تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5030

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 340

توضیحات

تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار

تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار  : در مقاله قبلی به نقش “آمادگی قبلی” و نقش “برنامه ریزی تماس” در تاثیر اعتماد به نفس برای توسعه کسب و کار پرداختیم.
حال به ادامه موضوع تاثیر اعتماد به نفس در کسب کار با عنوان اولویت تماس میپردازیم :

اولویت تماس

تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار : برای این که روزتان خوب پیش برود شروع با یک تلفن آسان – دوستانه، کم استرس، و مثبت را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال اولین تماس می تواند یک تماس بابت تشکر از یک مشتری دائم باشد. تماس ساده ی دیگر تماس با مشتری ای است که منتظر تماس شما برای پاسخ به در خواستش است. این نوع تماس ها می تواند پاسخی مثبت داشته باشد و شروعی خوب به شمار می آید…


پس از این که تصمیم گرفتید اولین تماستان چه باشد و دلیلی برای آن داشتید، لازم است مابقی تماس های تلفنی روز را بر حسب اولویت ها مشخص کنید.
اولویت شماره ۱- قرار ملاقات های زمان بندی شده و نیز مشتریانی با بیشترین توانایی خرید ( نه لزوماً آن هایی که در گذشته بیشترین خرید را کرده اند، بلکه آن هایی که می توانند بیشترین داد و ستد را در آینده داشته باشند.)

اولویت شماره ۲- تصمیم گیرندگان کلیدی که در ساعات معین در دفتر کارشان هستند: به عنوان مثال مدیران اجرایی اغلب صبح زود، قبل از این که شلوغی کتر و داد و ستد شروع شود به دفتر کارشان می روند.

ممکن است بخواهید برای این که زود به سر کار می روند راهبرد مشابهی را دنبال کنید. در ساعت ۷ یا ۷:۳۰ صبح زنگ بزنید. تجار صبح ها از بقیه ی اوقات روز سرحال تر، حواس جمع تر و فاقد آشفتگی هستند. کسی که دسترسی به او مشکل است یا کسی که بعد از ظهرها اغلب شما را دست به سر می کند صبح ها در دسترس است.

نکته: ممکن است برای این تماس های صبح زود، بخواهید اول مروری سریع انجام دهید. این تمرین را با تماس گرفتن با افراد دارای انرژی زیاد که نیروی شما را می افزایند انجام دهید. چنانچه از منزل زنگ می زنید و حتی اگر بعد از نرمش صبحگاهی خیس عرق هستید چند تماس بگیرید و آن گاه به زیر دوش بروید. همچنین اگر شما مستعد مسامحه کاری و تعلل هستید، این روش شما را راه می اندازد.

تاثیر اعتماد به نفس در کسب و کار - توسعه کسب و کار

تاثیر اعتماد به نفس در کسب و کار – توسعه کسب و کار

تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار : ملاحظات زمانی – لازم است وقت محلی جایی را که به آن زنگ می زنید در نظر بگیرید تا بهترین زمان را برای زنگ زدن مشخص کنید. تماس با تصمیم گیرنده را در دست قبل از ناهار برنامه ریزی کنید. شما باید تماسی کوتاه و کارآمد داشته باشید.
همچنین ممکن است بخواهید در حین ساعات ناهار با معاون تصمیم گیرنده صحبت کنید. در این صورت می توانید قدری وقت صرف کردن روی مغز او کنید. گزینه ی دیگر، تماس گرفتن در ضمن ناهار هنگامی است که منشی یا رئیس دفتر حضور ندارد. گاهی مشتریان ممکن است هنگام خوردن ساندویچ پشت میزشان تلفن هایشان را خودشان پاسخ دهند.
همچنین وقت محلی خود را در نظر داشته باشید. چنانچه با مشتری سه یا چهار ساعت اختلاف زمان دارید ممکن است در ساعات پایانی روزتان غلب مشتریانتان در آن نقطه ی به خصوص پذیرای تماس ها باشند. برای از دست ندادن مشتریان در بهترین ساعت روزشان، جدول های متناوبی را در خصوص شروع روز کاری تنظیم کنید؛ یعنی بعضی از روز ها کار را زودتر شروع کنید و بعضی روز ها کار را بیشتر ادامه دهید. گاهی اگر وقت محلی شما جلوتر از ساعت آنان باشد، تماس با مشتری قبل از دیگران شما را جلو می اندازد.

تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار : ملاحظات زمانی/ زمان بندی دیگر – همکارانتان را که غرغر می کنند «مشتریان من جمعه ها کار نمی کنند» نادیده بگیرید. این هرگز صد در صد از وقت نیست. برای ما این فقط یک عذر ناموجه، برای کار نکردن در جمعه هاست. به عنوان مثال اغلب دندان پزشکان جمعه ها کار نمی کنند ، ولی دندان پزشک من کار می کند. در جای دیگر تعدادی جمعه ها کار می کنند. برای تصمیم گیرندگانی که بیشتر در سفر هستند، جمعه اغلب تنها روزی است که شاید در اداره هستند. برای رسیدن به مشتری ای که سخت می توان به او رسید باید زمان را که برای شما متعارف نیست غنیمت بشمرید. راجع به رسیدن به مشتری در زمانی که معمول نیست – به ویژه راجع به رقابتتان – فکر کنید.

مرحله ی نهایی در برنامه ریزی زمانی

آغاز کردن تماس ها در یک زمان مشخص است. خوب است که صبح ها زمانی را برای نرمش، نوشیدن قهوه و خارج شدن با بچه ها از منزل اختصاص دهید – اگر این قسمتی از روز شخصی تان است – ولی در مورد آغاز روز تماس کاملاً متمرکز باشید.

تاثیر اعتماد به نفس در کسب و کار - توسعه کسب و کار

تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار

تاثیر اعتماد به نفس در توسعه کسب و کار : محیط پیرامون – قسمتی مهم در آمادگی کار که اغلب فروشندگان آن را فراموش می کنند، آماده سازی محیط پیرامون است. زمانی را مجسم کنید که از مسافرت به منزل بر می گردید و در غیاب شما نظافتچی آنجا بوده است و خانه را مرتب و تمیز کرده است؛ در مقابل زمانی را مجسم کنید که به منزل بر می گردید و همه چیز نامرتب است. چه احساسی خواهید داشت؟ وقتی که در پایان روز کاری فضای کارتان را آشفته ترک می کنید، در نیمه های شب پری جادویی برای منظم کردن آن نخواهد آمد.

زمانی که صبح صرف تمیز کردن می شود بهره وری در روز تماس را هدر می دهد. یک میز تمیز، بر خلاف آنچه ضرب المثل می گوید، علامت ذهن آشفته و درهم نیست؛ درعوض، سکویی است برای پرش به سوی موفقیت در تماس فروش. وقتی که میزتان از آشفتگی به دور است شما قادرید بر مشتری و بر تماس تمرکز کنید، نه بر آشفتگی و تمام آنچه باید انجام دهید. اغلب ما اگر اطرافمان پر از انبوه کاغذ یعنی یادداشت ها، پیش بینی ها، گزارش ها، نامه ها، مجلات و اعلان های سررسید باشد، حواسمان به آسانی پرت می شود. به علاوه انبوه کاغذ و ابزارهای رایانه ای همیشه توجه ما را به پیام ها جلب می کنند و باعث می شود کار را فراموش کنیم.
نکته: صدای اعلان دریافت نامه الکترونیکی و سایر اخطارهای صوتی را که موجب حواس پرتی می شود، قطع کنید.

آگهی های مرتبط