفاده کنید. در صفحه فرود خود توصیه نامه های زیادی از مشتریان راضی قرار دهید.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی

مشاوره بازاریابی

بزاریابی اینترنتی چیست

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی

راهکار افزایش درآمد

 

پاسخ دهید