اهمیت توسعه کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4975

  • اضافه شده: اکتبر 9, 2017

  • بازدیدها: 2377

توضیحات

اهمیت توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار

اهمیت توسعه کسب و کار : در طی دو دهه گذشته ، کسب و کارهای کوچک و متوسط در کشورهای توسعه یافته بسیار دارای اهمیت بوده است و نقش اساسی در اقتصاد ایفا کرده اند و منابع شغل و تامین ثروت شناخته شده اند.

درعصر کنونی ، در اکثر کشورهای دنیا ، کسب و کارهای کوچک و متوسط از جنبه های مختلف اقتصادی ، صنعتی ، اجتماعی ، تولیدات ، ارائه خدمات و … نقش آفرینی می کنند و توجه ها را به خود جلب کرده اند.

اهمیت توسعه کسب و کار : متاسفانه در برخی نقاط به خصوص در کشور عزیزمان ، به دلیل استراتژی نداشتن ، بی برنامگی ، عدم وجود ساختارهای مشخص و هماهنگ و … در واحدهای تولیدی و صنعتی ، سبب شده است که کارخانه ها و بنگاه های کوچک از بین روند و با شکست رو به رو شوند.

به این دلیل که این سازمان های تولیدی نتوانستند سهم قابل توجهی در تولیدات داشته باشند و به سوددهی برسند و از کمبودهای بسیاری مانند نبود امکانات ، نداشتن مواد اولیه برای تولید و … رنج می برند.

اگر به کسب و کارهای کوچک و متوسط توجه شود ، آنها می توانند در روند اقتصادی به خوبی تاثیر گذار باشند همانگونه که در کشور های بزرگ و پیشرفته دنیا این چنین است.

دلیل موفقیت این کسب و کارها در این است که پتانسیل بالایی دارند و می توانند به خوبی نوآوری کنند و با توجه به محدودیت های بازار پیش روند.

اهمیت توسعه کسب و کار

اهمیت توسعه کسب و کار

از دیگر مشکلات اساسی که کسب و کار های کوچک و متوسط با آنها دست و پنجه نرم می کنند :

نبود معیارهای مناسب برای بررسی جنبه های مختلف اقتصاد ، تولید ، سرمایه ، بازار و …

نبود محیط مناسب برای رشد و پیشرفت این کسب و کارها

مانع های متععد قانونی ، حقوقی و … که بیش از استانداردهای لازم سر راه کارآفرینان قرار می گیرد.

عدم زیرساخت های مناسب برای هماهنگی سازمان ها

استفاده از سیستم های قدیمی و عدم دسترسی به تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا

نبود شبکه های همکاری میان سازمان ها

و ….

به همین دلایل دیگر کمتر کسانی وارد عرصه تولید کالا و یا خدمات می شوند.
البته باید در نظر داشت که سازمان هایی که از قدیم مشغول به فعالیت بودند اما اکنون آن کارایی سابق را ندارند و بازار خود را از دست داده اند ، به دلیل عدم برنامه ریزی است .

اهمیت توسعه کسب و کار : سازمان هایی وجود دارند که از بالاترین تکنولوژی ها بهره مند هستند و در بازار هم جدید ترین کالاها را ارائه می کنند اما به موفقیت نمیرسند و با شکست رو به رو می شوند. زیرا بدون بررسی وارد عمل می شوند.

باید درنظر داشت که می توان با راهنمایی یک مشاوره متخصص به طور چشمگیری روند موفقیت و کارایی را افزایش داد و خسارات را به حداقل رساند.

اهمیت توسعه کسب و کار

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود و به سوالات شما پاسخ خواهند داد. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید تا از اطلاعات بیشتری در این زمینه بهره مند شوید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط