مشاوره صنعتی در مشتری مداری

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6120

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 531

توضیحات

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی : نقشه جامع صنعت به تشریح تکنیک های مشتری مداری برای شما پرداخته است. در بخش ۱  و بخش ۲ این مقاله ۳ مورد آن را بیان کردیم، حال به ادامه موضوع می پردازیم:

مشتریان در اقتصاد جدید فهمیده تر و منتقدتر هستند و به دنبال متخصصانی معتبر و پر قدرت و قابل اعتماد هستند. امروزه فروشندگان حرفه ای باید حتی در موقعیت های بد و منفی نتایج مثبتی بگیرند.

مشتری یابی را متوقف کنید و فروش را شروع کنید

مشاوره صنعتی :  پیدا کردن مشتریان از طریق روش های قدیمی مانند تماس تلفنی و یا مستقیم خانه به خانه، دیگر در این شرایط مدرن کسب و کارها کارایی ندارد. امروزه مشتریان با فروشندگان مانند افراد مزاحم برخورد می کنند حتی زمانی که به محصول آن ها علاقه مند باشند.
به جای پیدا کردن مشتری، کاری کنید که مشتریان شما را پیدا کنند. اگر خود را به عنوان یک کارشناس مطرح کنید، مشتریان به دنبال شما خواهند گشت. کتابی بنویسید، وبلاگ یا خبرنامه ی ایمیلی داشته باشید، سخنرانی کنید و با افرادی که در تلویزیون و رادیو می توانند با شما به عنوان متخصص محاصبه کنند روابط حسنه ای ایجاد کنید. مشتریان اقتصاد جدید به دنبال محصولات و خدمات افرادی هستند که به آن ها اعتماد دارند. اعتبار شما باعث خواهد شد که آن ها قبل از اینکه با رقیبانتان صحبت کنند سراغ شما بیایند.

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

همیشه کسی باشید که از او استقبال می کنند نه کسی که از او فرار می کنند. چگونه می توانید کاری کنید که مردم به جای اینکه در را به رویتان ببندند، از شما دعوت کنند؟ اجازه بدهید مشتریان با شما در ارتباط باشند. اطلاعاتی از خودتان برایشان بفرستید که باعث شود بتوانید محصولات خود را به آن ها معرفی کنید و بفروشید. با صبر و حوصله منتظر بمانید که مشتریان با شما تماس بگیرند. محصول یا خدمات خود را فقط بعد از اینکه مشتری احتمالی خودش در خواست کرد معرفی کنید.
بهترین راه برای رسیدن به مشتریان تبلیغاتی است که علاقه مندان را به خود جذب می کند. یک تبلیغ چاپی و یا آن لاینی ایجاد کنید که به مشتریان هدف شما برسد. این تبلیغات مشتری های خاص را از بقیه غربال می کند. اگر به کسب و کار های دیگر می فروشید در یکی از مجلات کسب و کار محلی یا بخش مربوط به کسب و کار در روزنامه ها، تلویزیون، رادیو، یا از طریق پست تبلیغ کنید.
کارت های تبریک ساده ای برای مشتریان بفرستید. تبلیغات خود را ساده و با عنوان قدرتمند و پیام مناسب بسازید، سعس نکنید همان ابتدا فروش ایجاد کنید. هدف شما فقط این است کاری کنید که مشتریان هدف، با شما تماس بگیرند.

.

جهت مطالعه ادامه مطلب، اینجا را کلیک فرمایید.

.

.

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی در اصفهان

مشاوره صنعتی در تهران

مشاوره صنعتی در ایران

مشاوره صنعتی در مشهد

مشاوره صنعتی در تبریز

بازاریابی

مشتری

مشاوره

بازاریابی و مشاوره

مشاوره در کسب و کار

توسعه کسب و کار

آگهی های مرتبط