بازاریابی اینترنتی در تهران

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4968

  • اضافه شده: اکتبر 9, 2017

  • بازدیدها: 2235

توضیحات

بازاریابی اینترنتی در تهران

بازاریابی اینترنتی در تهران : بازاریابی اینترنتی در واقع کلیه فعالیت هایی است که در سایت خود ، سایت دیگران ، شبکه های اجتماعی و دیگر فضاهای اینترنتی انجام می دهد تا به معرفی محصول و حرفه خود بپردازید.

با تجه به پیشرفت روز به روز تکنولوژی و افزایش تعداد گوشی های هوشمند ، جامعه برای رفع نیاز و سوالات خود در اولین اقدام به سراغ اینترنت می رود.

برای بازاریابی اینترنتی مخصوصا در جوامع پر جمعیت تر مثل تهران بایستس راهکارهای نوین ارائه داد تا از قافله رقابت عقب نمانیید.

داشتن سایتی اصولی مرتبط به نوع فعالیتتان از ولین قدم ها در این راستا می باشد . با طراحی سایت و سئو شدن سایتتان در کلمه کلیدی مرتبط با حرفه تان در صفحه اول نتایج گوگل دیده شوید و به برندی معتبر تبدیل شوید. به همین راحتی !

آنگاه سایتتان مانند مرجعی برای بازاریابی اینترنتی شما است. تمامی فعالیت های شبکه اجتماعی ، وبلاگ ها ، ایمیل مارکتینگ و ویدیو های تبلیغاتی خود را در سایت قرار داده و از طریق سایت با دیگر فضاهای تبلیغاتی ارتباط ایجاد کنید به این صورت موفق به جذب مخاطب بیشتری خواهید شد.

بازاریابی اینترنتی در تهران

بازاریابی اینترنتی در تهران

مزایای بازاریابی اینترنتی

۵ مورد از مزیت های بازاریابی اینترنتی را بیان می کنیم :

۱ – تمامی فعالیتها برای توسعه کسب و کار شما به زمان و مکان خاصی بستگی ندارد و این امر شما را در پیشی گرفتن از رقبا کمک می کند.

۲- سایت شما معرف کامل شما است. تمامی اطلاعات در مورد کسب و کارتان در سایتتان به راحتی قابل مشاهده است.

۳- هزینه بازاریابی اینترنتی تنها زمان و اینترنت است. این هزینه در برابر دیگر روش های تبلیغاتی بسیار اندک است و البته با بازخورد مالی خیلی بیشتر از روش های سنتی.

۴- تحلیل و شناخت کاربران و مشتریان سایت خود با آنالیز رفتار آنها در سایت.

۵- ارتباط همیشگی با کاربر و مشتری از طریق ایمیل یا اس ام اس و اطلاع دلدن سریع تازه ترین اخبار در مورد کسب و کارتان.

شرکت ایرانیان ماندگار با سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی ، سئو و پشتیبانی سایت از صفر تا صد سایت و بازریابی اینترنتی برای شما را با ضمانت و تعهد حرفه ای و اخلاقی انجام می دهد.
شما می تتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس حاصل بفرمایید.
۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آگهی های مرتبط