صورت های مالی چیست

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5016

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 431

توضیحات

صورت های مالی چیست

بررسی صورت های مالی

صورت های مالی چیست : خلاصه اطلاعات ، وضعیت مالی و روند فعالیت سازمان های تجاری در صورت های مالی نمایش داده میشود.

صورت های مالی باید دارای اطلاعات مفید و جامعی باشند تا تجار و سهام داران بتوانند به خوبی از این محتوی استفاده ، نحوه تجارت خود را پیش بینی ، برای فعالیت کسب و کار خود تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند.

صورت های مالی یک سازمان که سهامی عام می باشد باید زیر نظر قانون ، حداقل سالی یکبار توسط حسابدارانی که استخدام شرکت ها نمی شوند تهیه و بررسی شود. در این نوع حسابرسی ، حسابداران آزاد وضعیت صورت های مالی و اطلاعات آنها را که ارائه شده است را بررسی میکنند.

صورت های مالی چیست : بر اساس استاندارد GAAP هرگونه تغییر در اصول حسابرسی افشاء الزامی است. صورت های مالی با استفاده از چند فرضیه تعیین شده و اثر گذار مشخص می کند که چگونه آمار و ارقام تجزیه و تحلیل شوند.

معاملات در بهای تمام شده به ثبت میرسند ، بنابراین ارزش های مشخص شده در صورت ها براساس قیمت بازار و نرخ جایگزینی نیست. ولی در هزینه های اصلی مانند استهلاک در دارایی های استهلاک پذیر اثر گذار می باشد.

برای محاسبات از نرخ دلار استفاده می شود ، این روش منطقی است اثرات تورم و … در بهای کالاهای تمام شده مدت دار که ممکن است در اثر زمان دچار اختلال شوند ، بتواند به خوبی تجزیه و تحلیل کند.

صورت های مالی چیست

صورت های مالی چیست : صورت های مالی برای دوره هایی که از قبل برنامه ریزی شده اند ثبت می شود. معمولا این نوع صورت حساب ها سالی یکبار ، یا قسمت هایی از سال تهیه می شوند و سود و زیان و نحوه عملکرد شرکت را نمایش می دهند . به همین خاطر عموما مالکین و سهام داران در بازه زمانی آخر سال این صورت ها را تهیه می کنند.

 

آگهی های مرتبط