مکالمه در فروشندگی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5053

  • اضافه شده: اکتبر 11, 2017

  • بازدیدها: 677

توضیحات

مکالمه در فروشندگی

توسعه کسب و کار

مکالمه در فروشندگی : بیایید ساختن شیوه ی مکالمه ی خود را شروع کنیم. وقتی تماس تلفنی می گیریم، اولین کاری که می خواهیم انجام بدهیم جلب توجه طرف مقابل است. در زمان های گذشته فروشندگان تلفنی از طریق گفتن جمله هایی «مربوط به فروش» این مشکل را حل می کردند. برای مثال می گفتند: «آقای اسمیت اگر در عرض سی روز در بازار سهام برای شما در آمدی معادل یک میلیون دلار کسب کنم، امروز با من معامله می کنید؟» یا «آقای اسمیت، آیا مایل اید به از دست دادن بهترین افرادتان در رقابت ها پایان دهید؟» یا «آقای اسمیت، اگر بتوانم به میزان بیست و پنج درصد هزینه های شما را کاهش دهم، با من کار می کنید؟» یا «آقای اسمیت اگر تامین کننده ی کنونی شما ناگهان ئرشکسته شود، به دردسربزرگی می افتید، این طور نیست؟»

در دنیای امروز این مقدمه ها کمک زیادی به شما نمی کنند. مردم به خودی خود توجهی به آن ها نمی کنند. باور نمی کنید؟ آخرین باری را که یک فروشنده ی تلفنی با شما تماس گرفت و چنین مقدمه ای را به کار برد، به خاطر بیاورید. از خودتان بپرسید آیا مقدمه ای که او به کار گرفت به یک گفتگوی طولانی و سرشار از اطلاعات ختم شد؟

مکالمه در فروشندگی : با این گونه شگردها در عمل از بیست سال قبل کاری از پیش نمی برد، واقعیت تاسف آور این است که امروزه هوز هم به کار می روند. برای دستیابی به حداکثر موفقیت، امروز باید شیوه ای محاوره ای تر و مودبانه تر به کار ببریم؛ شیوه ای هم صادقانه باشد و هم صریح. نخست آن که این شیوه بسیار موثر است. دوم، صادق و صریح بودن با ما باعث می شود سوء شهرتی که طی سال ها از طریق سایر فروشندگان تلفنی در مخاطب ما ایجاد شده از بین برود. همه ی آن فروشندگان تلفنی که مخاطب شما طی سال ها با آنان سر و کار داشته است مبهم گو، گمراه کننده و بسیار فریبکار بوده اند. آنان درباره ی دلیل تماس شان، شرکتی که با آن کار می کنند یا جزئیات محصول و خدماتی که عرضه می کنند، دروغ گفته اند. و فروشندگان تلفنی هنوز هم تمام این کارها را انجام می دهند
این بدان معناست که ما باید از همان لحظه ی اول مکالمه، به طور کامل روشن کنیم که نمی خواهیم گفتگو را به آن طریق پیش ببریم.
باید حداکثر توان خود را به کار ببریم تا ساده، صریح و آماده جوابگویی باشیم، چون کسانی که با ایشان تماس می گیریم با توجه به تجربه ی بدی که داشته اند، بدبینانه گوشی تلفن را بر می دارند. پس در دنیای امروز بهترین روش برای جلب توجه مخاطب کدام است؟
ساده ترین راه به کار بردن اسم طرف مقابل است: «سلام،جو جونز؟» یا «صبح بخیر، آقای جونز.»

مکالمه در فروشندگی

مکالمه در فروشندگی

این صادقانه است و نتیجه می دهد بهترین راه برای جلب توجه یک نفر فقط گفتن نام اوست، پس لعف و لعاب را کنار بگذارید و کار را با بر زبان آوردن نام مخاطبتان شروع کنید. به هر حال اگر چه شما می توانید هر شیوه ای را که به نظر مناسب و درخور موقعیت است به کار ببرید، فروشندگان طراز اولی هم هستند که اشخاص را «خانم» یا «آقا» خطاب نمی کنند.

آنان خودشان را کارشناسی می دانند که با یک کارشناس دیگر گفت و گو می کند و احساس می کنند که این عناوین، موانعی تصنعی میان مردم قرار می دهند. از طرف دیگر، چنانچه نام طرف مقابل برای مثال جیم باشد و من بگویم: «صبح بخیر جیم»، از آن جا که در آن لحظه ما برای هم بسیار غریبه هستیم، شاید جیم این شیوه را بسیار خودمانی تلقی کند. پس شیوه ی بهتر این است که به سادگی نام و نام خانوادگی او را به کار ببریم: «صبح بخیر، جو جونز؟»

این سلیقه من است. شما می توانید هر طور که راحت هستید عمل کنید. فقط باید در پیش درآمدتان، که از نظر فنی به آن عبارت «جلب توجه» می گوییم، عبارتی در بر گیرنده ی نام شخص بر زبان آورید، نه هیچ چیز دیگر.

.

.

توسعه کسب و کار

مکالمه در فروشندگی

نقش بیان در فروش

مکالمه

بیان

فروش بیشتر

توسعه کسب و کار در تهران

توسعه کسب و کار در ایران

توسعه کسب و کار در یزد

توسعه کسب و کار در اصفهان

توسعه کسب و کار در اراک

توسعه کسب و کار در مشهد

توسعه کسب و کار در تبریز

توسعه کسب و کار در بوشهر

توسعه کسب و کار اینترنتی

توسعه کسب و کار صنعتی

راهکارهای توسعه کسب و کار

افزایش درآمد

راهکار افزایش درآمد

فروش اینترنتی

فروش اینترنتی و بازاریابی

فروش

فروش تلفنی و بازاریابی

فروش در توسعه کسب و کار

آگهی های مرتبط