نقش کارآفرینی در توسعه کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4967

  • اضافه شده: اکتبر 9, 2017

  • بازدیدها: 952

توضیحات

نقش کارآفرینی در توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار

نقش کارآفرینی در توسعه کسب و کار : اگر تاریخ کارآفرینی را مرور کنیم در می یابیم که در قرن شانزدهم برای اولین بار بود که به کارآفرینی توجه و بها داده شد. از آن به بعد نظریه های اقتصادی به نحوی بیان شدند که در آن ها کارآفرینی بسیار مورد توجه قرار میگیرد.

همچنین نه تنها اقتصاد دانان وارد مباحث و ارائه نظریه این باره شدند، بلکه جامعه شناسان، روانشناسان و حتی تاریخ دانان نیز درباره کارآفرینی نظریه پردازی کرند و راجع به این موضع بصورت مداوم درحال تحقیق و پژوهش می باشتد.

برای کارآفرینی تعاریف و نظریه های گوناگون و متعددی وجود دارد. به همین علت نمی توان یک تعریف واحد از کارآفرینی بیان کرد. زیرا ویژگی ها و شاخصه های کارآفرینی بسیار گسترده می باشد.

نقش کارآفرینی در توسعه کسب و کار : ساختار اقتصادی در قرن ۲۱ با قرون گذشته کاملا متفاوت است. اگر در گذشته افرادی که دارای بیشترین سرمایه و دارایی بودند چرخه اقتصاد را در اختیار داشتند و در این عرصه تعیین کننده بودند، در عصر حاضر کسانی می توانند سرنوشت اقتصاد را رقم بزنند و اهداف را تعیین کنند که دارای ذهن ثروتمند باشند، افرادی که دارای فکر بازهستند، نوآوری و خلاقیت دارند و کارآفرین می باشند چرخه اقتصادی را میگردانند.

گذشت زمان نشان داد برای رسیدن به موفقیت آموزش و به کار گیری علوم بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر در سراسر دنیا مراکز دانش بنیان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به وجود آمده اند که برای همین موضوع در تلاش هستند.

در این مراکز اساتید و محققان از جایگاه ویژه ای برخورا هستند تا بتوانند بدون دغدغه بر روی مباحث کارآفرینی بصورت تخصصی تحقیق و پژوهش کنند، افرادی که پتانسیل دارند تا کارآفرین های موفقی شوند را جذب کنند و به آنها آموزش های لازم را دهند و این نیروهای جوان را به خوبی تربیت کرده و وارد دنیای اقتصاد کنند.

نقش کارآفرینی در توسعه کسب و کار

نقش کارآفرینی در توسعه کسب و کار

کار آفرینی در توسعه کسب و کار نقش بسیار مهمی دارد. اگر سازمان های اقتصادی به فکر جذب نیروهایی باشند که استعداد کارآفرین شدن را دارند و بر روی این افراد کار کنند به آن ها آموزش های لازم داده شود، بعد از گذشت یک دوره می توان به خوبی نقش کارآفرینی را مشاهده کرد که چگونه سرنوشت اقتصاد و کسب و کار را رقم می زنند.

 

آگهی های مرتبط