فروشنده حرفه ای در کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6134

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 487

توضیحات

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

فروشنده حرفه ای در کسب و کار : نخستین گروه پاسخ های منفی را «اکنون راضی هستم» می نامیم. فروشندگان این پاسخ را از پشت تلفن بسیار می شوند. این پاسخ می تواند شکل های مختلفی داشته باشند اما در هر حال چیزی شبیه این هاست:
اکنون راضی هستیم، همه چیز رو به راه است.
خودمان این کار را انجام می دهیم.
همین دیروز قراردادی بستیم.
این کار را داخل شرکت انجام می دهیم.
با رقبای شما کار می کنیم.
اوضاع بر وفق مراد است.
دیگر چیزی لازم نداریم چون به تازگی همان چیزی را که شما می فروشید تهیه کرده ایم.

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

اینجا ماجرایی بازگو می شودکه به شما نشان می دهد این اعتراض به ظاهر دشوار را چگونه تغییر دهید. چیزی قبل استیو بوک بایندر باید یک شرکت بیمه ی اموال و حوادث تماس گرفت. او می خواست بداند که در آن سازمان چه کسی مسئول آموزش و فروش است. همگی آقایی به نام «فرد» را معرفی کردند که سمتش معاون اول مدیر ارشد بخش فروش بود. مساله این بود که دسترسی به «فرد» بسیار مشکل بود. تنها راه این بود که درست راس ساعت ۷ با او تماس بگیرید. در نتیجه اسیو بوک بایندر ساعت ۶:۴۵ به دفتر کارش رفت تا برای تماس گرفتن با «فرد» آماده باشد. استیو ساعت ۶:۵۹ دقیقه کاغذ و قلمش را آماده کرد. ساعت ۶:۵۹ سی ثانیه کم کم شروع به گرفتن شماره. درست سره ساعت هفت خط تلفن مستقیم «فرد»زنگ زد. «فرد» گوشی را برداشت و گفت: «فرد هستم.»

استیو گفت: «فرد جونز؟ سلام. من لستیو بوک بایندر هستم. برای گروه مدیریت دی.ای.آی. کار می کنم. ما یک موسسه ی آموزش فروش در نیویورک هستیم. نمی دانم اسم مارا شنیده اید یا نه، اما …» او فقط تا همین جا پیش رفت. «فرد» فرد حرف او را قطع کرد و گفت: «استیو، دیر زنگ زدی. بگذار یک چیزی به تو بگویم. تازگی متوجه شدیم که به آموزش فروش نیاز داریم و من در واقع این کار را به مناقصه گذاشتم.از بزرگ ترین موسسه های آموزشی امریکا خواستم که برای این پروژه پیشنهاد قیمت بدهند. متاسفم که شما را دعوت نکرده ایم، اما دیگر کار از کار گذشته است. همین دیروز شرکتی را که قرار است با آن کار کنیم انتخاب کردم. نه تنها مسوول فروش آموزش بلکه برنامه های آموزشی، لوازم آموزشی و محل موقعیت آموزش را هم انتخاب کردم. تمام شرکت کنندگان در برنامه ی آموزشی را هم مشخص کرده ام، متوجهی که؟ همه چیز رو به راه است. کارها تا حد ممکن خوب پیش می رود. تو دیر رسیدی.»

استیو مجبور بود ساعت هفت صبح این ها را بشنود حدس می زنید چه احساسی داشت؟ او در واقع خیلی هم خوشحال بود همین حالا فهمیده بود که در حقیقت «فرد» مسوول خرید قرار دادهای آموزش فروش است. این که خیلی خوب است، چون کار ما هم آموزش فروش است. پس باهم جور در می آید
بنابراین استیو چه کرد؟

ادامه مطلب : 

فروشنده حرفه ای در کسب و کار-۴

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

.

.

توسعه کسب و کار

فروشنده حرفه ای در کسب و کار

چگونه به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شویم ؟؟؟!

کسب و کار

توسعه کسب و کار در ایران

توسعه کسب و کار در تهران

توسعه کسب و کار در تبریز

توسعه کسب و کار در مشهد

توسعه کسب و کار در اراک

توسعه کسب و کار در قم

توسعه کسب و کار در یزد

توسعه کسب و کار در اصفهان

توسعه کسب و کار در اهواز

توسعه کسب و کار اینترنتی

توسعه کسب و کار صنعتی

افزایش درآمد

فروش

فروش بیشتر

فروشندگی

رازهای فروشندگی

آگهی های مرتبط