موانع موفقیت در شرکت

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6100

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 436

توضیحات

موانع موفقیت در شرکت

موانع موفقیت در شرکت

توسعه کسب و کار

موانع موفقیت در شرکت : برای از بین بردن موانع در ۱۰۰ روز یا کمتر از فرآیندی سه مرحله ای استفاده کنید: نخست، به کارمندان فرصت خلق و سازمان دهی ایده هایشان  را بدهید. دوم، هر ایده را به بحث و بررسی گذاشته و نرخ ریسکی برای هر یک تعیین کنید .سوم، توافق عمومی را نسبت به ایده هایی که شرکت برای اجرا بر گزیده است، جلب کنید.

تغییر پایدار زمانی اتفاق می افتد که افراد مسئولیت ایده هایشان را بپذیرند و احساس کنند که به خلق تصویر بزرگتر کمک کرده اند و وقتی که مدیران ارشد تعهد خود را به تغییرات برگزیده نشان دهند.وقتی تغییرات اجرا شد، می توانید بدون توجه به اندازه ی شرکت یا صنعت مربوط به آن، انتظار افزایش سود را داشته باشید. همچنین می توانید انتظار نیروی کار مشارکتی تر، خدمات بهتر به مشتریان و اتلاف وقت کمتری را داشته باشید.

در مقاله قبل به ۴ موانع اثر گذار در موفقیت شرکت پرداختیم، در اینجا به ۴ مانع دیگر می پردازیم:

۵-مانع تراش های مدیریتی

حل اختلاف ، مثلاً وقتی مشتریان با شارژ کارت های اعتباری مخالف اند ، فرآیندی زمان بر است . شرکت های کارت اعتباری تا شش ماه برای  حل مشکلات وقت دارند .نامه ها و ایمیل هایی بین صاحبان کارت های اعتباری و فروشنده ای  که آنها را شارژ نمی کند، رد و بدل میشود .یک کارمند با سابقه پیشنهاد داد که مکالمات تلفنی بین فروشندگان و صاحبان کارت های اعتباری بر قرار کنند تا شکایات را به روشی سریع و کارآمد حل کنند.مدیر او ادعا کرد که چنین کاری عملی نیست .در واقع، مدیر به این دلیل ایده را رد کرد زیرا اول به فکر خودش نرسیده بود. وقتی چنین موانعی از سر راه برداشته شوند، کارمندان شادترین افراد خواهد بود . مدیران ایده ها را به این دلیل رد می کنند که مثلا  شاید خیلی دشوار یا گران باشند، اما در واقع نگران این هستند که بد به نظر آیند یا مسئولیت، جایگاه یا قدرتشان را از دست بدهند.

شاید مانع تراشی های مدیریتی در گروه ها ظاهر شوند، مثلاً وقتی اعضای کمیته ای برای اتخاذ تصمیمات گرد هم می آیند. شاید شخصی به دلیل احساس نا امنی به ایده ای فوق العاده حمله کند . وقتی رهبران تحت تأثیر ذهنیت گروه قرار می گیرند، کاری از کارمندان بر نمی آید و فقط می توانند تا قبل از اینکه به عنوان افرادی سخت گیر شناخته شوند، با آنها مقابله کنند. سازمان ها برای از بین بردن مانعی این مانع باید فرآیندی را به کار گیرند تا به مدیرانشان امکان دهد در تصمیم گیری ها بی طرف باشند.

۶-اطلاعات نا درست و فرضیات نا مناسب

تصمیم گیری سریع بدون اطلاعات کامل یا بر پایه فرضیات نادرست رویدادی رایج است. در بعضی موارد، شاید مدیران همه حقیقت را ندانند یا شاید در زیر بهمنی از داده ها دفن شده باشند و زمان کافی برای گزینش حقایق و باز خورد های مرتبط را نداشته باشند. مدیران بر اطلاعاتی که دیگران به آنها می دهند، تکیه می کنند و به دقت آن اعتماد دارند .

موانع موفقیت در شرکت موانع موفقیت در شرکت

مدیران برای گذر از این مانع باید بر پایه داده های بی طرفانه و نظرات شخصی تصمیم گیری کنند. آنها باید تصمیم گیری حقیقت محور را تا حد ممکن در سازمان نهادینه کنند. آیا سازمان شما بر اساس اطلاعات نادرست تصمیم گیری می کند؟ آیا مبنای تصمیمات داده های قدیمی است که نیازمند به روز رسانی هستند؟ آیا دقت ابزار کار را دوباره بررسی می کنید؟ کارهایی که می توانید برای رفع مشکل سیستم های نا کارآمد  پردازش اطلاعات دهید را مشخص کنید. با آزمایش هر ادعایی قبل از عمل بر اساس آن از پذیرفتن فرضیات نادرست اجتناب کنید.

۷-اندازه مهم است

از بین بردن این مانع دشوار است زیرا مقابله با آن بر خلاف اغلب شعارهای خدمت به مشتریان است. اغلب شرکت ها مایل اند خدمات عالی به مشتریان  ارائه کنند بنابر این به کارکنان خود آموزش می دهند که با همه مشتریان رفتاری یکسان داشته باشند . اما در حقیقت، بعضی مشتریان کم اهمیت تر از سایرین هستند. مشتریان بزرگ اهمیت بیشتری دارند. شرکت ها همان زمان و انرژی را که به مشتریان سود آور و خریدار کالا ها و خدمات بیشتر اختصاص می دهند، صرف مشتریانی می کنند که خرید کمی دارند.

این مانع عموماً ناشی از یکی از سه نقطه کور است:

  1. عدم تفاوت قائل شدن بر اساس اندازه مشتری
  2. عدم تشخیص ارزش معاملات بزرگتر
  3. عدم توجه به رابطه اندازه با «افزایش درآمد یا کاهش هزینه ها»

تشخیص این مشکل نخستین گام است. شرکت ها می توانند در ازای یک محصول یا خدمت هزینه بیشتری را از مشتریان کوچکتر در یافت کنند، یک محصول جایگزین ارزان تر به آنها ارائه دهند  یا تلاش کنند  که از دست همه مشتریان کوچک خلاص شوند. کارمندان باید با پیشنهادات خود درباره ی اینکه شرکت چگونه می تواند بدون آسیب زدن به روابط خود  با این مشتریان به سود را مطرح کنند. مدیران باید بر آینده تمرکز کرده و گذشته را فراموش کنند. افرادتان را به خاطر مبادلات قدیمی  بدون سود توبیخ نکنید.

۸-فرآیند های موجود

وقتی هیچ کس قدرت و اجازه تغییر یک فرآیند بی فایده را ندارد، شرکت های هوشمند کار های بی ثمری انجام می دهند. از بین بردن موانع فرآیند، حتی وقتی کاملاً مشهودند، چالش بزرگی است. کار خود را با تعیین اهداف و حمایت از مدیران ارشد آغاز کنید. حتی وقتی مانع فرآیند را از بین ببرید، اجتناب از عادات قدیمی کار دشواری است. برای باقی ماندن در مسیر، هر جا که مناسب است تغییرات مداوم را حفظ کنید.

موانع موفقیت در شرکت موانع موفقیت در شرکت

شرکت ها برای تخریب این هشت مانع، باید به تغییر فرهنگ شرکت باشند. تغییر از مدیران اجرایی و مدیران ارشد آغاز می شوند، اما همه شرکت باید در آن سهیم باشد. سوپراستارهایی را برای رهبری تغییر انتخاب کنید، مطمئن شوید  که کارمندان مسئولیت ایده های خود را می پذیرند و اهداف خود را کنار میگذارند. نه فقط بر کاهش هزینه ها بلکه بر سود آوری تمرکز کنید.

بعضی مدیران ارشد اجرایی فکر می کنند که سخت ترین بخش شروع تغییر،  خلق ایده ها است. در واقع خلق ایده کار آسانی است، اما ثابت شده که اجرای آن کار دشواری است.  حتی وقتی شرکت فرهنگش را تغییر می دهد و موانع را در هم می شکند، کسب و کار طبق معمول قبل ادامه می یابد.

روانشناسی نقش بزرگی در اجرای تغییر ایفا می کند. بعضی کارمندان ریسک پذیرند; بعضی با روش های جدید هیجان زده می شوند، در حالی که سایرین از این روش ها می ترسند. شرکت ها باید رویکردی از بالا به پایین و با این تفکر اتخاذ کنند که اجرای کمتر از ۱۰۰ درصد هر کاری قابل قبول نیست.

موانع موفقیت در شرکت

توسعه کسب و کار

موفقیت در شرکت

توسعه کسب و کار صنعتی

توسعه کسب و کار اینترنتی

توسعه کسب و کار در تهران

توسعه کسب و کار در اصفهان

توسعه کسب و کار در مشهد

توسعه کسب و کار در تبریز

عوامل موفقیت در کسب و کار

عوامل موفقیت در شرکت

چگونه موفق شویم

افزایش درآمد

راز موفقیت

راز موفقیت در شرکت

راز موفقیت در کسب و کار

آگهی های مرتبط