مشاوره صنعتی در مشتری مداری

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6119

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 473

توضیحات

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی : نقشه جامع صنعت به تشریح تکنیک های مشتری مداری برای شما پرداخته است. در بخش ۱ این مقاله ۲ مورد آن را بیان کردیم، حال به ادامه موضوع می پردازیم:

ناپلئون هیل، به «مشخص بودن هدف ها» اعتقاد داشت. او یک بار در یک سخنرانی حرف هایی زد که بسیار تاثیر گذار بود و حضار ایستاده او را تشویق کردند. او آنقدر درگیر هواداران و واکنش های آن ها شد که کاملاً فراموش کرد محصول خود را معرفی کند و نمونه محصولاتش را در کنار میز سخنرانی جا گذاشت، بدون اینکه حتی آن ها را به جمعیت نشان دهد.

بسیاری از فروشندگان همیشه انتظار ندارند چیزی را بفروشند آن ها می دانند که با مقاومت روبرو خواهند شد، اما فروشندگان موفق توقع دارند که بیشتر از اینکه جواب رد بگیرند جواب مثبت دریافت کنند. آن ها محصولات خود را باور دارند، آن ها می دانند که محصولات به کار مشتری می آید و به نظر آن ها فردی باید دیوانه باشد که آن محصولات را نخواهد. اگر فکر می کنید مذاکره کننده خوبی نیستید و یا مشتری محصول شما را نخواهد خرید، مشتری هم با نظر شما موافق خواهد بود. اما اگر باور داشته باشید که بهترین که بهترین محصول را پیدا کند، این احساسات مثبت به خریدار احتمالی منتقل خواهد شد. انرژی مثبت باعث فروش می شود.
اثبات کردن اینکه محصول شما مفید است فروش شما را به شدت بالا خواهد برد. فرق نمی کند چه محصولات یا خدماتی را بفروشید. توصیه نامه هایی از مشتریان راضی کنونی تهیه کنید. در وب سایت، نامه ها، بروشور ها و تبلیغات تعریف های آن ها را به نمایش بگذارید. این توصیه نامه ها می توانند در قالب متن، تصویر، صوت یا ویدیو باشند. توصیه نامه های تصویری و ویدیویی بسیار قدرتمند هستند.

استراتژی های فروش موفق

گوش فرا دادن فعالانه بهترین راه برای فروش است. مشتریان امروزه همواره عجله دارند. حواس آن ها بسیار راحت پرت می شود. صرفاً اینکه موقع صحبتتان به شما نگاه کنند نشان نمی دهد که حواس آن ها کاملا به شما است. فقط به منظور فروختن چیزی، به آنها گوش ندهید. در عوض به این منظور گوش دهید که بفهمید: چه چیزی مشتریان شما را مأیوس و عصبانی می کند؟ چگونه می توانید به بی خوابی های شبانه آن ها پایان دهید؟ از چه چیزی می ترسند و نگران چه چیز هایی هستند؟ مهم ترین موارد در رابطه با کار، خانواده، زندگی شخصی و جایگاهشان و اعتبار و قدرت برایشان چیست؟ دریابید که چه چیزهایی برایشان بیشترین ارزش را دارد، و در ارائه ی محصولتان دقیقاً به آن ها اشاره کنید. از پنج روش زیر برای تقویت مهارت گوش کردن استفاده کنید:

  1. قبل از جلسه ی فروش نفس عمیق بکشید و ذهن خود را از هر گونه حواس پرتی دور کنید. همان طور که شما انتظار دارید مشتری حواسش کاملاً به شما باشد، آن ها هم توقع دارند که شما حواستان کاملاً به آن ها باشد.
  2. دقیقاً بدانید که چرا یک مشتری را ملاقات می کنید و چه می خواهید و جلسه چرا مهم است.
  3. به دنبال اطلاعاتی باشید که بتوانید از آن ها استفاده کنید. این اطلاعات ممکن است پنهان باشد، در قالب یک داستان بی ربط و خسته کننده گفته شود و یا بتوان آن را از محیط اطراف مشتری کسب کرد، اما در هر حال اگر به دقت توجه کنید دیدگاه ها و اطلاعت مفیدی خواهید یافت.
  1. یک ((شنونده ی فعال)) باشید، به این معنی که سوال بپرسید، باز خورد مناسب بدهید، در تایید حرف های طرف مقابل از حرکات بدن استفاده کنید و کارهایی مانند این ها، کاری کنید که مشتری خود را مهم احساس کند.
  2. اگر شرایط اجازه دهد، یادداشت هایی بردارید. بعد ها می توانیید از آن ها استفاده کنید. یادداشت کردن  فوری و خلاصه وار کمک خواهد کرد تا سوالات و دغدغه های مشتری را بهتر بفهمید.
مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

جهت مطالعه ادامه مطلب، اینجا را کلیک فرمایید.

.

.

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی در اصفهان

مشاوره صنعتی در تهران

مشاوره صنعتی در ایران

مشاوره صنعتی در مشهد

مشاوره صنعتی در تبریز

بازاریابی

مشتری

مشاوره

بازاریابی و مشاوره

مشاوره در کسب و کار

توسعه کسب و کار

آگهی های مرتبط