مدیریت در کسب و کار

مدیریت در کسب و کار

مشاوره مدیریتی

مدیریت در کسب و کار :  نقشه جامع صنعت با بررسی دقیق بازار نیازهای روز مدیران تلاش دارد با بر طرف کردن این نیازها و پر کردن  فضاهای خالی و همچنین یافتن حلقه های گمشده مدیریت در ایران، گام جدید و پر توانی را به منظور توسعه کسب و کار در جامعه اقتصادی حال حاضر بردارد.

این شرکت با ارائه راهکار های نوین در عرصه مدیریت ،امید دارد شرکت های دیگری را نیز برای پیروی از این الگو  تشویق و ترغیب نماید ،چرا که جامعه اقتصادی و مدیریتی ایران به اینگونه شرکت ها نیاز دارد.

مشاوره مدیریتی

شناخت نیازهای مدیران توسط مدیران ما که اساس خدمات مدیریتی  میباشند، عبارتند از:

الف: اهمیت یافتن بخش فروش و درآمدزای هر شرکت در شرایط اقتصادی موجود بصورت ویژه.

بحران های اقتصادی چند سال اخیر باعث شده اکثر شرکتهای خصوصی اهمیت ویژهای به بخش فروش و درامد زایی خود بدهند و به این حقیقت برسند که روش ها و راهکارهای قدیمی دیگرنمی تواند جوابگوی درامد زایی این شرکت ها باشند.مخصوصا که به زودی رقبای خارجی نیز در راهند.در حال حاضر هر شرکتی نیاز به یک واحد فروش و درامد زای،پر توان و کار آمد دارد.

شرکت نقشه جامع صنعت روش های زیر را برای بالا بردن سطح درامد زایی و فروش شرکت ها پیشنهاد می دهد:

  • شناخت کامل وضعیت فروش و درامد زایی فعلی شرکت
  • طراحی،اجرا و اصلاح سیستم فروش موجود
  • شناخت و تحلیل مشتریان شرکت،بازار و رقبا و ایجاد یک واحد کار امد برای ای منظورو همچنین خط دادن علمی به اهداف و رویه فروش شرکت.
  • ارائه یک گزارش تحلیلی کامل از وضعیت فروش و در امد زایی به مدیریت.
  • شناسایی مشکلات و ایرادات بخش فروش ،اعم از نقص در سیاست ها، اموزش ها،کار امدی پرسنل ،قیمت های موجود نسبت به بازار و رقبا ،روش رویارویی و برخورد با مشتریان و…
  • ارائه یک استراتژی و طرح اجرایی کامل برای بالا بردن میزان فروش و بالا بردن استانداردهای بخش فروش
  • مشتری و برندینگ شامل:
    _آموزش مدیران و پرسنل فروش
    _طراحی سایتهای اینترنتی حرفهای و جذاب ،متناسب با حرفه شرکت مربوطه بالا بردن رتبه این سایتها در گوگل با رعایت و اعمال استانداردهای جهانی.
    _طراحی فروشگاههای مجازی واینترنتی برای شرکتها و فروشگاهها، برای فروش مجازی کالاها و خدمات

ب: مشغله زیاد مدیران امروز و نیروهای کار امد  شرکتها و کمبود وقت کافی برای تفکر بر روی اهداف 

مدیریت در کسب و کار

مدیریت در کسب و کار

مشکلات زیادی که شرکت های تجاری و تولیدی و … در سالهایگذشته با  آن رو به رو شده اند،باعث گردیده مدیران تمام وقت و انرژی خود را صرف مبارزه با بحرانها و بقای شرکت کنند. به دلیل کمبود وقت برای نیروههای تحلیل گر و نداشتن زمان مناسب برای ارزیابی و پیشبرد اهداف شرکت ،فرصتی برای  تفکر برای رسیدن به هدف برای مدیران  باقی نگذاشته است .متاسفانه بیشترین زمان و وقت مدیران صرف کنترل  ومبارزه با بحران  می شود.

پ: عدم وجود یک نیروی متمرکز برای هماهنگ کردن، دیده بانی  و هدایت کلیه نیروهای لازم برای پیش برد  اهداف مدیریت

در بسیاری از سازمانها،نیروی متمرکزی که  بتواند به عنوان بازوی مدیریت سازمان ،نظارت کلی و دقیق  بر روی صحت عملکرد مدیران میانی  و پرسنل داشته باشد  وگزارشات  کاربردی و عملی خود را به صورت ماهیانه،هفتگی وحتی روزانه به مدیریت کلان شرکت ارائه دهد، وجود ندارد .کارشناسان شرکت نقش جامع صنعت علاوه بر داشتن توانایی برای بر عهده گرفتن چنین نقشی در سازمان ، توانایی ساختن و پیاده سازی چنین بازویی در آن  سازمان را نیز دارا هستند.

ت: اهمیت یافتن مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

پس از مطالعه دقیق  وضعیت ساختار فروش و نحو ارتباط با مشتریان شرکت ،میتوان بهترین روش  برای اجرای CRM با بهترین نرم افزارهای کشور را ارائه داد .

مدیریت در کسب و کار

مدیریت در کسب و کار

CRM تنها یک تکنیک و نرم  افزار کامپیو تری نیست، بلکه یک فلسفه و تکنیک توسعه یافته است  که متناسب  با تنوع محصول ، ساختار سازمان ، مشتریان ، مخاطبان،بازار ها وفرهنگ کسب و کار متفاوت بوده و استراتژیها ،متناسب با آن تغییر میکند تا هدف اصلی که حفظ مشتری ،توسعه ارزش آن و تحریک وی به توصیه سازمان به مشتریان جدید است تحقق پیدا کند.

مدیریت در کسب و کار

خدمات مدیریتی

توسعه کسب و کار

کسب و کار

مشاوره کسب و کار

انواع کسب و کار

کسب و کار موفق

کسب و کار جدید

تحقیق در مورد کسب و کار

افزایش درآمد کسب و کار

کسب و کار اینترنتی


Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0