مشاوره در صنعت کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6141

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 468

توضیحات

مشاوره در صنعت کسب و کار

مشاوره در صنعت

مشاوره در صنعت: برای بهبود کسب و کار و زندگی خود از تحلیل سیستم ها استفاده کنید:

سیستم های های خود را مدیریت کنید:

باید اهداف، ارزش ها و فرآیند های خود را مستند سازی کنید:

کنترل را در دست گیرید

این روش سیستمی به ملاحظات دیگری نیز بستگی دارد که عبارتند از:

  • لازم نیست دستور العمل های کاری شما کامل و بی نقص باشد: هیچ کسب و کاری کامل نیست. تلاش برای دست یابی به کمال در رویکرد تحلیل سیستم و مدیریت سیستم بهره وری پایینی دارد. وقتی در حال ارتقای روش های کاری هستید، برای پاک کردن آن ها از هر عیب و نقصی، آن ها را بیش از حد پیچیده نکنید. از طرف دیگر، اهداف استراتژیک و روش های کلی اجرایی خود را تا جایی که می توانید کامل و بی نقص کنید.
  • تصمیمات نا مناسب اتخاذ نکنید: «اقدام نکردن نیز یک انتخاب است». پس اگر در برخی موارد اقدام نمی کنید، خودتان مسئول هستید. بنابراین برای موارد مهم اقدام کنید، تصمیم نگیرید که صورت حساب ها را پرداخت نکنید، ورزش نکنید، تغذیه صحیح نداشته باشید یا خانه تان را تمیز نکنید. نا توانی مردم در تصمیم گیری، اغلب منجر به نتایج نا مناسب می شود. حتی این رویکرد منظم و سیستم سازی نمی تواند شما را از اتخاذ تصمیمات مهم نجات دهد.
  • انضباط شخصی داشته باشید: هر تغییر بزرگ به فداکاری، عزم و اراده و تلاش نیاز دارد.
  • از طفره رفتن و تنبلی دوری کنید: اجتناب از انجام اقدامات زمان بر بدترین دشمنی است که می تواند به شرکت شما آسیب برساند. کار بهبود سیستم ها را همین امروز شروع کنید، نه فردا. «طفره رفتن یعنی نداشتن شجاعت کامل، زندگی شما را ویران می کند».
  • در جستجوی کارمندان بی عیب و نقص نباشید: چنین افرادی وجود ندارند. در عوض، تا جایی که در توان دارید، محیط کار بی نقصی برای کارمندان خود ایجاد کنید. این موثر ترین ابزار استخدامی شما است. افرادی خوش بین و پذیرا استخدام کنید که بتوانند با این روش هماهنگ شوند.
  • با کارمندان بیشتر در ارتباط باشید: هر چه اطلاعات بیشتری در اختیار کارمندان خود بگذارید، بهتر است. هرگز آن ها را مجبور نکنید که زمانشان را برای حدس زدن رویدادهای احتمالی یا تلاش برای تجسم اجزای مهم فعالیت شما صرف کنند. به جای آن، فرآیند های مورد استفاده خود و دلیل استفاده از آن ها را دقیقاً برایشان تشریح کنید.
  • از وقت خود هوشمندانه استفاده کنید: «بهترین ساعات کاری» شرکت خود را شناسایی کنید. چالش برانگیزترین کارهای شرکت را که به افراد مختلف مربوط می شود، در این ساعات پیگیری کنید.
مشاوره در صنعت

مشاوره در صنعت

مکانیزمی ساده و در عین حال قدرتمند برای تغییر

«سیستم سازی» ساده و شفاف است: سیستم های اساسی خود را مشخص کرده و زیر سیستم های آن ها را تنظیم کنید تا همیشه بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. همین، این استراتژی متکی به توجه دقیق به ویژگی های سیستم های کاری و شخصی شما هماهنگ یک دستگاه مکانیکی است. سپس آن ها را تغییر دهید به نحوی است که برای شما کار کنند نه بر علیه شما. تنظیم و بهبود سیبستم ها و حفظ آن ها زندگی شما را به شدت تغییر خواهد داد. در نتیجه شادتر خواهید شد و در هر کاری که انجام می دهید، مبتکرتر و ثابت قدم تر می شوید. این رویکرد اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زیرا باعث می شود کنترل کار و زندگی تان را در دست بگیرید.

مشاوره در صنعت

مشاوره در صنعت

مشاوره صنعت در کسب و کار

توسعه کسب و کار

مشاوره صنعت

مشاوره درصنعت  کسب و کار

مشاوره در صنعت تهران

مشاوره در صنعت تبریز

مشاوره در صنعت مشهد

مشاوره در صنعت اصفهان

مشاوره در صنعت قم

مشاوره در صنعت شیراز

مشاوره در صنعت بوشهر

مشاوره صنعت

صنعت

مشاوره

آگهی های مرتبط