مشاوره بازاریابی

بازاریابی, تجارت الکترونیک, مدیریت و توسعه کسب و کار, مشاوره دی ۱۴, ۱۳۹۵

مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی : بازاریابی در سال های اخیر از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و امروز نیز به طور قطع با توجه به روند تغییرات تکنولوژی و افزایش سطح ارتباطات و همچنین رشد شرکت های کوچک، اهمیت و ضرورت بازاریابی بیش از پیش حس می شود.

مشاور بازاریابی و تبلیغات ، مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور بازاریابی و برندینگ به صورت یکپارچه و عملیاتی توسط تیم مشاورین و سیستم برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک نقشه جامع صنعت ارائه می گردد. به عنوان مثال آنچه از اطلاعات و برنامه های مشاور بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی می نماید، تاثیرگذاری بر روی شاخص های موثر در خرید مشتریان می باشد که بر اساس تحقیقات بازاریابی شناسایی می گردند. بدین ترتیب کلیه برنامه ها بصورت سیستماتیک پیاده سازی و عملیاتی شده و به کمک فرمهای از پیش تعیین شده، قابل ارزیابی و اندازه گیری می باشند.

انواع خدمات مشاوره بازاریابی در سایر کشورها جهت بنچ مارک خدمات صورت پذیرفت و هم اکنون نیز در حال بررسی خدمات مشاوره بازاریابی ، مشاوره تبلیغات و مشاوره فروش در سایر فرهنگ ها و کشورها هستیم تا با مقایسه و بومی سازی آن ها خدماتی درخور مدیران و برندهای ایرانی ارائه نماییم.

مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی

 

مشاوره فروش بخشی از خدمات مشاوره بازاریابی و فروش در نقشه جامع صنعت می باشد. مشاوره فروش در واقع خدماتی است که در کوتاه مدت وضعیت فروش شرکت ها را تحت تأثیر قرار می دهد و علاوه بر برنامه ریزی های میان مدت و استراتژی بازاریابی از سوی مشاور بازاریابی به شرکت ها ارائه می گردد. مشاوره فروش و بازاریابی و برندینگ اگر به صورت یکپارچه ارائه نگردد، موجب بی نظمی و نارضایتی مدیران، پرسنل و مشتریان شرکت ها می گردد. مشاوره فروش در قالب آموزش بازاریابی و تکنیک های تجربی بر اساس شرایط و وضعیت فروش شرکت ارائه می گردند. یکی از مزایای همکاری با نقشه جامع صنعت ، تقارب مشاور بازاریابی و مشاور فروش می باشد. معمولا در نقشه جامع صنعت فردی به عنوان مشاور بازاریابی و فردی به عنوان مشاور فروش معرفی گردیده و خدمات مشاوره بازاریابی و مشاوره فروش به صورت یکجا ارائه می گردد.

در سال های اخير همراه با رفع بسياري از انحصارها و رانت ها در ايران و ورود رقبای ريز و درشت داخلي و خارجي به میدان توليد ، تجارت و خدمات ، بازار ايران تا حد زيادی تبديل به يك بازار رقابتي شده است و در اين ميدان تقريباً هيچ بازيگری تنها و بدون رقيب نيست . در اين فضا ،‌توجه جدی به بازاريابي برای تمام شركتها يك امر ضروريست و كسانيكه در اين مورد غفلت كنند به سرعت ميدان را بنفع رقبا از دست خواهند داد. از آنجائيكه بازاريابي مانند بسياری از دانش های ديگر امروز امري تخصصي شده است اتكای مديران شركت ها به روش هاي سنتي گذشته و پيروي از تجربه هاي قبلي كافي نيست و بايد به ملاحضه عوض شدن شرايط رقابت ،‌از شيوه هاي جديد بازاريابي استفاده نمود .

مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی

 

از آنجائيكه امروزه مديران شرکت ها نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بكار بستن اين شيوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات يك مشاور بازاريابي كاملاً بديهي بنظر مي رسد ولي متأسفانه اين روز ها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاريابي بيشتر مي شود پندارها و برداشت هاي نادرست از حرفه مشاوره بازاريابي نيز افزایش می یابد . برخي ، مشاوره بازاريابي را به معني مشاوره با تيم بازاريابي شركت و استفاده از نظرات آنها مي دانند . برخي ديگر مشاور بازاريابي را در حد يك مدير بازاريابي مي دانند و فكر مي كنند اگر يك مدير بازاريابي خوب استخدام كنند در واقع يك مشاور بازاريابي هم دارند . عده اي هم فكر مي كنند مشاوره بازاريابي بمعني خواندن چند كتاب در اين زمينه و شركت در دوره هاي بازاريابي است . در بهترين حالت بعضي ها مشاور بازاريابي را با اساتيد دانش بازاريابي اشتباه مي گيرند و استفاده از توصيه هاي آنها را بمعني مشاوره مي دانند در حاليكه يك مشاور بازاريابي خيلي برتر و بالاتر از اين موارد است.

مشاوره بازاریابی

مشاوره

بازاریابی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد

سایت بازاریابی اینترنتی

مشاوره بازاریابی در ایران

مشاوره بازاریابی در تهران

مشاوره بازاریابی در اصفهان

مشاوره بازاریابی در تبریز

مشاوره بازاریابی در مشهد

 

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

پاسخ دهید