انواع تبلیغات

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5026

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 488

توضیحات

انواع تبلیغات

به دلیل ماهیت کسب و کارهای کوچک و هزینه­ ی بسیار بالا برای تبلیغات ، سازمان­های کوچک به دنبال راه­هایی هستند برای کم کردن هزینه­ های تبلیغاتی و بهره­ وری زیاد از انواع تبلیغات انجام شده.
در این مطلب قصد داریم راجع به تبلیغات برای توسعه کسب و کار برای شما نکاتی را توصیه کنیم که می­تواند به توسعه کسب و کار با استفاده از تبلیغات مناسب تاثیرگذار باشد.

تبلیغات در توسعه کسب و کار

بهترین تبلیغات خود را به صورت کوتاه و خلاصه بر روی کارت چاپ شده به مشتری­های خود در بازار هدف ارسال کنید.
توجه داشته باشید که مشتری­ها معمولا کارت­هایی را می­­خوانند که محتوی آن به­ صورت کوتاه و خلاصه باشد. از توضیحات اضافی و زیاده­ نویسی پرهیز کنید.
یک کارت پستال مناسب با یک آگهی مختصر می­تواند در رشد و توسعه کسب و کار بسیار موثر باشد و اینکار معمولا نیاز به هزینه­ ی بالایی ندارد.

روش­های بازاریابی

روش­های بازاریابی خود را مدام تغییر دهید و همیشه در اینکار خلاقیت به خرج دهید. یک روش بازاریابی همیشه در همه موارد جواب نمی­دهد و مشتری­ها همه باهم یکی نیستند.
تکرار یک متن آگهی و استفاده مداوم از آن برای مشتری­ها خسته کننده است و مشتری­ها به دنبال انواع تبلیغات متنوع هستند.
در بازاریابی و توسعه کسب و کار خود خلاقیت به خرج دهید.با استفاده از روش­های گوناگون مشتری­های بیشتری جذب می­کنید.
درضمن به ­یاد داشته باشید که نظر مشتریان را درمورد روش­های بازاریابی که به ­کار گرفته ­اید جویا شوید تا از کیفیت و نحوه تغییرات مطلع باشید و راه موفقیت را پیش گیرید.

برای جلب رضایت مشتری و توسعه کسب و کار خود ، به همراه کارت تبلیغاتی می­توانید با توجه به نیاز مشتری بروشور و کاتالوگ محصولات مورد مصرف را ارسال کنید . با اینکار شما به مشتری برای خرید کالای مورد نظرش کمک کرده­ اید و مشتری از خدمات مناسب شما استفاده کرده است.

سعی کنید به همراه پکیج تبلیغاتی که برای مشتری ارسال می­کنید ، یک نامه به­ صورت دست­ نوشته بفرستید یا از مهر­ و لوگوی خاصی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که دست­ نوشته روی نامه چقدر می­تواند تاثیر گذار باشد و مشتری وقتی نامه را با دست­ نوشته ببیند آن را با دقت تا آخر میخواند ، پس این نوشته باید به­ صورت کوتاه و خلاصه باشد تا مشتری راحت بتواند آن را بخواند.

انواع تبلیغات

برای برقراری ارتباط با مشتری از انواع تبلیغات متفاوتی استفاده کنید. به­ طور مثال هنگام برخورد با مشتری بگویید روز بخیر و سپس خودتان را معرفی کنید.
هنگام ارتباط برقرار کردن با مشتری از پشت تلفن ، علاوه بر معرفی خود ، از خدماتی که ارائه میدهید صحبت کنید. اطمینان حاصل کنید که پیام شما برای مشتری جذاب است و نحوه توضیحات شما به گونه ­ای باشد که مشتری سوال بپرسد و برای دانستن اطلاعات بیشتر رغبت داشته باشد.

برای مشتری که تازه از محصولات شما خرید کرده است می­توانید پیغامی ارسال کنید و ضمن تبریک محصول خریداری شده به آن یک پیشنهاد خرید محصولی جدید را دهید. همچنین می­توانید برای او امتیازی در نظر بگیرید و پیشنهاد کنید اگر تا تاریخ مشخص شده خرید دیگری از شما کند ، شامل درصد تخفیفی میشود.

آگهی های مرتبط