خدمت به مشتریان

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6191

  • اضافه شده: دسامبر 30, 2017

  • بازدیدها: 477

توضیحات

خدمت به مشتریان

خدمت به مشتریان:هنگامی که مدیران سازمان ها بر خدمات رسانی به مشتریان تاکیید می کنند، سطح عملکرد کارکنان بهبود می یابد.
حدود ۶۷ درصد از افراد با این موضوع موافقند که در صورت دریافت خدمات بهتر، حاضرند هزینه ی بیشتری را برای محصولات بپردازند.
وقتی یکی از کارکنان رستوران با گفتن نام مشتری، غذاها را به مشتریان معرفی کرد، ۸۵ درصد آن ها از غذایشان لذت بیشتری بردند و انگیزه بیشتری برای بازگشت مجدد به رستوران داشتند.

خدمت به مشتریان: در بخش یک این مقاله به خدمت بهتر به مشتریان برای جذب بیشتر و ماندگاری بهتر پرداختیم و در این بخش به نکات دیگری در این مورد می پردازیم.

۳٫فرهنگ شرکت

شرکت ها با ایجاد فرهنگ مثبتی که کارمندان و مشتریان استقبال می کنند، به اهداف خود دست می یابند. ماری.کی کسب و کار خود در حوزه لوازم آرایشرا در سال ۱۹۶۳ و با ماموریت شخصی کمک به دیگران برای رسیدن به پتانسیل های فردی آغاز کرد. او معتقد بود ((هر چقدر بیشتر ببخشی، همان قدر بیشتر دریافت می کنی)) و سرانجام امپراطوری بزرگ در کسب و کا خود را انداخت. اکنون ماری.کی یکی از معروف ترین برند های آمریکا است. به همین ترتیب داستان هتل چهار فصل این گونه آغاز شد که ایسادور شاپ در سال ۱۹۶۰ متلی را در مرکز شهر تورنتو افتتاح کرد و تاکید شدید او بر خدمت رسانی به مشتری به نحوی بود که رقبابرای رسیدن به چنین سطحی مجبور به مبارزهشدید باشند. از میان تاکتیک های او می توان به این نکته اشاره کرد که کارمندان پذیرش مبلغ دو برابر آن چیزی را می پرداخت که برای جذب بهترین افراد لازم است و به مهمانان خدمات بی نظیری ارائه میکرد.

۴٫بزرگ باشید،کوچک بیندشید

خدمت به مشتریان: تحقیقات نشان می دهد که ۹۰،۲ درصد از مشتریان گزارش داده اند که در فروشگاه های بزرگ احساس دستپاچگی می کنند و اینکه ۷۸،۶ درصد از آن ها ترجیح می دهند که اگر فروشگاه های کوچک نیز کالا را با قیمت یکسان ارائه می کنند، از این فروشگاه ها خرید کنند. ((کوچک اندیشیدن)) موضوعی کوچک و کم اهمیت برای کسب و کارهای بزرگ نیست. شرکت های که ریشه اولیه آن ها در شهر های کوچک بوده است، اغلب توانسته اند به راحتی، ارتباط فردی خاصی را با مشتریان ایجاد کنند. ((کابلا)) که فروشنده کالاهای ورزشی است،صنایع مبلمان اشلی و شرکت سرمایه گذاری ادوارد جونز مثال هایی از شرکت هایی هستند که خارج از شهر های بزرگ پایه ریزی شده اند و میراث قوی شهر های کوچک را گرامی می دارند. آن ها در ابتدای راه، یک مشتری وفادار می سازند و در طول مسیر، به جامعه ای که در آن فعالیت می کنند خدمات ارزنده ای را ارائه می کنند.

۵٫تجربه کلی مشتری: قبل از فروش، در طول فروش و بعد از فروش

خدمت به مشتریان: مشتریان توقع دارند که در هر مرحله تحسین آن ها را بر انگیزید. آن ها عشق فروشگاه هایی با ظاهر خیره کننده هستند که فروشندگانی باهوش داشته باشد و خدمات پس از فروش استثنایی ارائه کند. بسیاری از افراد در ابتدا بر اساس جو و ظاهر فروشگاه ها  تصمیم به خرید می گیرند. همچنین تبلیغات می تواند کیفیت و تمایز را به مشتری انتقال دهد. اما بدانید که ابزار تبلیغاتی که از آن استفاده می کنید می تواند اهمیتی همپای خود پیام داشته باشد. برای مثال، بسیاری از مصرف کنندگان، کاغذ های تبلیغاتی داخل روزنامه ها را بر اساس کیفیت کاغذ آن ارزیابی می کنند. صاحبان فروشگاه هایی که در آگهی ها نمایش داده می شوند ممکن است اعتباری بیشتر از هنرپیشه ها داشته باشند.
سرانجام بیان حقیقت در تبلیغات، موردی است که حتما باید رعایت شود. مدیرانی که بر موجود بودن کالاهای تبلیغ شده در بازار تلاش نمی کنند، به تکرار کسب و کار صدمه می زنند. صاحبان فروشگاه هایی که از تعداد کارمندان خود می کاهند ممکن است از نتایج مشابهی متاثر شوند. مشتریان دوست دارند در فروشگاه ها به گشت و گذار بپردازند اما برای پیدا کردن کالای مورد نظرشان به همراهی فروشندگان نیز احتیاج دارند. وقتی کسی انتخاب کالاها به آن ها کمک نمی کند، افرادی که در فروشگاه ها می گردند به خریداران تبدیل نمی شوند.

خدمت به مشتریان

خدمت به مشتریان

برای خواندن ادامه نکات در اینجا کلیک کنید.

توسعه کسب وکار

مشاوره کسب و کار

خدمت به مشتریان

خدمت رسانی

مشتری مداری

نیاز مشتری

خدمات

آگهی های مرتبط