مشاوره صنعتی در مشتری مداری

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6118

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 478

توضیحات

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی : مشتری های امروزی، خدمات فوق العاده  و ارزش بالایی را می طلبند، آن ها به تجربه های خرید معمول راضی نمی شوند. فروشنده ی مالتی میلیونر آقای دن کندی، به شما نشان می دهد که چگونه محصول یا خدمت خود را به مشتری های سخت گیر بفروشید.او به تکنیک های موثر فروش، مانند: استفاده از توصیه نامه های مشتریان راضی و ارائه ی محصولات رایگان هنگام فروش را پوشش می دهد. او تاکیید خاصی می کند که به مشتریان خود واقاً گوش کنید، چون – چه مستقیم، چه غیر مستقیم –  آن ها به شما خواهند گفت که چه می خواهند. با اینکه این مقاله مفاهیم جدیدی را ارائه نمی کند، اما به صورت اجمالی و فشرده توصیه های مفیدی برای فروش بیان می کند. انتشارات سپید، این کتاب را به فروشندگانی که می خواهند فروش خود را بالا ببرند، به تامین کنندگان خدمات و متخصصان، از دکتر و مهندس گرفته تا لوله کش و مربی حیوانات، و مخصوصاً به کسانی که نمیدانند چگونه بفروشند توصیه می کند.

مشتریان در اقتصاد جدید

مشاوره صنعتی : اقتصاد جدید قوانین فروش را تغییر داده است. مشتریان اقتصاد جدید از تعداد بی شمار فروشگاه ها، محصولات، برندها و مشتریان روز به روز سخت گیرتر می شوند. آن ها محصولات معمولی، افراد نالایق و خدمات ضعیف را تحمل نمی کنند. باید اعتماد آن ها را جلب کنید، ارزش ارائه کنید و مطمئن شوید که پیشنهادات شما دقیقاً نیازهایشان را برآورده می کند.

نتایج مثبت

مشاوره صنعتی : هدف شما این است که حتی در موقعیت های بد و منفی نتایج مثبتی بگیرید و این نیازمند کار سخت و مسئولیت پذیری کامل در قبال اعمالتان است. برخی موانع بر سر نهایی کردن فروش خارج از کنترل شما است، مانند شرایط بازار، رقیبان تجاری جدید و یا اگرکارمند هستید شاید مدیریت بد شرکت تان مانع بزرگی باشد. در حالی که نمی توانید این شرایط و موقعیت ها را کنترل کنید اما واکنش شما در برابر آن ها قابل کنترل است. شما می دانید که مشتریان اقتصاد جدید بیشتر از اینکه به شما واکنش مثبت نشان دهند، جواب رد خواهند داد، اما با استفاده از تکنیک های زیر می توانید جواب رد آن ها را به جواب مثبت تبدیل کنید:

  • کنترل اوضاع را دست بگیرید.
  • بدون توجه به شرایط و موقعیت شدیداً به دنبال جواب مثبت باشید.
  • احساسات خود را دخیل نکنید و جواب رد آن ها را به عنوان رد شخص خودتان برداشت نکنید.
  • دلایل اشتباه برای رد کردن پیشنهادتان را تشخیص دهید، نادیدخ بگیرید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید.
  • به دغدغه های داقعی مشتریان اشاره کنید تا بتوانید جواب مثبت بگیرید.
مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتریان اقتصاد جدید عام تمایلشان به خرید محصول و خدمت شما را اعلام خواهند کرد. با پرسیدن سوالات، دغدغه های مخفی در پشت جواب ردشان را بیابی و پاسخ و را حل های مناسبی فراهم کنید. خودتان را جای آن ها قرار دهید و تمام دلایل ممکن برای رد کردن پیشنهادتان را فهرست کنید. فروشندگان بزرگ خود را برای هر شرایطی آماده می کنند و نشان می دهند که محصول یا خدمتشان چگونه متناسب با نیاز های مشتریان است. آن ها از قدرت مثبت «آماده شدن برای شرایط منفی» استفاده می کنند تا به نتیجه برسند.

.

جهت مطالعه ادامه مطلب، اینجا را کلیک فرمایید.

.

.

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی در اصفهان

مشاوره صنعتی در تهران

مشاوره صنعتی در ایران

مشاوره صنعتی در مشهد

مشاوره صنعتی در تبریز

بازاریابی

مشتری

مشاوره

بازاریابی و مشاوره

مشاوره در کسب و کار

توسعه کسب و کار

آگهی های مرتبط