راههای توسعه کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5012

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 485

توضیحات

راههای توسعه کسب و کار

مراحل توسعه کسب و کار

راههای توسعه کسب و کار : توسعه کسب و کار از مهمترین عوامل پیشرفت می باشد و در عصر حاضر سازمان های بزرگ و افرادی که اهداف بزرگی در ذهن خود پرورش میدهند ، همگی به دنبال راهی برای توسعه کسب و کار خود می باشند.

در واقع شرایط زندگی ایجاب میکند که به فکر آینده و برای پیشرفت همت مضاعف داشته باشیم.

در این مطلب می خواهیم به راه های توسعه کسب و کار بپردازیم و مراحل این فرایند را بررسی کنیم.

راههای توسعه کسب و کار

۱ _ احتمالا الان شما دارای تجارتی هستید و شاید فکر میکنید که تجارت شما به خوبی پیش میرود و مراحل پیشرفت را میگذراند!

اما برای توسعه کسب و کار به فرایندی بیشتر از احساس نیاز هست ، شما باید با مبناهای مشخص و اصولی وضعیت حال حاضر کسب و کار خود را اندازه گیری کنید . مبنای اندازه گیری باید واقعیت ها را بیان کند و سختگیرانه عمل کند ، در حقیقت این فرایند هم در مرحله اول و هم در پایان صورت گیرد و بهینه سازی شود.

باید در این فرایند به میزان سرمایه و بازگشت پول و سرمایه توجه شود ، البته میزان رضایتمندی مشتریان نیز اهمیت دارد و میتوان یک رابطه مشخص کرد برای میزان رضایتمندی مشتری و سود دهی تجارت .

۲_ در گام بعدی باید به سازماندهی فرایند کسب و کار خود بپردازید.
برای انجام این کار میتوانید از استانداردهای بین المللی و روز دنیا استفاده کنید .
کارهایی که انجام میشود و در اینده قصد دارید انجام دهید باید ثبت شوند و مستند باشند ، شرح وظایف و عملیات معلوم شوند و به طور کلی روند فعالیت سازمان به ماشین کاراکتر مبدل شود.

راههای توسعه کسب و کار

۳_ در مرحله سوم به فرایند کاهش هزینه ها میرسیم
میتوانیم با استفاده از ابزارهایی مانند مدیریت جامع کیفیت یا ابزارهای دیگر ، زمان بندی کارها را مشخص کرد ، ضایعات مواد تولیدی ، بازه زمانی تولید ، فروش ، تحویل محصول را کاهش داد و مدیریت کرد . با استفاده از این کار میتوانید از سازمان ها و شرکت های رقیب پیشی بگیرید و مزیتی برای تجارت شما است.

۴_ حال به مرحله جذب مشتریان می پردازیم
با استفاده از کالای با کیفیت و ارائه دادن خدمات مناسب به مشتریان ، شما میتوانید رضایت آنها را جلب کنید و این تضمینی می باشد که به آنها دوباره به شما سر بزنند و مشتری ثابت شما شوند . البته باید قیمت محصولات نیز مناسب و قابل رقابت باشد ، همچنین همیشه در دسترس قرار گیرد و تهیه آن به راحتی انجام شود. با انجام این کارها مشتریان ثابت شما نیز برای شما مشتری جدید میفرستند و رضایت آنها تبلیغ کاملا مناسبی برای شما میشود .

۵ _ در نهایت مجددا به اندازه گیری و محاسبه توسعه کسب و کار خود بپردازید وتجزیه تحلیل کنید که انجام این فرایند چقدر تاثیر گذار بوده است و نقاط ضعف را برطرف کنید و بر روی نقاط قوت خود تمرکز بیشتری کنید.

راههای توسعه کسب و کار

آگهی های مرتبط