جزوه حسابداری تلفیقی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5019

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 1996

توضیحات

جزوه حسابداری تلفیقی

نرم افزار صورت مالی تلفیقی

جزوه حسابداری تلفیقی : در عصر حاضر که تکنولوژی و سرعت حرف اول را می زند ، همه ی سازمان های بزرگ و مطرح دنیا از نرم افزار صورت مالی تلفیقی استفاده می کنند.
برخلاف تصور عوام ، شرکت های بزرگ یک مجموعه واحد نیستند و هرکدام دارای زیرمجموعه ها و شرکت های فرعی هستند.

بطور مثال شرکت های بزرگ خودرو سازی از چندین و چند زیرمجموعه تشکیل شده اند و هرکدام دارای بخش های متعددی هستند. این مجموعه ها از قبل شروع تولید خودرو تا خدمات پس از فروش را شامل می شوند.

جزوه حسابداری تلفیقی : نرم افزار صورتهای مالی تلفیقی ، وضعیت مالی و نتایج سازمان اصلی و مجموع شرکت های فرعی را بررسی و مشخص می کند ، به این حالت که هریک از شرکت ها ، یک واحد مستقل هستند. طبق استاندارد شماره ۱۸ ، حسابداری تلفیقی برای تمامی مجموعه های مالک یا شرکت هایی که بیش از پنجاه درصد سهام دار هستند ، امری الزامی شده است. البته تلفیق صورت حساب ها فقط به سازمان های بزرگ و یا سهام داران محدود نمیشود.

برای استفاده از نرم افزار صورتهای تلفیقی معیارهای خاصی وجود دارد که مشخص میکند سازمان باید صورت مالی تلفیقی داشته باشد و یا خیر!
اصول حسابداری برای سازمان ها و زیرمجموعه ها ، استفاده از حسابداری بصورت مستقل برای هر مجموعه است.

فرایند کاری نرم افزارصورت مالی تلفیقی نیز به این شکل است که صورت های مالی جداگانه برای هر شرکت های یک سازمان تهیه میکند ، سپس آنها را کنار هم گرداوری میکند ، گویا تمام مجموعه یک واحد مستقل میباشد.

جزوه حسابداری تلفیقی

مزیت استفاده از نرم افزار صورت مالی تلفیقی

جزوه حسابداری تلفیقی : صورتهای مالی تلفیقی در اصل برای استفاده مجموعه های تجاری بزرگ ، سهامداران ، تامین کنندگان ، سرمایه گذاران و سایر منابع سازمان کاربرد دارد. این صورت حساب ها در اکثر مواقع تنها ابزاری هستند که تصویری واضح از نحوه عملکرد فعالیت شرکت و زیرمجموعه ها را فراهم میسازد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نرم افزار حسابداری تلفیقی ، این صفحه را مطالعه کنید.

جهت دریافت مشاوره و تهیه نرم افزار حسابداری تلفیقی با ما در تماس باشید

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰
موبایل : ۰۹۱۲۴۱۷۷۷۳۹
ایمیل : info@icmap.ir
آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیر شرقی – روبروی مخابرات ولیعصر – کوچه غزنویی – پلاک ۲ – واحد ۵ – شرکت ایرانیان ماندگار

آگهی های مرتبط