آموزش حسابداری تلفیقی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5017

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 738

توضیحات

آموزش حسابداری تلفیقی

مبانی نظری صورت حسابهای تلفیقی

آموزش حسابداری تلفیقی : در دنیای امروزه همه چیز رو به تغییر و تحول است. این دگرگونی و تحول شامل همه چیز می شود ، حتی در تجارت ها ، سازمان های تجاری و حتی نوع حسابداری شان.

امروزه سازمان ها در تلاش هستند تا راهی برای کاهش هزینه هایشان و سود آوری بیشتر داشته باشند. از این رو با عمل تلفیق کردن و حذف هزینه های ثابت ، هماهنگی بخش ها از قبیل گروه تولید تا عرضه ، اعمال مدیریت کارامد و افزایش بهره وری و … به این مهم دست می یابند.

در این تلفیق های سازمانی ، سازمان های تجاری اصلی یا بیشترین سهام داران شرکت ها ، همواره باید صورت های مالی تلفیقی تهیه کنند . هدف تهیه این صورت حساب ها ، مشخص کردن اطلاعات مالی و نحوه عملکرد فعالیت های تجاری سازمان اصلی و زیرمجموعه ها می باشد.

در نتیجه همین امر سبب شده تا اکثر کشورهای پیشرفته دنیا از جمله ایران ، برای اصول استفاده از حسابداری تلفیقی ، استانداردهایی را تدوین کنند . این استانداردها در کشورها یکسان هستند ، اما طبق شرایط هر کشور تفاوتهایی جزئی باهم دارند.

آموزش حسابداری تلفیقی

مبانی نظری صورت حسابهای تلفیقی

در این مبانی مربوط با گزارش مالی تلفیقی دو تئوری بسیار حائز اهمیت است :
۱ _ تئوری مالکیت
۲_ تئوری شخصیت اقتصادی

تئوری مالکیت

آموزش حسابداری تلفیقی : گروهی که از چند شخصیت قانونی تشکیل شده که معمولا سهامداران رده بالای سازمان اصلی می باشند.
در این تئوری عنوان شده که نفع سازمان های فرعی و سهامداران جزء در صورتهای تلفیقی جایی ندارد و این صورت حساب ها فقط برای سهامداران اصلی تهیه می شود.
یعنی سهم اقلیت ها نباید از سود و زیان و سرقفلی در ترازنامه تلفیقی به نمایش گذاشته شود.

تئوری شخصیت اقتصادی

آموزش حسابداری تلفیقی : در این تئوری دارایی ها و بدهی های سازمان تجاری مورد تایید می باشد . همه افراد ذینفع اعم از سهامداران اصلی و اقلیت ها در نظر گرفته می شوند .
سهم سهامداران اقلیت در بخش حقوق صاحبان سهام ترازنامه تلفیقی ارائه می شود. در این تئوری نباید تفاوتی بین صاحبان اصلی و اقلیت قائل شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نرم افزار حسابداری تلفیقی ، این صفحه را مطالعه کنید.

جهت دریافت مشاوره و تهیه نرم افزار حسابداری تلفیقی با ما در تماس باشید

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰
موبایل : ۰۹۱۲۴۱۷۷۷۳۹
ایمیل : info@icmap.ir
آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیر شرقی – روبروی مخابرات ولیعصر – کوچه غزنویی – پلاک ۲ – واحد ۵ – شرکت ایرانیان ماندگار

آگهی های مرتبط