تاثیر احساسات در کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6188

  • اضافه شده: دسامبر 30, 2017

  • بازدیدها: 754

توضیحات

تاثیر احساسات در کسب و کار

توسعه کسب و کار

تاثیر احساسات در کسب و کار : در بخش ۱ و بخش ۲ بیان کردیم ۷ گام مهم در تسلط بر احساسات در کسب کار وجود دارد، ۲ گام آخر این را در زیر برای شما شرح می دهیم.

۶٫برای اتخاذ تصمیمات سازگار با اهداف زندگی آماده باشید.

انتخاب های زندگی تان بزرگترین و مهم ترین تصمیمات هستند. وقتی زمان تصمیم گیری فرا می رسد ، حقیقت و واقعیت خود را بشناسید .

۷٫فرایند تصمیمات زندگی خود را مرور کنید.

فهرست اهداف زندگی را مدام مرور کنید تا از مسیر خارج نشوید. عواملی که بر انگیزاننده شدیدترین احساسات فیزیولوژیکی تان را مجدداً بررسی کنید. مواحه با محرک ها را پیش بینی کرده و استراتژی شفافی برای اتخاذ تصمیمات عاقلانه و نه احساسی  تعیین کنید.بعضی تصمیمات خاص هستند، مثل خرید چیزی با پولی که در جیبتان است به جای استفاده از کارت اعتباری.اما همه تصمیمات  نمی توانند تا این حد  دقیق باشند. پس منعطف باقی بمانید وایده ای کلی و عمومی درباره نحوه اقدامتان داشته باشید . برای مثال ، اگر در صحنه های اجتماعی احساس نگرانی می کنید ، هدفی بگذارید که در تجمع بعدی حاضر شوید  و با همان چند نفری  که می شناسید صحبت کنید.

تعیین شفاف امیال . آرزوها ، شما را برای انتخاب هایی که منجر  به نتایج دلخواه می شود، مجهز تر می کند .فهرست اهدافتان را همواره به روز کنید.

تاثیر احساسات در کسب و کار

تاثیر احساسات در کسب و کار

 

نکات پایانی

حتی اگر بر احساسات تسلط یلبید ، اشتباه خواهید کرد .وقتی شکست می خورید نا امید نشوید و دوباره بر خیزید . از دام هایی مانند تصمیم گیری در خوشحالی ، خستگی و استرس مفرط  اجتناب کنید .

برای کسب بهترین نتایج ، انتخاب های مهم  را وقتی انجام دهید که ذهنتان باز است .اگر اشتباهی پیش آمد ، بدانید که تصمیمتان  با اهدافتان سازگار نبوده است. پس شجاعت تصحیح آن را داشته باشید .  فکر کنید که چگونه می توانید از این تجربه به عنوان انگیزه ای برای پیشرفت استفاده کنید. اگر دوباره در شرایطی مشابه  گرفتار شدید ، در تصاویر و طرح های آینده به آن رجوع کنید.

به اولویت بندی خواسته های خود از زندگی ادامه دهید و به جای  انتخاب هایی احساسی ، انتخاب هایی هوشمندانه داشته باشید.  وقتی در خلق تصاویر ذهنی مجرب تر شوید، راحت تر می توانید به آنها برسید  . وقتی این مهارت  را به اندهزه کافی تمرین کردید ، انجام انتخاب هایی عاقلانه که با اهدافتان سازگار باشد ، ساده تر خواهد شد.توانایی اتخاذ تصمیمات  هوشمندانه  به جای تصمیمات احساسی به شما در ایجاد زندگی  دلخواه کمک می کند.

 

تاثیر احساسات در کسب و کار

توسعه کسب و کار

احساسات در توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار اینترنتی

توسعه کسب و کار صنعتی

کسب و کار موفق

افزایش درآمد

افزایش در آمد

توسعه کسب و کار در ایران

توسعه کسب و کار در تهران

توسعه کسب و کار در تبریز

توسعه کسب و کار در اصفهان

کسب و کار

کسب و کار در ایران

برچسب ها :

آگهی های مرتبط