نرم افزار تحت وب CRM

تجارت الکترونیک دی ۷, ۱۳۹۵

نرم افزار تحت وب CRM

 یکی از راهکارهای بهره گیری از نرم افزارهای بزرگ در سازمان ها، استقرار نرم افزار با معماری تحت وب و نصب آن در سرور مرکزی است.
تحت وب بودن یک نرم افزار قابلیت استفاده از آن را از طریق یک مرورگر در هر زمان و هر مکان فراهم می آورد. نرم افزار تحت وب مستقل از سیستم عامل و محیط نرم افزاری می باشد و امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب نرم افزار یا ارتقاء آن بر روی همه سیستم ها وجود دارد.

ضرورت اتصال به اینترنت برای استفاده از نرم افزارهای تحت وب، از اشتباهات رایج در این موضوع می باشد . ویرایش تحت وب نرم افزار  CRM با کلیه مرورگر ها سازگار می باشد و قابلیت اجرا روی انواع دستگاه ها اعم ازPC ، لپ تاپ، تبلت و موبایل را دارد و بصورت کامالا واکنش گرا (Responsive) بر روی تمام دستگاه ها، قابل استفاده می باشد.

نرم افزار تحت وب CRM

نرم افزار تحت وب CRM

این کنسول به دو روش، قابل نصب و راه اندازی در سازمان می باشد :

نصب و راه اندازی کنسول نرم افزار بر روی سرور و یا کامپیوتری در نقش سرور در درون سازمان:

در این روش نیازی به نصب نرم افزار بر روی تک تک سیستم های کاربران وجود ندارد و ارتباط کاربران سازمان از طریق شبکه داخلی موجود و بدون نیاز به اینترنت می باشد . لازم به ذکر است علاوه بر قابلیت استفاده از نرم افزار CRM بدون نیاز به اینترنت، در صورت تمایل مشتری، قابلیت دسترسی به نرم افزار برای پرسنل خارج از شرکت، از طریق اینترنت و با اعمال تنظیمات مقتضی نیز وجود دارد.

نصب و راه اندازی کنسول نرم افزار بر روی سرور اختصاصی در خارج از محیط سازمان:

در این روش نیازی به نصب نرم افزار بر روی تک تک سیستم های کاربران وجود ندارد و ارتباط کاربران سازمان از طریق شبکه اینترنت می باشد .

ویژگی ها:

  •  سهولت در به روزرسانی نرم افزار
  • سهولت برقراری ارتباط با وب سایت و باشگاه مشتریان
  •  سهولت در یکپارچگی با سایر محصولات نرم افزاری سازمان
  • صرفه جویی در هزینه های کارفرما جهت خرید و نگهداری سیستم های کاربران
  •  عدم نیاز به نصب نرم افزار بر روی هر یک از کامپیوترهای مورد نظر
  •  قابلیت سازگاری با انواع مرورگرها
  •  قابلیت اجرا بر روی انواع دستگاه ها (دسکتاپ، تبلت و موبایل)
  • قابلیت اجرا بصورت واکنش گرا (Responsive)
  •  قابلیت دسترسی از طریق شبکه داخلی یا اینترنت
  •  قابلیت ارتباط با سخت افزارهای موجود در محیط سازمان نظیر سانترال، ضبط مکالمات، فکس

 

پاسخ دهید

علمی پژوهشی

خدمات ویژه ما