فروشنده حرفه ای در کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6133

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 460

توضیحات

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

فروشنده حرفه ای در کسب و کار : بخش قبلی را مطالعه نمایید و در اینجا به ادامه ی داستان فرد بپردازید 🙂

خوب، می توانست بگوید: «گمان می کنم امسال را از دست داده ایم، حق با شماست «فرد». اما کنجکاوم بدانم که چه موقع برای آموزش سال آینده قرار داد خواهید بست؟» به هر حال منظورش از تماس گرفتن با «فرد» این بود که درجا و به موقع با او گفتگویی درباره ی فروش ترتیب دهد. در غیر این صورت نتیجه ای نمی گرفت.
یا این که می توانست بپرسد: «فرد، راستی با کدام شرکت قرارداد بستید؟» در سایر شرایط ممکن بود که این سوال خیلی خوبی باشد، اما در این مرحله ی مکالمه استیو تصمیم گرفت بر عکس آن عمل کند زیرا نمی خواست «فرد» تصور کند که این مکالمه حالت رویارویی به خود گرفته است. (اوه، شما فلان شرکت را انتخاب کردید؟ چه بد، چون شرکت ما خیلی بهتر است.) نکته این نبود که «فرد» را متقاعد کند تصمیم بدی گرفته است، بلکه می خواست با او به گفت و گویی بپردازد به نام «اولین تماس خوب»، که به اولین قرار ملاقات منجر می شود؛ همان چیزی که ما در عرصه ی فروش تلفنی به آن «مخاطب اولیه» می گوییم. استیو از خودش پرسید چطور می توانم این کار را انجام می دهم؟
این جمله ای بود که استیو به «فرد» گفت:

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

«فرد، می دانی چیست؟ سایر شرکت های همکار شما هم همین چیز ها به من گفتند. آن ها هم قبل از این که بدانند ما چگونه می توانیم مکملی برای کارهایشان باشیم، با دیگر موسسه های آموزشی کار می کردند. مایل ام با هم قراری بگذاریم تا چگونگی آن را برایت توضیح بدهم. سه شنبه ساعت سه چطور است؟»
حدس بزنید بعد چه شد؟ «فرد» گفت: «بسیار خوب، گمان می کنم که سه شنبه ساعت سه خب باشد.» دوباره روند مکالمه را بررسی کنید. استیو به او گفت: «دیگران هم قبل از این که بدانند ما چگونه می توانیم مکمل کار های آن ها باشیم همین حرف را زدند.» و اگر از کلمه ی «مکمل» خوشش نمی آمد، می توانست «تقویت کردن»، «جور بودن»، «هماهنگی داشتن»، «پیش بردن» یا «موثر بودن» را به کار ببرد. به عبارت دیگر، او گفت هر کاری که «فرد» هم اکنون انجام می دهد خوب است؛ ما فقط می خواهیم آن را بهتر کنیم. ما در مورد بسیاری از شرکت هایی که در ابتدا به ما گفتند «همه چیز رو به راه است»، همین کار را انجام دادیم و مطمئن هستم که شما هم وقتی درباره ی مشتریان شرکتتان فکر کنید متوجه می شوید که این امر در عرصه ی کسب و کار شما هم صدق می کند.
پس دیگر نگران نباشید که پس از تغییر دادن پاسخ «اکنون راضی هستیم» چگونه گفتگوی فروش تلفنی را ادامه دهید. فقط این اصل مهم را بشناسید:
وقتی که پاسخ «اکنون راض هستیم» را می شنوید با کلمات مکمل بودن/جور بودن/ و هماهنگی داشتن آن را تغییر دهید.
مثال: می دانید، سایر شرکت هایی هم که  ما با آن ها کار می کنیم قبل از این که بدانند چیزی که ما عرضه می کنیم می تواند مکمل کارهایی باشد که هم اکنون انجام می دهند، درست همین حرف را زدند.

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

.

توسعه کسب و کار

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

چگونه به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شویم ؟؟؟!

کسب و کار

توسعه کسب و کار در ایران

توسعه کسب و کار در تهران

توسعه کسب و کار در تبریز

توسعه کسب و کار در مشهد

توسعه کسب و کار در اراک

توسعه کسب و کار در قم

توسعه کسب و کار در یزد

توسعه کسب و کار در اصفهان

توسعه کسب و کار در اهواز

توسعه کسب و کار اینترنتی

توسعه کسب و کار صنعتی

افزایش درآمد

فروش

فروش بیشتر

فروشندگی

رازهای فروشندگی

آگهی های مرتبط