گرفتن ایران کد

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5434

  • اضافه شده: اکتبر 29, 2017

  • بازدیدها: 1469

توضیحات

گرفتن ایران کد

ایران کد

گرفتن ایران کد – ایران کد به معنای اصالت کالا یا تملک داشتن به آن محصول است.
شما می توانید ایران کد را به نام مدیر عامل یا خود شرکت تهیه نمایید. ما گرفتن ایران کد به نام مدیر عامل را پیشنهاد نمی کنیم. زیرا ممکن است مدیرعامل تعویض شود یا فعالیتش در آن شرکت قطع گردد. همچنین مدیر عامل می تواند ایران کد را به شرکت دیگری ببرد و ممکن است سوء استفاده ای صورت بگیرد. پس بهتر است به اسم شرکت گرفته شود تا حقوقی باشد.

بعد از گرفتن ایران کد به اسم شرکت باید برای محصولات پرفروش خود ایران کد تهیه نمایید . تا محصولتان بتواند در امتیاز شرکتتان باشند و جزوه شرکتهای تولید کننده و یا تامین کننده آن محصول قرار بگیرید. در ضمن برای یک شرکت که صدها محصول دارد می تواند برای تمامی محصول ها ایران کد تهیه کنید و یا اینکه فقط محصولاتی که خاص، برند و پر فروش هستند ایران کد کالا تهیه تا تحت تملک شرکت شما باشند.

گرفتن ایران کد

گرفتن ایران کد

بعضی از شرکت ها ممکن است نمایندگی یک شرکت خارجی را در ایران داشت باشند. که محصولات آن شرکت را در بازار ایران معرفی کند و به فروش برساند، این شرکت هم می تواند در ضمینه محصولات خود ایران کد تهیه کند اما به این شرط که آن شرکت خارجی نمایندگی و یا طی یک قرارداد رسمی اجازه فروش و بازاریابی را داده باشد.

و در نهایت ایران کد فقط در ایران اعتبار دارد برای بین المللی کردن آن باید در سایت رسمی ایران کد بروید و GS1 تهیه کنید تا ایران کد شما جهانی باشد.

نقشه جامع صنعت آماده ارائه خدمات اخذ ایران کد می باشد.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره بیشتر و نحوه چگونگی تهیه ایران کد به متخصصین ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۶۲۸۰۰۰

ایران کد

نحوه گرفتن ایران کد

چطور ایران کد تهیه کنیم

ایران کد چیست

تعریف ایران کد

چرا ایران کد بگیریم

مزایای ایران کد

برچسب ها :

آگهی های مرتبط