جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5179

  • اضافه شده: اکتبر 17, 2017

  • بازدیدها: 662

توضیحات

توسعه کسب و کار شرکت هن سن کشور چک در ایران

در تاریخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ مدیران شرکت هن سن الکتریک کشور جمهوری چک به همراه مدیر محترم نمایندگی ایران این شرکت جهت گسترش همکاری در دفتر نقشه جامع صنعت حضور بهم رساندند. در این جلسه آقای پیتر پتروسکا نماینده شرکت هن سن الکتریک چک با اظهار خشنودی از حضور این شرکت در ایران خواستار گسترش همکاری فی ما بین و استفاده از خدمات مشاوره این سامانه در جهت توسعه کسب و کار خود در ایران شدند.

در این جلسه سرکار خانم قاسمی مدیرعامل شرکت هن سن الکتریک ایرانیان نماینده انحصاری هن سن الکتریک ضمن خرسندی از حضور در دفتر سامانه نقشه جامع صنعت خواهان گسترش همکاری ها و استفاده از مجموعه خدمات این سامانه در جهت بازاریابی و فروش محصولات این شرکت در ایران شدند. شرکت هن سن الکتریک دارای بیش از ۶ شعبه در نقاط مختلف جهان می باشد که تنها شعبه این شرکت در خاورمیانه هن سن الکتریک ایرانیان می باشد.

در ادامه این جلسه آقایان احمدی مدیرعامل و مهندس قاسم زاده مدیر توسعه کسب و کار نقشه جامع صنعت ضمن خیر مقدم به مهمانان داخلی و خارجی، اعلام نمودند از تمام ظرفیت های موجود در سامانه نقشه جامع صنعت در جهت توسعه کسب و کار مجموعه هن سن الکتریک ایرانیان استفاده نموده و سطح همکاری ها را تا پایان سال ۹۵ با مجموعه نقشه جامع صنعت در جهت ایجاد کارخانه در ایران گسترش دهند.

 

 

آگهی های مرتبط