جزئیات آگهی
-
Ad ID: 5026
-
اضافه شده: اکتبر 10, 2017
-
بازدیدها: 488
توضیحات
انواع تبلیغات
به دلیل ماهیت کسب و کارهای کوچک و هزینه ی بسیار بالا برای تبلیغات ، سازمانهای کوچک به دنبال راههایی هستند برای کم کردن هزینه های تبلیغاتی و بهره وری زیاد از انواع تبلیغات انجام شده.
در این مطلب قصد داریم راجع به تبلیغات برای توسعه کسب و کار برای شما نکاتی را توصیه کنیم که میتواند به توسعه کسب و کار با استفاده از تبلیغات مناسب تاثیرگذار باشد.
تبلیغات در توسعه کسب و کار
بهترین تبلیغات خود را به صورت کوتاه و خلاصه بر روی کارت چاپ شده به مشتریهای خود در بازار هدف ارسال کنید.
توجه داشته باشید که مشتریها معمولا کارتهایی را میخوانند که محتوی آن به صورت کوتاه و خلاصه باشد. از توضیحات اضافی و زیاده نویسی پرهیز کنید.
یک کارت پستال مناسب با یک آگهی مختصر میتواند در رشد و توسعه کسب و کار بسیار موثر باشد و اینکار معمولا نیاز به هزینه ی بالایی ندارد.
روشهای بازاریابی
روشهای بازاریابی خود را مدام تغییر دهید و همیشه در اینکار خلاقیت به خرج دهید. یک روش بازاریابی همیشه در همه موارد جواب نمیدهد و مشتریها همه باهم یکی نیستند.
تکرار یک متن آگهی و استفاده مداوم از آن برای مشتریها خسته کننده است و مشتریها به دنبال انواع تبلیغات متنوع هستند.
در بازاریابی و توسعه کسب و کار خود خلاقیت به خرج دهید.با استفاده از روشهای گوناگون مشتریهای بیشتری جذب میکنید.
درضمن به یاد داشته باشید که نظر مشتریان را درمورد روشهای بازاریابی که به کار گرفته اید جویا شوید تا از کیفیت و نحوه تغییرات مطلع باشید و راه موفقیت را پیش گیرید.
برای جلب رضایت مشتری و توسعه کسب و کار خود ، به همراه کارت تبلیغاتی میتوانید با توجه به نیاز مشتری بروشور و کاتالوگ محصولات مورد مصرف را ارسال کنید . با اینکار شما به مشتری برای خرید کالای مورد نظرش کمک کرده اید و مشتری از خدمات مناسب شما استفاده کرده است.
سعی کنید به همراه پکیج تبلیغاتی که برای مشتری ارسال میکنید ، یک نامه به صورت دست نوشته بفرستید یا از مهر و لوگوی خاصی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که دست نوشته روی نامه چقدر میتواند تاثیر گذار باشد و مشتری وقتی نامه را با دست نوشته ببیند آن را با دقت تا آخر میخواند ، پس این نوشته باید به صورت کوتاه و خلاصه باشد تا مشتری راحت بتواند آن را بخواند.
برای برقراری ارتباط با مشتری از انواع تبلیغات متفاوتی استفاده کنید. به طور مثال هنگام برخورد با مشتری بگویید روز بخیر و سپس خودتان را معرفی کنید.
هنگام ارتباط برقرار کردن با مشتری از پشت تلفن ، علاوه بر معرفی خود ، از خدماتی که ارائه میدهید صحبت کنید. اطمینان حاصل کنید که پیام شما برای مشتری جذاب است و نحوه توضیحات شما به گونه ای باشد که مشتری سوال بپرسد و برای دانستن اطلاعات بیشتر رغبت داشته باشد.
برای مشتری که تازه از محصولات شما خرید کرده است میتوانید پیغامی ارسال کنید و ضمن تبریک محصول خریداری شده به آن یک پیشنهاد خرید محصولی جدید را دهید. همچنین میتوانید برای او امتیازی در نظر بگیرید و پیشنهاد کنید اگر تا تاریخ مشخص شده خرید دیگری از شما کند ، شامل درصد تخفیفی میشود.