مشاوره در صنعت کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6142

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 839

توضیحات

مشاوره در صنعت کسب و کار

مشاوره در صنعت

در بخش اول به نکاتی درباره مشاوره صنعت و در بخش دوم نیز به نکاتی درباره مشاوره صنعت پرداختیم؛

مشاوره در صنعت: همه فرآیند ها را به طور کامل برای کارمندانتان توضیح دهید.
وقتی روش های خود را ارتقا دادید، مرتباً آن ها را تصحیح کنید تا به روز باقی بمانند و کارایی خود  را حفظ کنند.
استفاده از روش «سیستم سازی» به زمان و تلاش نیاز دارد. به دنبال کمال نباشید، اما کاری کنید که این مدل موفق عمل کند. 

۱٫ اهداف استراتژیک

سندی یک صفحه ای تهیه کنید که فهرستی از اهداف اصلی شخصی و کسب و کارتان در آن نوشته شده باشد. فهرستی از گام های کلی خود و کارمندانتان برای درک این اهداف تهیه کنید. تا جایی که ممکن است گام هایی واقع گرایانه تعریف کنید، زیرا این فهرست مسیر شما را مشخص می کند.
حداقل ۶ تا ۸ ساعت را به تهیه این اسناد حیاتی اختصاص دهید. سپس آن را در اختیار کسانی بگذارید که نظراتشان در ایم مورد مفید خواهد بود مثل همسر، کارمندانتان یا شرکا. برای نمونه، یکی از اهداف شرکت سِنترال ای است: «استراتژی اصلی ما ای ناست که سیستم های کسب و کار را با جدیت در راه تکامل به کار گیریم»

مشاوره در صنعت کسب و کار

مشاوره در صنعت کسب و کار

۲٫ اصول کلی اجرایی

وقتی اهداف خود را تعیین کردید، اصول اصلی را بر اساس ارزش ها و تجربیات خود ثبت کنید. این اصول راهنمایی حیاتی برای تصمیم گیری و نشان دهنده باور ها و اولویت های اصلی شما است. آن ها تمرکز مورد نیاز شما و کارمندانتان را تامین می کنند. تهیه و تصحیح این سند دو یا سه صفحه ای باید ۱۰ تا ۲۰ ساعت طول بکشد.
شرکت سنتراتل ۳۰ اصل اجرایی کلی دارد، از جمله: «ما آتش نشان نیستیم، ما متخصصان پیشگیری از آتش سوزی هستیم. ما مشکلات را مدیریت نمی کنیم، بلکه در مرحله اول، در ارتقا و تعمیر سیستم ها برای جلوگیری از بروز مشکلات تلاش می کنیم». یک اصل دیگر می گوید: «تربیت اولویت بندی حیاتی است. ما اول بر مهم ترین فعالیت ها کار می کنیم»

۳٫ فرآیند های کاری

کارمندان می توانند به تهیه اسنادی کمک کنند که پروتکل های اولیه و اساسی فعالیت ها را تشریح می کند. روش صحیص انجام هر فرآیند را روی کاغذ بنویسید و تا جایی پیش روید که نسخه ای ایده آل و گام به گام از هر سیستم ارائه کنید. همه اطلاعات را به شکل سوال و جواب های صریح شرح دهید. در ابتدا به مشکل سازترین سیستم بپردازید. نوشتم جزئیات فرآیند های کارها، این اطمینان را به شما می دهد، که سیستم به خوبی کار خواهد کرد.
مدیران و کارمندان شرکت سنتراتل هر سیستم را به تنهایی تحلیل می کنند، آن را به طور کامل مستند سازی کرده، دلایل هر مشکل یا عدم کارایی مشخص می کنند، برنامه هایی برای بر طرف کردن این نگرانی ها در نظر می گیرند و طرح اولیه فرآیند های کاری بازبینی شده را می نویسند. سپس پروتکل جدید را در شرایط سخت آزمایش می کنند تا مطمئن شوند که از عهده تشخیص مشکلات و ارائه راه حل مناسب بر می آید. وقتی یک فرآیند کاری این معیارها را داشته باشد، سنترال آن را به نیروی کار خود داده و همه کارمندان را موظف می کند که به دقت از آن پیروی کنند. در حال حاضر، سنتراتل از ۳۰۰ فرآیند کاری استفاده می کند. بسیاری از آن ها تنها چند خط توضیح دارند. برخی آن ها را نیز حدو ۶ صفحه هستند.
باید اطمینان حاصل کنید که فرآیند های کاری شما همیشه بهترین راه حل ممکن است، اما روش های خود را فقط به حوزه مشکلات محدود نکنید. در حقیقت باید برای هر فعالیت مهمی «فرآیند کاری» ایجاد کنید. تهیه دستور العمل های با کیفیت برای هر کار، به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، اما هنگام آموزش کارمندان جدید در وقت صرفه جویی خواهد شد. یادداشت های مکتوب حاوی جزئیات اجرای هر فعالیت، افراد جدید سازمان را قادر می سازد تا روش انجام دقیق، سریع و موثر کارها را بدانند. به علاوه، دستور العمل های مکتوب به شما کمک می کند که کسب و کار خود را تا حد ممکن حرفه ای پیش ببرید، در نتیجه رقبا به سختی می توانند به اندازه شما هدف دار و متمرکز کار کنند و برا مشتری تجربه یکسانی را خلق کنند.
در راهنمای «ساخت دستور العمل های کاری» شرکت سنتراتل، فهرستی از اصول دقیق برای ایجاد دستور العمل های کاری نوشته شده است، براساس این اصول: «برای شرح فرآیندها، تا حد ممکن اطلاعات اضافه کنید، اما این کار را به روشی انجام دهید که یافتن اطلاعات آسان باشد. از فهرست بندی الفبایی، عناوین فرعی منطقی و جملات با ساختار ساده و دقیق استفاده کنید.
این سه صندلی به شما در داشتن تسلط بر کارتان کمک می کند. آن ها جزئیات مواردی که می خواهید به آن ها دست یابید، دیدگاه ها و نظرات شما درباره کارها و مخصوصاً، نحوه عملکرد شما و کارمندانتان برای انجام آنچه در توان دارید و دست یابی به اهداف را مشخص می کنند. با داشتن چنین مستنداتی، شما و کارمندانتان نقشه راه بسیار ارزشمندی در اختیار دارید که شما را در مسیر صحیح نگه می دارد. مستند سازی به شما امکان می دهد تا تمرکز خود را حفظ کنید.

مشاوره در صنعت کسب و کار

مشاوره در صنعت کسب و کار

مشاوره صنعت در کسب و کار

توسعه کسب و کار

مشاوره صنعت

مشاوره درصنعت  کسب و کار

مشاوره در صنعت تهران

مشاوره در صنعت تبریز

مشاوره در صنعت مشهد

مشاوره در صنعت اصفهان

مشاوره در صنعت قم

مشاوره در صنعت شیراز

مشاوره در صنعت بوشهر

مشاوره صنعت

صنعت

مشاوره

آگهی های مرتبط