مشاوره صنعت در کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6143

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 432

توضیحات

مشاوره صنعت در کسب و کار

مشاوره صنعت

در بخش قبل به نکاتی در اینباره سخن گفتیم حال به ادامه به مطلب می پردازیم؛

مشاوره صنعت: سند اول « اهداف استراتژیک»، اهداف شما را تعیین می کند.
سند دوم، « اصول اجرایی کلی»، باورها و ارزش های غالب را به تصویر می کشد.
سومین سند که مربوط به «فرآیند های کاری» است که به صورت گام به گام فرآیند ها را مشخص کرده و جزئیات عملکرد سیستم ها و زیر سیستم های شما را در بهترین حالت مشخص می کند.

تقریباً همه چیز مکانیکی و در نتیجه به سادگی قابل بهبود است

در تحلیل سیستم ها و مدیریت سیستم ها از روشی استفاده کنید که امکان نترل جزئیات کسب و کار و زندگی شما را با تنظیمات مکانیکی ساده در زیر سیستم ها و زیر – زیر سیستم ها فراهم آورد. وقتی زندگی و کار خود را به عنوان وسیله یا وسایل مکانیکی قابل ببینید، برای استفاده از روش «سیستم سازی» آمادگی دارید. از این گام های قابل پیش بینی، ساده اما متوحل کننده استفاده کنید:

  • هر چیزی را ثبت کنید: با نوشتن اهداف تاکتیکی، فرآیند های معمول و اصول راهنما، یک دفترچه تصمیم گیری درست کنید. این مستند سازی مشابه روش مهندسان در ثبت نحوه عملکرد تجهیزات و نحوه استفاده از آن ها است. در اصل، برای هر مورد یک دفترچه راهنما درست می کنید و در نتیجه به روش های قدیمی و اشتباه خود باز نمی گردید.
  • همه سیستم های خود را به دقت بررسی و تنظیم کنید: اغلب کارهای روزمره در یک «سلسله کارهای گام به گام و قابل پیش بینی» تکرار می شوند. سیستم های کسب و کار و زندگی فعلی خود را مشخص کرده و تحلیل کنید تا نحوه عملکرد آن ها را دریابید. دید گاهی داشته باشید که شما را از همه فعالیت های روز مره زندگی و کسب و کارتان بیرون برده و از آن ها فراتر ببرد، در نتیجه نگاهی بی طرف و بدون احساسات تعصب آمیز به سیستم های خود خواهید داشت و آن ها را مواردی می دانید که قابل دست کاری و تعمیر هستند. با کالبدشکافی و بهینه سازی زیر سیستم های هر فرآیند، آن هارا یکی یکی تنظیم کنید. کار خود را آنقدر ساده کنید تا وقتی که به ساده ترین راه حل ممکن برسید. وقتی روش های خود را بهبود ببخشید، پیشرفت سریعی را تجربه خواهید کرد. اگر آ« ها را اصلاح نکنید، هیچ چیز تغییر نمی کند. سیستم های کسب و کار شامل خدمات مشتریان، کنترل کیفیت، خرید، استخدام کارمندان، پرداخت هزینه ها و … هستند. زیر سیستم ها شامل برنامه یا راهکارهای تعمیرات و نگهداری کامپیوتر ها یا فرآیند هایی برای رفع شکایات مشتریان هستند. شاید شرکت شما به سیستم ها و زیر سیستم های جدید احتیاج داشته باشد.
  • از سیستم های خود حفظ و نگهداری کنید: اگر به دقت همه سیستم ها، زیر سیستم ها و زیر – زیر سیستم های خود را تحلیل و تعمیر کنید، تغییرات و بهبود های تدریجی و ادامه دار باعث می شود که همه چیز به خوبی پیش رود. آن ها را حفظ و نگهداری کنید تا همیشه بهینه عمل کنند.

مستند سازی

مشاوره صنعت در کسب و کار

مشاوره صنعت در کسب و کار

اغلب سیستم ها بسیار کارا هستند. شما باید روشی برای شناسایی مشکلات داشته باشید. وقتی بفهمید کدام یک از سیستم های زندگی یا کسب و کار مشکل ساز هستند، در شرایطی ایده آل برای تعمیر و نگهداری آن ها قرار می گیرید. با این وجود، این فقط بخشی از موضوع است: شما باید مستند سازی کنید و تمامی موارد را ثبت کنید.
ماشین های پیچیده، دفترچه های راهنمای کاملی دارند که مردم می توانند بدون خراب کردن این دستگاها از آن ها استفاده کنند. به همین ترتیب، باید زمانی را به نوشتن جزئیات مقررات و فرآیند های شرکت خود اختصاص دهید. این مستند سازی نحوه عملکرد عالی سیستم را یادآوری کرده و در اتخاذ تصمیمات به شما  کمک می کند. کارمندان به موارد مکتوب توسط شما پیرامون فرآیند های کلیدی نیاز دارند تا بتوانند عملکرد سیستم ها را در سطح عالی نگه دارند. مستند سازی بخش دشوار سیستم سازی است، اما بسیار حیاتی و مهم است. این کار نشان می دهد که کسب و کار و زندگی شما ترکیبی از «سیستم های متنوع» با اهداف و روش های خاص است. مستند سازی سه جزء دارد:

مشاوره صنعت در کسب و کار

مشاوره صنعت در کسب و کار

برای خواندن ادامه مطلب در اینجا کلیک فرمایید؛

توسعه کسب و کار

مشاوره صنعت

مشاوره صنعت در کسب و کار

مشاوره صنعت در تهران

مشاوره صنعت در تبریز

مشاوره صنعت در مشهد

مشاوره صنعت در اصفهان

مشاوره صنعت در قم

مشاوره صنعت در شیراز

مشاوره صنعت در بوشهر

مشاوره در صنعت

صنعت

مشاوره

آگهی های مرتبط