نحوه نصب درایور مگاتوکن

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5220

  • اضافه شده: اکتبر 18, 2017

  • بازدیدها: 1701

توضیحات

نحوه نصب درایور مگاتوکن

درایور های توکن چیست؟

نحوه نصب درایور مگاتوکن : همانطور که می دانید، یک کامپیوتر از ترکیب و اتصال تعدادی قطعه سخت افزار ساخته شده است. هر کدام از این قطعات یک قسمت از کامپیوتر را پشتیبانی می کنند. این قطعات توسط کارخانه های مختلفی تولید می شوند. بنابراین ممکن است (مثلا) سیستم عامل ویندوز با آن ها آشنا نباشد. شرکت سازنده، به همراه قطعه یک سی دی ارائه می دهد که با نصب آن سیستم عامل قطعه را شناسایی می کند و از آن پس می توان از همه امکانات آن استفاده کرد. به این نرم افزار (فایل ها) که ارتباط بین قطعات و سیستم عامل را برقرار می کند، اصطلاحا درایور یا راه انداز می گویند. در این راستا مرکز صدور گواهی الکترونیکی نفت، بدلیل گواهی الکترونیکی ارائه می کند، نرم افزار گواهی را جهت نصب در سیستم عامل برای اینکه توکن سخت افزاری توسط سیستم خوانده شود در اختیار کلیه کاربران قرار میدهد.

نحوه نصب درایور مگاتوکن

نحوه نصب درایور مگاتوکن

درایور های مورد نیاز در نقشه جامع صنعت:

دانستن این مسئله که اتصال توکن به سیستم قبل از نصب درایوردهای آن از لحاظ امنیتی نامناسب می باشد لازم است. به همین دلیل بعد از دریافت گواهی الکترونیکی توسط کلیه متقاضیان، مهم ترین مرحله نصب درایور های مربوط به گواهی الکترونیکی میباشد. به همین دلیل مرکز صدور گواهی الکترونیکی نفت درایور های مورد نیاز را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت www.icmap.ir در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

Microsoft CAPICOM 2.1.0.2 SDK Set up Wizard

اولین نرم افزار مورد نیاز جهت اتصال توکن سخت افزار به سیستم، نرم افزار Microsoft CAPICOM است. که این نرم افزار درایور راه انداز توکن می باشد. بعد از دریافت گواهی الکترونیکی از مرکز صدور گواهی نیاز است این نرم افزار به صورت کامل در کامپیوتر های شخصی نصب شود. بعد از نصب و راه اندازی سیستم مورد نظر قابلیت خواندن توکن را داشته خواهد داشت.

CAPICOM-KB931906-v2102

نرم افزار مورد نیاز دیگر جهت راه اندازی توکن به سیستم و خوانده شدن توسط سیستم که برای به روز رسانی فایل های نرم افزاری مورد نیاز توکن استفاده می شود نرم افزار ذکر شده می باشد. بعد از نصب اولین نرم افزار نیاز است این نرم افزار در کامپیوتر های شخصی نصب شود.

MOP

گواهی الکترونیکی در مرکز میانی صدور گواهی الکترونیکی نفت زنجیره ای است، که جهت شناخته شدن فایل و Valid شدن آن این زنجیره میبایست در گواهی نصب شود.

که مراحل زنجیره به صورت زیر می باشد:

GICA-MOP Digital sign-Silver ( L2 ) Governmental General intermediate CA Islamic Republic of Iran ROOT CA

سیستم عامل های سازگار:

توکن سخت افزاری ارائه شده با سیستم عامل های زیر سازگار می باشد، و نرم افزارهای ارائه شده در بالا قابلیت نصب در تمامی سیستم عامل های زیر را دارا می باشد.

Widows XP Professional

Widows XP Home Edition

Widows XP Media Center

Microsoft Windows 7 Enterprise

Microsoft Windows 7 Ultimate Retail

دانلود فایل های مورد نیاز Secure Metric ST3 ST3Manager_Admin

Token CAPICOM-KB931906-v2102 management

Token capicom_dc_sdk Intializ

نحوه نصب درایور مگاتوکن

درایور های توکن چیست؟

توکن

مگا توکن

درایور مگا توکن

توکن در ایران

نحوه گرفتن توکن

کاربرد توکن

توکن چیست

دانلود فایل PDF: راهنمای نصب درایور توکن امنیتی مگاتوکن

آگهی های مرتبط