قانون کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5216

  • اضافه شده: اکتبر 18, 2017

  • بازدیدها: 587

توضیحات

قانون کسب و کار

قانون کسب و کار : از خود بپرسید در زندگی می خواهید به کجا برسید؟ رشد فردی خود به خود اتفاق نمی افتد باید کاری کنید ، قانون کسب و کار برای پیشرفت بدون منتظر ماندن برای زمان و انگیزه مناسب را یاد بگیرید، همین امروز امروز خودتان را به عمل تشویق کنید هرگز نگران اشتباه کردن نباشید.
از این سوال رابرت اچ شولر الهام بگیرید: اگر می دانستید شکست نمی خورید در کسب وکار برای انجام چه کاری تلاش می کردید؟ شجاع باشید.

قانون آگاهی در کسب و کار

آیا می دانید که هستید؟ اگر خودتان را نشناسید و ندانید می خواهید چه کار کنید یا به چیزی دست یابید نمی توانید رشد فردی را تجربه کنید این کار مستلزم کنکاش درونی است.

آبراهام کاپلان فیلسوف توضیح می دهد که اگر به گفته سقراط یک زندگی مطالعه نشده ارزش زیستن ندارد پس یک زندگی بکر هم ارزش مطالعه را دارد. افرادی را بیابید که روش زندگی شان مورد پسندتان است آن ها را بررسی و از آن ها الگو برداری کنید.

برای تبدیل شدن به یک سخنران عمومی ماهر فیلم های استادان ارتباطات مثل کارسون و بیلی گراهام را ببینید از الگو هایتان درس بیاموزید .

 

قانون کسب و کار

قانون کسب و کار

قانون آیینه

در تلاش برای ارتقای خود در قانون کسب و کار عمیقا باور داشته باشید که شایسته این تلاش هستبد، زیگ زیگلار مربی فروش می نویسد اگر احساس منفی نسبت به خود داشته باشیم در کسب وکار نمی توانیم کارها را به روشی مثبت انجام دهیم اغلب افرادی که خود باورندارند برای رشد در کسب وکار هیچ تلاشی نمی کنند.

اگر کمبود خودباوری یرای شما هم دغدغه است پیش از تلاش برای ارتقای خود در سایر حوزه ها بر این موضوع کار کنید، بدانید که هر انسانی ارزش ذاتی دارد آن ارزش را در خودتان پیدا کنید برای ارتقای تصویری که از خود دارید با لحنی مثبت با خودتان سخن بگوید خودتان را تشویق کنید در کسب و کار هیچ وقت خودتان را دلسرد نکنید.

خودتان را براساس آدم های اطرافتان ارزیابی نکنید بدانید که تمرکز بر خودتان اشکالی ندارد از دست باورهای محدود کننده خلاص شوید یعنی همان محدودیت های که خودتان در ذهن بوجود آورده اید و فکر می کنید نمی توانید بر آن ها غلبه کنید وقتی کار خوبی انجام می دهید در کسب و کار خودتان را تشویق کنید.

قانون تامل

زمانی را به تامل آنچه از تجربیاتتان در کسب و کار آموخته اید اختصاص دهید. مروری اندیشمندانه بر درس هایی که آموخته اید کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که در مسیر درستی قدم برمی دارید.

توقف و تامل برای دستیابی به آرزوها در کسب و کار ضروری است، قانون کسب و کار در مورد هر فرد بزرگی که به موقعیت های برجسته دست یافته صدق می کند همه به زمانی برای تامل نیاز دارند.

جیم ران فیلسوف پیشنهاد می دهد که در انتهای هر روز بایدنوار عملکردتان را به عقب ببرید نتایج یا باید تشویقات کنند یا تلنگر بزنند وقتی تامل می کنید از خودتان بپرسید بزرگترین دارایی من چیست؟ و چه جیزی از همه برایم رضایت بخش است؟ پاسخ ها رابیابید.

قانون ثبات

اگر منظم و منظبط نباشید همه انگیزهای دنیا نیز می توانند برای رشد به شما کمک کنند برداشتن گام های لازم روزانه برای رشد کسب و کار محتاج نظم است. به گفته جورج اوریمر اگر می خواهید هرشب با رضایت به خواب روید باید عادت کنید که هر روز با هدف بیدارشوید شانس خوب تغییر درونی را به خودتان بدهید کسب و کارتان را با ساده ترین چالش ها آغاز کنید و به پیش برورید. ایان مک گرگور صنعتگر می گوید من با همان اصول رام کنندگان اسب ها کار می کنم کار را با چین های کوتاه یعنی اهدافی که به سادگی قابل دسترس هستند آغاز کرده و سپس پیشرفت می کنم.

قانون محیط

ممکن است با انگیزه منظم و آماده تغییر باشید اما شاید محیط شما را عقب نگه دارد با فرمول ( رشد= تغییر) محیط اطرافتان را از نو بیارایید شرایط را بررسی کنید تا ببینید چطور باعث عقب ماندن شما می شود تنظیمات جدیدی بیابید که شما را تقویت کند در کسب و کار نه اینکه مانع تان شود. محیط شما شامل افرادی هستند که در زندگی تان هستند اگر آدم های اطرافتان شما را محدود کنند نمی توانید در قانون کسب و کار پیشرفت کنید.

دیوید مک کلند روانشناس اجتماعی از دانشگاه هاروارد می گوید افرادی که هرروز با آن ها در ارتبای هستید یعنی گروه مرجعتان ۹۵ درصد مسئول موفقیت یا شکست تان در کسب و کار هستند آن ها را با دقت انتخاب کنید.

قانون برنامه ریزی در کسب و کار

رشد فردی را در قانون کسب و کار ماموریتی بدانید که نیازمند بیش ترین جدیت برای رسیدن به هدف است در حوزه های از زندگی که تصمیم به رشد دارید عامل باشید. جان کسول نویسنده هر سال دو روز آغاز سال نو پس از گذراندن ساعاتی با خانواده سراغ تحقیق می رود او تا شب سال نو کار می کند و تقویم قرار ملاقات هایش را دقیقه بررسی می کند تا ببیند وقتش در سال گذشته را چگونه گذرانده است مکسول پس از این مرور استرا تژیک روش گذراندن وقتش در سال آینده را به دقت تنظیم می کند.

زندگیتان را با دقت برنامه ریزی کنید روش های سنجیده و قابل تکرار را طراحی کنید تا در دستیابی به اهدافتان به شما کمک کند زمان کار و اوقات فراغت خود را ساماندهی کنید در ساختار بندی روزهایتان ثابت قدم باشید از زمان ارزشمند تان به بهترین نحو استفاده کنید.

قانون کسب و کار

قانون کسب و کار

قانون درد

رویدادهای دشوار زندگی اصلا خوشایند نیستند اما می توانید از تجربیات دردناک درس بیاموزید و رشد کنید آخرین کاری که در شرایط دشوار باید انجام دهید این است که برای خودتان احساس تاسف کنید.

هر کسی گاهی با شرایط منفی دست و پنجه نرم می کند آن ها را به فرصت هایی یادگیری تبدیل کنید از رویدادهای بد زندگی تان چیزی مثبت به دست آورید.

دایانا نایاد شناگر می گوید: من مشتاقم خود را وقف فرصت هر کاری کنم تا زمانی که ببینم این تجربه مرا به سطح جدیدی می برد درد یا ناراحتی موقتی برایم معنا ندارد تجارب وحشناک می تواند شما را به سوی فرصت های جدید هدایت کند. یک مرغدار را در نظر بگبرید که هرسال در بهار مزرعه اش مملو ازجوجه بود بعد از یک سیل بسیار بد مرغدار به همسرش شکایت کرد که دیگر راه چاره ای ندارد و نمی داند چه کند همسرش گفت: اردک بخر مانند همسرش گفت اردک بخر مانند همسر مرغدار باشید مصیبت را به شروعی جدید تبدیل کنید.

قانون نردبان

هر کسی که از نردبانی روی یک زمین نا مسطح بالامی رود دنبال دردسر می گردد هر چه بالتر روید همه چیز مرتعش تر می شود تلاش برای ارتقای خودبدون توجه به شخصیتتان منجر به ناکامی می شود هر چیز ارزشمندی به مبنای شخصیت بستگی دارد اینکه چقدر می توانید بالا روید به این که چه کسی هستید بستگی دارد.

داشتن شخصیت خوب باید بیش از موفقیت برایتان مهم باشد مقامات روس الکساندر سولژ نیستن را به این دلیل زندانی کردند که منتقد ژورزف استا لین بود سو لژنیستین در باره تجربه غم انگیزش نوشت زندان تو را تقدیس می کنم تورا برای اینکه در زندگیم بودی تقدیس می کنم برای خوابیدن روی حصیر چوبی زندان من یاد گرفتم که برخلاف باورم هدف زندگی کامیابی نیست بلکه تعالی روح است.

قانون کش

آمادگی قدم گذاشتن به بیرون از حوزه آسایش را داشته باشید و خود را مانند یک کش به سوی قانون کسب و کار بکشید بسیاری از مردم این کار را دشوار می دانند تا جایی که نمی توانند به شکل ارزشمندی پیشرفت کنند آن ها کمتر از آن چیزی باقی می مانندکه در صورت داشتن اشتیاق یا توانایی می توانستند باشند کشیدن خودتان به سمت کسب و کار نیازمند تغییر است که همواره ذاتا دردناک است در غیر این صورت زندگی خسته کننده و غیر رضایت بخش می شود. به گفته ای جی با کام پیشگام عکاسی هوایی: یکنواختی پاداش وحشتناک فرد محتاط است افراد موفق هرگز نمی خواهند در گوشه امن خود بمانند.

قانون جایگزین ها

توسعه فردی همیشه جایگزین های را در بر دارد، برای استفاده از همه توانتان در کسب و کار باید خواهان قربانی کردن بخشی ارزشمند از زندگی تان باشید انتخاب شما اثری مستقیم بر مسیر زندگی تان دارد. وقتی با انتخاب هایی سخت روبه رو می شوید همه نکات مثبت و منفی را مشکلات جدیدی ندانید که باید تحملشان کنید و آرزو کنید و امیدوار باشید همه چیز درست می شود از انتخاب ها و جایگزین ها ی دشوار استقبال کنید پذیرفتن مسئولیت اعمالتان نشانه بلوغ و رشد است.

قانون کنجکاوی در کسب و کار

اگر یاد نگیرید که نمی توانید در قانون کسب و کار رشد کنید ″چرا″ را به کلمه محبوب خود تبدیل کنید. هر چه کنجکاوتر باشید می توانید بیشتر یاد بگیرید و رشد کنید. برای افزایش کنجکاوی، ذهنیتی مانند یک فرد تازه کار داشته باشید از نشان دادن کمبود دانش تان در کسب کار نترسید. یادگیری یک مطلب جدید در روز را هدف خود قرار دهید بدانید که شکست فرصتی استثنائی برای یادگیری در اختیارتان قرار می دهد همیشه خوش بین باشید بپذیرید که هر مشکلی چندین راه حل دارد.

قانون کسب و کار

قانون کسب و کار

قانون الگو برداری در کسب و کار

وقتی شخصی دانا راهنمای شما در مسیر رشد باشد، رشد فردی ساده تر می شود. کتاب های متعددی برای کمک به شما در دسترس اند که از جمله آن ها می توان به کتاب دیل کارنگی برای بهبود مهارت های افراد با عنوان آیین دوست یابی اشاره کرد. یک مشاوراستخدام کنید تا گام هایی که باید بردارید را به به شما نشان دهد اگر کسب و کارتان را تازه پیدا کنید در عوض شخصی را پیدا کنید که چند سطح بالاتر از شما کار کرده باشد و از او الگو برداری کنید.

قانون گسترش در کسب و کار

هر کاری که انجام داده اید هر موفقیتی که در کسب و کار کسب کرده اید قابل گسترش است. کارشناسان ادعا می کنند که مردم فقط از ۱۰درصد توانشان استفاده می کنند افراد می توانند بسیار بیش از آنچه در گذشته داشته اند را به دست آورند. برای کسب مو فقیت بیشتر در زندگی تفکر آیا می توانیم؟ را به تفکر چطور می توانیم؟ نشان می دهد که برای هر مشکلی راه حل وجود دارد آن راه حل را پیدا کنید.

قانون همکاری در کسب و کار

زندگی تان نباید حول محور رشد فردی بچرخد. به نیازهای افرادی که برایتان مهم هستند توجه کنید ببینیند چطور می توانید به بهبود زندگی شان کمک کنید این بهترین راه برای ایجاد رضایت و شادی درونی است.

بنجامین فرانکلین ریئس جمهور و مخترع آمریکایی همیشه به دنبال پاسخ های درست برای سوالات مهم بود یکی از بزرگترین واقعیت های که کشف کرد این بود که کمک به دیگران کاری بود که می توانست انجام دهد. او هر روزش را با سوال امروز باید چه کار خوبی انجام دهم ؟ آغاز می کرد و با سوال امروز چه کار خوبی انجام دادم؟ به پایان می برد.

قانون کسب و کار

قانون کسب و کار

 

و در آخر باید گفت که رشد آسان نیست هر چیز ارزشمندی قیمتی دارد برای پرداخت آن قیمت آماده باشید اما همیشه به یاد داشته باشید که ایمان ترس را شکست می دهد. همواره باور داشته باشید در کسب و کار رشد خواهید کرد و فر آیند تغییرتان را بر پایه اهداف مستحکم قرار دهید وقتی مسئولیت زندگی تان را برعهده می گیرید انتخاب های صحیحی برای خودتان انجام دهید. همان طور که النور روزولت گفت: در طولانی مدت این خودمان هستیم که زندگی مان و خودمان را شکل می دهیم.

قانون کسب و کار

توسعه کسب و کار

مشاوره کسب و کار

تحقیق در مورد کسب و کار

کسب و کار جدید

کسب و کار موفق

 

برچسب ها :

آگهی های مرتبط