مشاوره صنعت اقتصادی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5013

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 409

توضیحات

مشاوره صنعت اقتصادی

توسعه کسب و کار

مشاوره صنعت اقتصادی : گستردگی روزانه علوم مشاوره و روان شناسی در زندگی و نفوذش در انواع زمینه های مختلف اجتماعی ، صنعتی ، اقتصادی و کسب و کار ، باعث به وجود آمدن تغییراتی در روابط افراد با یکدیگر شده است .
دیگر نمیتوان با نادیده گرفتن جنبه روانی مسائل ، راه حلی صحیح و منطقی برای برطرف کردن مسائل پیدا کرد و در زمینه رسیدن به اهداف تلاش کرد. میتوان قاطعانه گفت که توجه به بُعد روانی انواع مسئله های مختلف در زمینه های اجتماعی ، اقتصادی ، صنعتی و … مهمترین عامل می باشد.

مشاوره صنعت اقتصادی : در قرن حاضر ، راه و روش های روان شناسی به طور چشمگیری در دنیای صنعت و توسعه کسب و کار جا باز کرده و اهمیت خاصی داشته ، در نتیجه مورد اعتماد سازمان های تجاری و افراد قرار گرفته است.
این اعتماد باعث به وجود آمدن نکاتی اساسی است

نیروی انسانی

مشاوره صنعت اقتصادی : نیروی انسانی در فرایند تولید و صنعت اهمیت ویژه ای پیدا کرده است ، و این موضوع باعث شده تا رعایت موارد انسانی در محیط کاری گسترش پیدا کند.

چرخه اقتصادی توسط مغز و نیروی انسانی اداره میشود. بنابراین باید به سلامت مغز و نیروی انسانی توجه شود .
از طرفی دیگر باید راه و روشهایی را یافت که بتوان به صورت معقول و منطقی برای تولید و بازدهی بیشتر در صنعت و استفاده صحیح از سود حاصل شده را مشخص کند.

در اینجا مسئله ای که دارای اهمیت است نوع ارتباطی است که میان سهامداران و صاحبان صنعت با افراد زیر مجموعه یعنی کارگران و کارمندان وجود دارد.

فی الواقع توجه به علم ارتباط ، منابع انسانی ، استفاده از نیروی انسانی و از طرفی دیگر منابع اقتصادی و مالی اصلی ضروری است که بدون در نظر گرفتن این اصول ، امکان رشد و پیشرفت میسر نیست.

مشاوره صنعت اقتصادی

مشاوره صنعت اقتصادی : هدف این است نشان دهیم اگر روابط با کارگران و کارمندان بر طبق اصول علمی و با توجه به مسائل روان شناسی باشد ، بدون شک بهره وری سازمان و تولید رشد قابل توجهی خواهد داشت و سطح سازمان ارتقا پیدا میکند .
در نتیجه موجب سوددهی بیشتر خواهد شد که سرمایه داران به دنبال راه هایی برای رسیدن به این موضوع هستند.

 

آگهی های مرتبط