تاثیر شناخت شخصیت مشتری در فروش

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5047

  • اضافه شده: اکتبر 11, 2017

  • بازدیدها: 405

توضیحات

تاثیر شناخت شخصیت مشتری در فروش

توسعه کسب و کار

تاثیر شناخت شخصیت مشتری در فروش : چنانچه تا به حال در یک کنسرت موسیقی راک در جایگاهی نزدیک صحنه نشسته باشید، توجه کرده اید که عضوی از گروه گیتارها را کوک می کند. ضربات محکم پنجه ی گیتاریست رهبر می تواند سیم های گیتارش را کش بیاورد و از کوک صحیح خارج کند. به منظور حفظ کیفیت صدای عالی و هماهنگی با سایر گیتارها و خوانندگان، رهبر به طور مرتب گیتارش را با گیتاری که دستیارش تازه کوک و تنظیم کرده عوض می کند. تنظیم صحیح گیتار مستلزم استفاده از دیاپازون است. هنگامی که ارتعاش سیم گیتار در سطح صحیح است، گفته می شود که گیتار تنظیم و کوک است. گیتاری که کوک نباشد خارج می زند و باعث می شود ک گیتاریست نابلد و ناشی به نظر برسد.

به هر حال، کوک بودن با مشتریان اغلب عاملی تعیین کننده در فروش است. وقتی از راهبردهایی استفاده کنید که شما را در هماهنگی با نوع شخصیت مشتری قرار می دهد، قادر خواهید بود تا حدی با هر سنخ مشتری ساز شوید. هارمونی مترادف فروش است. یادگیری نواختن در کوک مشابه هر یک از مشتریانتان، به میزانی شگفت انگیز تعداد قراردادهای منعقد شده و به نتیجه رسیده را افزایش می دهد. تشخیص نوع شخصیت مشتری ممکن است از پشت تلفن مشکل تر از تماس رو در رو باشد، ولی در نهایت کلید هایی وجود دارند که می توانید به منظور شناسایی شخصیت آن ها را به کار بگیرید.
البته این امر کمک می کند نوع شخصیت خود را نیز بشناسید. این دانش به شما اجازه می دهد توان خود را در مواجهه با برخی از مشتریان افزایش دهید و بتوانید ناسازگاری طبیعی با دیگران را از سر بگذرانید. به این دلیل یک ارزیابی اجمالی در ضمیمه الف آمده است که به شما در تعیین نوع شخصیت خودتان کمک می کند.
انواع شخصیت مشروح در این بخش شخصیت های اصلی هستند. به هر حال، وقتی شما برخی از مشاهدات را تجزیه و تحلیل کنید قادر خواهید شد با یک مکالمه و حتی بدون رو در رو شدن الگوهایی کلی را در مشتریان تشخیص دهید. برای این که کار خود را در اوج به انجام برسانید باید چهار سنخ زیر را که مشتریان شما شاید در یکی از آن ها بگنجد یاد بگیرید:

۱-دقیق
۲-با انرژی
۳-مطمئن
۴-مهربان

تاثیر شناخت شخصیت مشتری در فروش

تاثیر شناخت شخصیت مشتری در فروش

به یاد داشته باشید که می توانید با اتخاذ راهبرد صحیح به هر یک از این سنخ ها نزدیک شوید. شما ممکن است نیاز داشته باشید چندین با در روز، نکات خاصی را درباره ی شیوه برخوردارتان هنگام صحبت با انواع مختلف مشتریان، تنظیم کنید. این امر مستلزم برنامه ریزی و دقت است، ولی پیامد آن در آمد بیشتر برای شماست.

حال به تحلیل و بررسی این ۴ تیپ شخصیتی می پردازیم تا به راهبردهای صحیحی برای فروش بیشتر دست یابیم.
برای مطالعه هر قسمت بر روی کلمه مد نظر کلیک فرمایید.

۱-دقیق
۲-با انرژی
۳-مطمئن
۴-مهربان

.

.

توسعه کسب و کار

تاثیر شناخت شخصیت مشتری در فروش

توسعه کسب و کار در ایران

تاکنیک های توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار اینترنتی

توسعه کسب و کار صنعتی

توسعه کسب و کار در تهران

فروش

فروش بیشتر

مشتری

فروشنده

تاکنیک های فروش

شخصیت شناسی در فروش

آگهی های مرتبط