لزوم مشاوره صنعتی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4995

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 852

توضیحات

لزوم مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی

لزوم مشاوره صنعتی : با توجه به شرایط پیچیده در عصر حاضر ، وجود مشاوران صنعتی در حوزه های صنعت و کسب و کار امری لازم و ضروری است.

در سال ۱۸۸۶ که آرتور دی لیتل نخستین شرکت مشاوره مدیریت را در جهان راه اندای کرد ، سازمان ها و مدیران راس کار ، نیازی به وجود مشاوران را احساس نمی کردند.
اما با پیشرفت تکنولوژی ، زیاد شدن سازمان ها و کارخانه ها و رقابتی شدن تجارت ، روز به روز نیاز به مشاوران در حوزه های مختلف و فعالیت ها بیش از پیش ضروری است.

لزوم مشاوره صنعتی : مشاوران صنعتی با استفاده از دانش و تجربیات خود می توانند در زمینه های تولید ، فروش ، خدمات ، استفاده بهینه از نیروهای کار ، کسب درامد بیشتر ، افزایش کیفیت تولید و خدمات و … مشاوره دهند و مدیران و سازمان ها را در جهتی مشخص یاری کنند.

مشاوران صنعتی فقط دانش ، تجربه و تخصص خود را در اختیار مدیران و بازرگانان قرار می دهند و با بررسی موقعیت ها آنها را راهنمایی کنند . اما در تصمیم گیری نهایی دخالت نمی کنند و مدیران هستند که باید تصمیم درست را اتخاذ کنند.

لزوم مشاوره صنعتی : فرض کنید سازمانی می خواهد یک تکنولوژی جدید به بخش تولیدی خود اضافه کند . اگر بی گدار به آب بزند و بدون تحقیق و بررسی ، بدون توجه به شرایط بازار و نیاز مردم ، وارد عمل بشود ، در نهایت محکوم به شکست است .

اگر هم بازار به آن تکنولوژی احساس نیاز کند ، چون سازمان بدون برنامه ریزی وارد عمل شده موفقیتش تضمینی نیست و رقبا به راحتی می توانند پیشی بگیرند. به همین سبب مشاوران صنعتی می توانند در اینجا کارساز شوند.

مشاوره صنعتی

لزوم مشاوره صنعتی : از کارهای دیگر مشاوران صنعتی در سازمان ها این است که برنامه ریزی مناسبی برای فعالیت کارکنان انجام دهند و روند فعالیت سازمان را بهینه سازی کنند و بهبود ببخشند. درنتیجه کارایی نیروهای سازمانی افزایش پیدا می کند.

نقشه جامع صنعت در زمینه مشاوره صنعتی آماده ارائه خدمات به شما می باشد . با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین شرکت ایرانیان ماندگار در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید.

با ما همراه باشید

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

مشاوره صنعتی

آگهی های مرتبط