مشاوره سرمایه گذاری

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4969

  • اضافه شده: اکتبر 9, 2017

  • بازدیدها: 395

توضیحات

مشاوره سرمایه گذاری

مشاوره سرمایه گذاری : سرمایه گذاری به معنی فدا کردن ارش و بهایی است که در آینده ارزش بیشتر و خاص تری به دست می آید. برای مثال خرید سهامی با هزینه بالا ، برای سود بیشتر در آینده که البته مقدار آن مشخص نیست.

سرمایه گذاری در هر کسب و کاری از ریسک های بالایی برخوردار است . زیرا اگر طبق قوانین و اصول سرمایه گذاری انجام نشود دچار ضرر خواهید شد.

با وجود متخصصان و مشاوران از قوانین و تبصره های سرمایه گذاری آگاه شوید و تمامی مراحل کار را با وجود مشاور به درستی و به بهترین صوررت ممکن طی نمایید تا به سود بیشتری دست یابید.

مشاوره سرمایه گذاری

مشاوره سرمایه گذاری

مشاوره صنعتی

۵ مورد از خدمات مشاوره سرمایه گذاری که در نقشه جامع صنعت ارائه می شوند ، عبارتند از :

۱- تحقیقات سرمایه گذاری :

نقشه جامع صنعت تمامی گزارشات لازم در باب بازار جهانی ، بازار سرمایه ، بورس ، اقتصاد کلان و … با تعرفه های مشخص را در اختیار شما قرار می دهد و به واسطه آن با تجزیه و تحلیل توسط اساتید دانشگاهی تصمیم گیری را برای شما تسهیل می بخشد.

۲- سبد گردانی :

نقشه جامع صنعت با دارا بودن مجوز در باب سبد گردانی از سمت سرمایه گذاران مدیریت سرمایه آنها را در اختیار می گیرند.

۳- صندوق سرمایه گذاری :

صندوق سرمایه گذاری با جمع آوری و مدیریت وجوه مالی، سعی در پس انداز، کاهش هزینه ها و از همه مهم تر کاهش ریسک سرمایه گذاری دارد.

۴- آموزش :

نقشه جامع صنعت با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای که از اساتید دانشگاههای معتبر ایران هستند ، دوره های آموزشی در باب مشاوره صنعتی و سرمایه گذاری برای همکاران و مشتریان خود برگزار می کند.

نقشه جامع صنعت خدمات فراتر در باب مشاوره صنعتی و مشاوره سرمایه گذاری را ارائه می دهد. این شرکت به معرفی شرکت های صنعتی پرداخته تا شرکت های عضو نقشه جامع صنعت بدون واسطه به همکاری و هلدینگ مشترک بپردازند. همچنین امکان درج آگهی صنعتی رایگان در سایت نقشه جامع صنعت فراهم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار

نشانی : تهران ، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیر، نبش کوچه غرنوی، پلاک۲ واحد ۵

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آگهی های مرتبط