بازاریابی شبکه ای چیست

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5034

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 338

توضیحات

بازاریابی شبکه ای چیست

توسعه کسب و کار

بازاریابی شبکه ای چیست : در بخش ۱ این مقاله ( بازاریابی شبکه ای ) به مقدمه ای در باب اهمیت و هدف از بارایابی شبکه ای بیان کردیم. در این قسمت به ادامه این مقاله می پردازیم .

۱- شما از دنیای خارج از بازاریابی شبکه ای خود چه چیزی می خواهید؟

بسیاری از افرادی که در حرفه بازاریابی شبکه وارد می شوند برای رسیدن به اهدافی آن را دنبال می کند هر کس دلیل خاص خودش را برای ورود به این حرفه دارد برخی در این حرفه وارد می شوند با افراد زیادی ارتباط برقرار می کنند تا به هدف نهایی خود که موفقیت و سود است برسند. همانطور که شما ممکن است به هر دلیل این حرفه را شروع کرده باشید.

دلیل شما از شروع این حرفه همان است که شما را در نهایت از گرفتاری ها و فشارهای عصبی رها خواهد کرد دلیلی که ممکن است سبب فعالیت بیشتر شما شود تا شما را در مقابل ترس شجاع و شجاعتر کند.
دلایل هر چه قوی تر باشند انگیزه را برای ادامه ی راه قوی تر می کنند. گاهی اوقات دلایل ضعیف به اندازه کافی به شما در رسیدن به موفقیت کمک نمی کنند تصویر روشنی از هدفتان را در ذهن خود مجسم کنید.

چرا اینکارا می کنید؟

اگر پول را به عنوان یک هدف در نظر نگیرید شما در زندگیتان چه چیزی را می خواهید دنبال کنید؟ شاید شما می خواهید یک خانه خوب، ماشین خوب، یا یک مدرسه بهتر برای کودکانتان در نظر گرفته اید آن هدف چه می تواند باشد؟

۲- شما برای دست یافتن به آن “هدف” چه چیزی را خرج می کنید؟

زمان

فکر کردن به اینکه شما چه مقدار از زمان فعلی تان را می توانید به ساخت آینده خود را در بازاریابی شبکه ای اختصاص دهید؟ چه مقدار از زمانتان را می توانید صرف این موضوع نمایید؟ اگر اهداف و دلایل شما برای ورود به بازاریابی شبکه ای به اندازه کافی قوی باشد به نوعی در زمانتان صرفه جویی کردید و صرف این زمان بازتاب مطلبی داشته است. آیا زمان کافی را برای ورزش و یا استراحت کنار گذاشته اید تا بتوانید به اندازه کافی بر شغل و کسب و کارتان تمرکز پیدا کنید و کارتان را به درستی آغاز کنید؟

نقش زمان در بازاریابی شبکه ای

نقش زمان در بازاریابی شبکه ای

پول

بازاریابی شبکه ای چیست : برای شروع کردن حرفه نیاز به مقداری پول دارید. شما نیاز به مقداری پول برای کسب و کارتان دارید. شما نیاز به خرید برخی از کتاب ها، حضور در برخی از دوره های اموزشی، سفر به شهرهای مختلف به منظور یادگیری مهارت های لازمه را دارید. شما ممکن است با تفریحات جدی در این حرفه روبرو شوید و این ها همه نیاز به صرف هزینه و پول دارد.

نقش پول در بازاریابی شبکه ای

نقش پول در بازاریابی شبکه ای

عادات

بازاریابی شبکه ای چیست : بسیاری از مردم عاداتی دارند که آنها را می توانند تغییر دهید. عادت بسیاری از مردم، حداقل تلاش در محل کار، بازگشت به خانه و سپس خواب می باشند اکثریت آنها اوقات فراغت خود را صرف معاشرت با دوستان و تکرار عادت بیرون گذاشتن زباله در ساعات معینی در روز، هفته می کنند. دگر افراد عادتشان شامل، سرزنش دیگران، و یا به نظاره نشستن و منتظر اینکه دیگران به آنها دستور بدهند که چه کاری را انجام بدهند می شود و ابتکار عملی از خود خرج نمی کنند.

نقش عادات در بازاریابی شبکه ای

نقش عادات در بازاریابی شبکه ای

.

.

بازاریابی شبکه ای

توسعه کسب و کار

بازاریابی

بازاریابی اینترنتی

شبکه ای

اصول بازاریابی

بازاریاب

بازاریابی و افزایش درآمد

بازاریابی و توسعه کسب و کار

بازاریابی صنعتی

آگهی های مرتبط