برند سازی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5226

  • اضافه شده: اکتبر 18, 2017

  • بازدیدها: 639

توضیحات

برند سازی

نکات مهم در برند سازی

برند سازی :

  1. برند شما تصویر محصول یا خدمت شما در ذهن مشتریان است.
  2. برندهای قوی متقاعد کننده معتبر و سازگار هستند.
  3. کسب و کار باید سودمند باشد اما پول تنها انگیزه شما نیست اهداف عمیق تر خود را به برند ربط دهید.
  4. وقتی برندی با نیازها و احساسات مردم سازگاری داشته باشد و با آن ها ارتباط برقرار کند آن را می خزند برند سازی فرآیندی احساسی است ارزش های شما چهر های انسانی به کسب و کارتان می بخشد.
  5. تحلیل ساختاری در فرموله کردن استراتژی برند سازی به شما کمک می کند.
  6. بازار هدف خود را مشخص کرده و درباره مخاطبان خود بیشتر بیاموزید.
  7. برای متمایز کردن شرکت خود در ذهن مشتری باید نقاط قوق و ضعف رقبا و همچنین خودتان را بدانید.
  8. جایگاه سازی نوع تفکر مردم درباره برند شما نسبت به سایر برندهای مشابه است.
  9. اگر با کارمندان خود صحبت کنید به آن ها گوش دهید آن ها را تقویت کرده و به آن ها احترام بگذارید به سفیران برند شما تبدیل می شوند.

(۱) برند سازی چیست و چه چیزی نیست؟
(۲) چرا برند سازی برای موفقیت در کسب و کار مهم است؟
(۳) چگونه از فرآیندی سیستماتیک برای برقرار کردن ارتباط برند بازار هدف استفاده کنیم؟

سیمون میدلتون که خود را رهبر برند سازی می نامد با واژگانی شفاف قابل درک برند سازی را توضیح می دهد و سپس در این راهنمای سیستماتیک روش برند سازی را توضیح می دهد و سپس در این راهنمای سیستماتیک روش برند سازی کاربردی خود را به شما نشان می دهد اگر چه او برای کار آفرینان و صاحبان مشاغل کوچک مطلب می نویسد اما فرایند او برای حتی انگیزاننده است که خواندن این راهنما مانند گفتگو با یک دوست شوخ دانا و دلسوز است با این میدلتون مشتاقانه پیشنهاد می کند به مدت یک ماه هر زوز یک فعالبت برند سازی متفاوت را در پیش گیرید اما اگر می خواهید این ۳۰روز زا به ۳ماه یا بیشتر بسط دهید روش این کار را نیز به شما می گوید هزینه این کار بسیار کمتر از به خدمت گرفتن کار گزار یا مشاور است مدیر سبز پیروی از پیشنهادات نیدلتون را به شما پیشنهاد می کند اگر چه شاید با زمان بندی او برای این فرآیند موافق نباشد.

برند سازی

برند سازی

برندسازی اولیه

برای تهیه و اجرای یک استراتژی برند سازی باید بدانید برند سازی چیست و چه چیزی نیست برند سازی اغلب با بازاریابی تبلیغات یا نشان های تجاری اشتباه گرفته می شود اما برند سازی بخشی از استراتژی بازاریابی یا صرفا شعار تبلیغاتی شما نیست برند تصویر محصول یا خدمت شما در ذهن مشتریان است برند همه مفاهیمی است که همه مخاطبان احتمالی درباره شما در ذهن و قلب خود دارند جان لیوایز یک فروشگاه بزرگ است وقتی افرادی که با این برند آشنایی دارند نام آن را می شنوند آن را به کیفیت خدمت ارزش مشارکت و طبقه متوسط ربط می دهند اگر چه مشتریان این فروشگاه سوابق مختلفی دارند همه مفاهیم یکسانی را از این برند دریافت می کنند لوگوی شرمت نایک نیز مجموعه ای مشترک از معانی را بر می انگیزد از جمله موفقعیت ورزش مد کیفیت و برند نایک جو و هویتی ایجاده کرده که موضوع دیگر فقط محصول نیست.

چرا برند؟

مصرف کنندگان همه تصمیمات خرید را بر پایه تحلیل ویژگی های و منافع کحصول اتخاذ نمی کنند آن ها اغلب بر ای ارتباط احساسی خود با یک برند تکیه می کنند در خریدهای مختلف از اتو مبیل گرفته تا یم فنجان قهوه ارتباط با برند و مجموعه ای از معانی سمت سوی تصمیمات خرید تصمیمات خرید آن ها را مشخص کرده و آن ها را به مشتریانی دائمی تبدیل می کند بدون برند محصول شما فقط یک کالای بی هویت است مردم مشتری برند شما می شوند زیرا به نحوی با نیازها و احساسات آن ها سازگار است.
با در نظر گرفتن دو برند مورد علاقه خود معنی عمیق تری برای مفهوم برند سازی بیابید پنج دلیل خود برای متمایز دانستن معانی آن ها را مشخص کنید سپس فهرستی از معانی برند شرکت خود تهیه کنید برندهای قویی ویژ گی های مشخص و یکسانی دارند برای مثال متقاعد کننده معتبر و مرتبط هستند اعضای بازار هدف چه گروهی در همسایگی شما باشند و چه یک موسسه ملی برند درا می شناسند و آن را به معانی مشابه ربط می دهند آن ها نام برند لوگو و شعار آن را به خاطر می سپارند کسب و کاری که برند سازی کار کرده است نیازی ندارد مدام خود را تشریح کند.

قدرت تنها مشخصه ای نیست که تصویر برند را مشخص می کند شاید عموم مردم برند شما را بشناسند و درک کنند اما با این وجود برند هنوز معانی منفی را برانگیزد کره شمالی و جنوبی را در نظر بگیرید شاید درک یکسانی از هردو داشته باشید اما احتمالا تصویر شما از کره جنوبی مثبت تر است شاید مردم درباره برندهایی با تصاویر منفی صحبت کنند اما آن برندها از خریدهای مجدد کمی برخوردار هستند و تبلیغات آن ها بی نیجه است اما وقتی برندی تصویری نثبت دارد مردم سخاوتمندانه درباره آن هیاهو راه می اندازند آن را به دوستان و همکاران خود پیشنهاد می دهند و خرید خود و باز خوردهای مثبت را تکرار می کنند.

در این مشاوره شما با برند سازی و چرا برند سازی آشنا شدید و در مشاوره بعدی با هدف و استراتژی برند و ساختار سازی آن آشنا می شوید.

برند سازی

برند

برندسازی اولیه

چرا برند؟

برندسازی

چگونه برند شویم

برند و توسعه کسب و کار

تعریف برند

برند در ایران

برند در جهان

تاثیر برند در کسب درآمد

برند و افزایش در آمد

چرا برند بسازیم

چگونه برند بسازیم

برچسب ها :

آگهی های مرتبط