مشاوره توسعه کسب و کار در تهران

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4970

  • اضافه شده: اکتبر 9, 2017

  • بازدیدها: 368

توضیحات

مشاوره توسعه کسب و کار در تهران

مشاوره توسعه کسب و کار در تهران : در گذشته کسب وکار بیشتر در زمینه بکار گیری از قوای جسمانی بود و افراد بیشتر به دنبال یادگیری فنونی بودند که در آن ها قوای جسمانی نقش بسزایی داشت ولی امروزه با پیشرفت علم و دانش وتکنولوژی واشباع شدن بازار کار از نیروهای انسانی مسئله بکار گیری تکنولوژی در کسب وکار وبازار بسیار نقش مهمی ایفا میکند.

در عصر حاضر باتوجه به تعداد بالای جوانان تحصیلکرده در رشته های مختلف لازم است علاوه بر افزایش بار علمی، بار فنی خود را بالا ببریم تا در زمینه کار واشتغال موفق باشیم.

در این میان افرادی هستند که بدنبال راهکاری برای مصرف انرژی کمتر وسود آوری بالاتر هستند.این افراد با تحقیق وبررسی ابتدا نیاز های جامعه را شناسایی میکنند وسپس برای رفع این نیازها تلاش میکنند وبا بکار گیری افراد زبده ومتخصص به اجرای برنامه های خود میپردازد.

نکته ای که اینجا بسیار مهم است این است که نیاز جامعه فقط در نیاز شخصی افراد خلاصه نمیشود .گاهی اوقات در جامعه نوعی نیاز کاذب ایجاد میشود مثلا زمانی که تولیدی های گوناگون به تولید لباس ها با طراحی ها وبرند های مختلف میپردازند نوعی نیاز کاذب برای مصرف کننده در جهت تهیه برند جدید ایجاد میشود.
در این میان وظیفه سایت های تبلیغاتی این است که با معرفی برندهای گوناگون محصولات شرکت هارا به فروش برسانند.

مشاوره توسعه کسب و کار در تهران

مشاوره توسعه کسب و کار در تهران

مشاوره توسعه کسب و کار

توسعه کسب وکار ابعاد گوناگونی دارد که باید با توجه به پتانسیل وشرایط بررسی شود.

گاهی شما برای ارائه خدمت یا محصولی جدید نیاز به تبلیغات آن دارید.

گاهی نیز باید در عرضه تولید ورقابت با افزایش کیفیت محصول گوی سبقت را ازرقبا بگیریم.

گاهی اوقات کسب وکار ما ارتباط مستقیم با شرایط اقلیمی وجغرافیایی منطقه دارد.

بکار گیری تکنولوژی در کسب وکار سبب شده است این روزها کسب وکار اینترنتی از رونق خوبی برخوردار شود.یکی از عوامل رونق کسب وکار اینترنت دسترسی آسان افراد به اینترنت است.

جدیدا شرکت هایی شکل گرفته است که طی فراخوان جمعی نیروهایی را به خدمت میگیرد و پس از بررسی استعدادها و پتانسیل افراد آن ها در زمینه های مناسب آموزش میدهد وبعد از مدتی به صورت مشارکتی در آن زمینه به فعالیت میپردازند.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط