انجام مشاوره صنعتی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5001

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 566

توضیحات

انجام مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی

انجام مشاوره صنعتی : گسترش و وسعت حوزه ی صنعت به گونه ای است که مدیران سازمان های صنعتی ، کارخانه ها و … برای توسعه کسب و کار صنعت خود و پیشرفت در حوزه ای که فعالیت می کنند ، نیازمند راهنمایی مشاوران صنعتی هستند.

با مشورت گرفتن از مشاوران متخصص که دارای تجربه های شگفت انگیز می باشند ، افرادی که در حوزه صنعت مشغول به فعالیت هستند می توانند نقشه جامعی از مسیرشان را طراحی کنند و در مسیر مشخص شده گام های اصولی بردارند.

مشاوره صنعتی : مشاوره در واقع به معنای راهنمایی و هدایت کردن افراد است که مسیر درست را مشخص می کنند ، اما در تصمیم گیری ها هیچ دخالتی نمی کنند و در نهایت شخصی که مشاوره گرفته باید خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

مشاوره صنعتی : می توان اینچنین گفت که مشاوره این گونه است ، شخصی که از مشاور استفاده می کند ، از تجارب و راهنمایی و تخصص آن فرد برای تصمیم گیری درست استفاده می کند تا راه برایش روشن شود و مسیر درستی را انتخاب کند.

اکثر مدیران ، سرمایه داران و کسانی دیگر که در حوزه صنعت مشغول به فعالیت هستند ، از روش ها و تکنیک های قدیمی استفاده می کنند و خود را ملزم به فراگیری دانش روز نمی بینند . برای همین وقتی با موانع جدید و چالش های گوناگون برخورد می کنند نمی دانند که باید چه کاری انجام دهند و از شرایط سخت چگونه عبور کنند تا با شکست مواجه نشوند.

در این مواقع مشاوران صنعتی هستند که می توانند با ارائه مشاوره صحیح و استفاده از دانش و تجریباتشان ، کمک کنند و در رشد و پیشرفت سازمان ها ، کارخانه ها … تاثیر گذار باشند.

مشاوره صنعتی : انتخاب نوع صنعت برای شروع فعالیت صنعتی ، برنامه ریزی و ارائه طرح پایه ، پیدا کردن عوارض سازمانی ، کنترل عملیات و پروژه های در حال اجرا ، برنامه ریزی برای توسعه فعالیت ها ، بازاریابی ، نحوه فروش کالا ، چگونگی ارائه خدمات و … از کارهایی است که یک شخص مشاوره صنعتی با تجربه می تواند انجام دهد و کمک کند.

مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی

 

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط