صورت های مالی تلفیقی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5021

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 450

توضیحات

صورت های مالی تلفیقی

بررسی دقیق حساب های مالی

به موجب به دست آوردن وضعیت مالی و نتایج عملکرد شرکت مادر و نتیجه حساب و کتاب شرکت های فرعی و زیر مجموعه ، می توان گفت که صورت های مالی تلفیقی تجمیعی از صورت وضعیت های کلیه ی شرکت های یک مجموعه می باشد.

صورت های مالی تلفیقی عبارت است از

بررسی دقیق حساب های مالی در مقایسه با استاندارد های بین المللی موجود در حسابداری

شرکتها، سازمان ها، موسسات بازرگانی، تجاری و تولیدی بیشتر به دلیل زیاد بودن حجم فعالیت شغلی ، برای توسعه و صعود به قله های بلند و مرتفع تجارت و رسیدن بهتر به اهداف بلند مدت خود ، نیاز به اطلاعات دقیقی از صورت وضعیت صورت های حساب مالی خود و شرکت های زیر مجموعه خود دارند.

صورت های مالی تلفیقی: به موجب به دست آوردن وضعیت مالی و نتایج عملکرد شرکت مادر و شرکت های فرعی و زیر مجموعه ، می توان گفت که صورت های مالی تلفیقی ، تجمیعی از صورت وضعیت های کلیه ی شرکت های یک مجموعه می باشد.

صورت های مالی تلفیقی

حال فکر کنید! اگر شما بخواهید صورت های حسابداری تلفیقی خود را بدون کمک رایانه ، با استفاده از روش دستی بررسی کنید و انجام دهید چقدر می تواند نشدنی ، سخت و طاقت فرسا ، زمان بر و پر هزینه شود.

شرکت ما برای بهبود عملکرد شما در صورت مالی های تلفیقی شرکت شما و شرکت های زیر مجموعه ، برنامه نرم افزاری جامع صورت های مالی تلفیقی حسابداری تلفیقی طراحی و تولید نموده است که برای راحتی و انجام سریع کارهای حسابداری و مالی تان برنامه ریزی شده است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا هرگونه هماهنگی و مشاوره با ما تماس بگیرید.
تیم مجرب و کار آزموده ما می تواند در این کار به شما کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نرم افزار حسابداری تلفیقی ، این صفحه را مطالعه کنید.

جهت دریافت مشاوره و تهیه این نرم افزار با ما در تماس باشید

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰
موبایل : ۰۹۱۲۴۱۷۷۷۳۹
ایمیل : info@icmap.ir
آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیر شرقی – روبروی مخابرات ولیعصر – کوچه غزنویی – پلاک ۲ – واحد ۵ – شرکت ایرانیان ماندگار

آگهی های مرتبط