مشاوره صنعتی در ایران

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4963

  • اضافه شده: اکتبر 9, 2017

  • بازدیدها: 394

توضیحات

مشاوره صنعتی در ایران

مشاوره صنعتی در ایران : مشاوره مدیریت به عنوان یک حرفه ای آرزوی آرزو برای حرفه ای های مدیریت است. این یادداشت دانشگاهی به دنبال تعریف مشاوره مدیریت به عنوان یک صنعت است، مرزهای آن را ترسیم می کند، منافع منحصر به فرد مشاوران مدیریت و شرکت های مشاوره را برجسته می کند و چالش هایی را که با صنعت مشاوره مدیریت مواجه شده است، با تمرکز خاص بر زمینه هند. این یادداشت به دنبال یک بحث پانل است که در آن کارشناسان صنعت مشاوره شرکت کردند.

مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی یکی از اولویت های برون سپاری کسب و کار است. شرکت ها و مدیران به دنبال مشاوره خارجی و پشتیبانی از مسائل به عنوان مهم به عنوان استراتژی به ظاهر رویه های قانونی مانند حسابداری و مالیات.

با وجودی که استفاده از مشاوران و شرکتهای مشاوره برای مدت طولانی شایع بوده است، تحقیقات زیادی در مورد آن انجام نشده است. مشاوره مدیریت به عنوان یک صنعت و عمل می تواند از طریق لنز نظریه های نهادی (کارآفرینی سازمانی)، هزینه های اقتصادی معامله (مشکلات اصلی عامل، هزینه های معامله مشاوره و پیاده سازی برون سپاری) و نظریه های سازمان که شرکت خدمات حرفه ای را بررسی می کنند، .

تحقیقات علمی در زمینه صنعت مشاوره به بررسی مشکلات مشاوره، اهمیت سازمانهای مشاوره اختصاصی، ارزشی که آنها برای مشتریان خود تولید می کنند، و نحوه سازماندهی و مدیریت شرکت های مشاوره متمرکز شده است. Mukherji و Ramachandran (2007) برون سپاری را به عنوان “عمل در جستجوی یک نظریه” نام گذاری کردند – ما می توانیم همان برچسب را به صنعت مشاوره نیز گسترش دهیم.

مشاوره صنعتی در ایران

مشاوره صنعتی در ایران

مشاوره صنعت

مشاوره صنعتی در ایران –
به دلایل مختلف، صنعت مشاوره مدیریت توجه زیادی به خود جلب کرده است. اولا، این شرکت بسیار متشکل از انواع شرکت های مشاوره ای است که شامل شرکت های بزرگ مشاوره استراتژیک ۳ بزرگ و تعداد زیادی مشاوران مستقل و مستقل می باشند. ثانیا، بر خلاف سایر شرکت های حرفه ای خدماتی نظیر حسابداری و قانون، این صنعت تنظیم نشده است و توجه کمی به ایجاد سازمان های حرفه ای نظیر انجمن های مشاوره صورت گرفته است.

سوم، به استثنای تفاوت های اندازه و مقیاس، در موقعیت و تمایز شرکت های مشاوره ای مختلف، انواع مختلفی وجود دارد. شرکت هایی هستند که بر روی موضوعات مختلف در یک بازار مشابه مانند شرکت های مشاوره استراتژیک تمرکز می کنند، زیرا شرکت هایی هستند که بر یک حوزه خاص تمرکز می کنند مانند فناوری اطلاعات (IT). سرانجام فقدان مطالعات وسیع در زمینه صنعت مشاوره را می توان به ماهیت خدماتی که ارائه می دهند، اختصاص داده است، خدماتی که برای مطالعه، اندازه گیری و اندازه گیری سخت است.

مشاوره صنعتی در ایران – هدف اصلی این یادداشت این است که در مورد مشاوره مدیریت به عنوان یک صنعت توضیح دهید و نقش حیاتی شرکت های مشاوره مدیریت را روشن کنید. این یادداشت شامل سه بخش است. بخش اول، مرزهای صنعت مشاوره را تشریح می کند و چشم انداز مشاوره به عنوان یک رشته، از جمله تکامل آن را تعریف می کند.

بخش دوم، تکامل صنعت را گسترش می دهد تا نقش قانونی شرکت های مشاوره مدیریت و ارزش ویژه ای را که مشتریانشان به آن اضافه می کنند، برجسته نماید. بخش سوم و نهایی چالش های در حال ظهور برای صنعت مشاوره مدیریت جهانی و هند را توصیف می کند.

آگهی های مرتبط