اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5228

  • اضافه شده: اکتبر 18, 2017

  • بازدیدها: 819

توضیحات

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟

توسعه کسب و کار

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟ برای موفقیت و خوشبختی بهانه گیری را متوقف کنید و بر پیشرفت خود متمرکز شوید. از ۱۳ روش گفته شده استفاده کنید تا در هر جنبه زندگی موفق باشید برای به کار گیری بهتر این روش ها اهداف خود را به طور واضح و مشخصی تعریف کنید. مسئولیت خوشبختی خود را برعهده بگیرید در مشکلات دیگران را ملامت نکنید توانایی ها و مهارت های خود را بهبود بخشید تا در آمدتان افزایش یابد. فقط بر فعالیت های متمرکز شوید که به شما کمک می کند به نتایج مورد نظر برسید. انضباط شخصی و در ک اصول کسب و کار لازمه موفقیت در کسب و کار هستند با اولویت بندی فعالیت ها و انجام کارها به ترتیب اهمیت از وقت خود موثر تر استفاده کنید. سلامت بدنی کار پرمعنا ارتباطات خوب استقلال مالی و استفاده از توانایی ها عوامل مهم خشنودی هستند. به معنویات اهمیت بدهید تا آرامش درونی داشته باشید.

(۱) موفقیت

زندگی ایده آل خود را تصور کنید زمانی که موفقیت را درمورد کار خانواده سلامت و امور مالی تعریف کرده باشید فورا متوجه خواهید شد که برای رسیدن به زندگی ایده آل خود باید چه کارهایی انجام دهید حال که می دانید چه می خواهید می توانید با انضباط شخصی به آن برسید اصل پارتو قانون ۲۰-۸۰را بیان می کند این اصل می گوید که ۲۰در صد افراد از ۸۰ در صد ثروت و موهبت های آن برخوردار هستند برای اینکه عضوی از این ۲۰درصد شوید مهارت ها و فعالیت های لازم را مشخص کنید از کسانی که کتاب هایشان را بخوانید و در کار گاه هایشان شرکت کنید اگر مشتاقانه خود را ملزم کنید و سخت کار کنید می توانید به اهداف خود برسید.

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟

(۲) شخصیت

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟ درستی مهم ترین ویژگی تعریف کننده شخصیت است عمل درست نیاز به انضباط شخصی دارد تا نگذارند وسوسه شوید. این ویژگی باعث می شود کاری را انجام بدهید که می دانید درست است شخصیت حقیقی شما آشکار می شود که تحت فشار یا در بحران قرار بگیرید. می توانید شخصیت خود را با تعلیم مطالعه و تمرین پرورش دهید ارزش های افراد مورد احترام و تحسین خود را بررسی کنید. روان شناسی شخصیت شامل ایده آل شناسی شخصی تصویر ذهنی و خود باوری است ایده آل شخصی شما نمایانگر فرد خوبی است که دوست دارید باشید تصویر ذهنی دیدگاه شما درباره خودتان است. خود باوری دیدگاه احساسی شما را نسبت به خودتان تعیین می کند ارزش های مورد نظرتان را آنقدر تمرین کنید تا به عادتی عمیق تبدیل شوند وقتی اعمالتان با ارزش ها همسو شوند خودباوری شما افزایش می یابد.

(۳)مسئولیت

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟ برایان تریسی در سن ۲۱ سالگی کارگر ساختمان بود او به سختی هزینه هایش را تامین می کرد در آمدش کم بود و هیچ فرصتی برای پیشرفت نداشت یک شب که در آپارتمان متروک خود تنها نشسته بود چیزی در او تجلی کرد تریسی به این آگاهی رسید که تنها کسی که می تواند زندگی اش را تغییر دهد خودش است در اولین قدم به سوی اهدافش یک کتاب درباره پیشرفت شخصی خرید و آن را با پشتکار تمام مطالعه کرد. احساسات منفی از خشم سرچشمه می گیرند و اینکه چقدر دیگران را برای شرایط کنونی خود مقصر دانستن بقیه آسان ترین روش برای در جا زدن است پذیرفتن مسئولیت موفقیت و خوشبختی نیاز به تلاش و انضباط شخصی دارد این پذیرش منجر به داشتن کنترل بر زندگی و سرنوشت می شود.

(۴) اهداف

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟ اهداف خود را مشخص کرده و برای رسیدن به زندگی ایده آل خود مسیری را مشخص کنید روش زیر را برای رسیدن به اهداف خود دنبال کنید آنچه می خواهید به دست بیاورید را مشخص کنید آن ا را روی کاغذ بیاورید برای خود ضرب الجلی تعیین کنید فهرستی از تمام کارهای لازم برای رسیدن به شرایط دلخواه را براساس زمان و اهمیت تهیه کنید. هم اکنون برای برداشتن این گام ها اقدام کنید و سپس هر روز کاری انجام دهید که شما را در مسیر رسیدن به هدف اصلی تان هدایت کند.

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟

اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟

(۵) تعالی شخصی

با ارزش ترین دارایی شما خودتان هستید با سرمایه گذاری در حرفه خود و توسعه مهارت هایتان ارزش دستاوردهای خود را بالا می برید باید خودتان را متعهد کنید که این کار برایتان در تمام طول زندگی و شغلی یک اولویت باشد روزتان را کمی زودتر شروع کنید بسیار تعجب خواهید کرد وقتی ببینید از همان ساعات اولیه چقد توانسته اید کارهایتان را به انجام بر سانید اگر روزانه یک ساعت مطالعه خود متخصص خواهید شد خود را به نوشتن حداقل ده مورد در روز مقید کنید انجام دادن چند کار به صورت هم زمان را فراموش کنید هر کاری را با تمرکز از آغاز تا پایان انجام دهید زمان رانندگی را به شنیدن برنامه های آموزشی صوتی اختصاص دهید بعد از مذاکره تجاری از خودتان بپرسید چه کاری را درست انجام دادم؟ و در کدام مورد می توانم بهتر عمل کنم؟

(۶) شجاعت

هر کسی از چیزی هراس دارد و بیشتر مردم از شکست فقر و از دست دادن پول می ترسند انضباط شخصی به شما کمک می کند تا شجاعت لازم برای رویارویی با ترس های خود را پرورش دهید مواجه شدن با چیزی که از آن وحشت دارید را تمرین کنید شخص یا موقعیتی که از آن فرار می کنید را شکل اضطراب و نگرانی به خود می گیرد آنچه که شما را اذیت می کند را شناسایی کنید سپس بدترین اتفاق ممکن را تصور کنید و آنگاه در می یابید که می توانید با تمام عواقب آن کنار بیایید و آن ها را پشت سر بگذارید.

موفقیت

موفقیت

ادامه مطلب اصول موفقیت در کسب و کار را در صفحه پیوند داده شده مطالعه فرمایید.

کسب و کار

اصول موفقیت در کسب و کار

توسعه کسب و کار

موفقیت در کسب و کار

تعریف کسب و کار

افزایش درآمد کسب و کار

آگهی های مرتبط