مشاوره صنعتی بازاریابان

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6122

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 483

توضیحات

مشاوره صنعتی بازاریابان

مشاوره صنعتی بازاریابان: در بخش یک این مقاله به مفهوم بازاریابی صنعتی اشاره نمودیم ، پس از آن به شرح فرمانهای مهم در بازاریابی پرداختیم، در بخش ۲ این مقاله  ۵ فرمان اولیه را توضیح دادیم و در بخش ۳ این مقاله نیز به ۵ فرمان دیگر در این موضوع توضیحاتی را دادیم و در بخش۴ این مقاله نیز به ۲ فرمان دیگر در این موضوع پرداختیم

حال به ۲ فرمان دیگر در این مورد می پردازیم؛

فرمان سیزدهم: آشنایی با استراتژی های مدیریت محیط بازاریابی صنعتی

۱٫ وظیفه استراتژی: تاثیر گذاری، تعدیل و پاسخگویی به محیط می باشد. محیط می تواند کمک کننده و یا بازدارنده باشد. تحقیق و پیش بینی دو ابزار آمادگی و محافظت برای مواجهه با محیط است (نظیر شناسایی نوآوری های تکنولوژِک، پیش بینی تغییرات اجتماعی، برآورد تغییرات تقاضا).

  1. سه نوع از استراتژی های مدیریت محیطی:
  • استراتژی های مستقل
  • برای کاهش عدم اطمینان
  • نوآوری های شرکت و مستقل از دیگران
  • به صورت تهاجمی از طریق استراتژی های قیمتی در مقابل رقبا
  • به وسیله تبلیغات شرکتی برای اصلاح یا بهبود، افکاری عمومی
  • استراتژی های تعاونی (همیاری): شامل همکاری ضمنی و صریح با گروه ها، شرکت ها و یا صنایع دیگر.
  • مانور استراتژیک: طرحی برای اصلاح یا تغییر روابط شرکت ها با جنبه هایی از محیط میانی
مشاوره بازاریابان

مشاوره بازاریابان

فرمان چهاردهم: آشنایی با فرآیند تصمیم خرید مصرف کننده

  1. شناخت مشکل: شناسایی یک مشکل، نیاز یا فرصت بالقوه تجهیزات خراب شده، موجودی مواد ناکافی، نبود مواد اولیه یا مواد بی کیفیت.
  2. تعیین ویژگی ها (خصوصیات) و مقدار اقلام مورد نیاز: در مورد محصولات فنی، واحد های استفاده کننده و یا مهندسانی که تخصص خاص دارند می توانند در این مرحله مشارکت نمایند. در مورد اقلام غیر فنی واحد های استفاده کننده می توانند نقش تعیین کننده داشته باشند. در اینقسمت پارامتر هایی نظیر مقدار نیاز، اقلام و تجهیزات مورد نیاز و کاربرد آنها، ویژه و خصوصیات هر یک از اقلام مورد نیاز و … باید تعیین شود.
  3. توصیف خصوصیات و مقدار اقلام مورد نیاز: این مرحله از مراحل بحرانی برای بازاریابان می باشد. در این مرحله، از مراحل بحرانی برای بازاریابان می باشد. در این مرحله، کسانی که تاثیر گذارند و یا کسانی که تدارکات را آماده می کنند و یا بر روی مشخصات تاثیر می گذارند باید وارد فرآیند خرید شوند.
  4. جستجو تعیین شایستگی منابع بالقوه: این امر توسط سازمان خرید و با توجه به ویژگی های تامین کننده انجام می شود.
  5. به دست آوردن و تجزیه و تحلیل پیشنهادات: این مرحله نیاز گسترده ای به اطلاعات دارد. در معاملات بزرگ، زمانی که پیشنهادات تجزیه و تحلیل می شوند، محصولات، خدمات و هزینه ها مقایسه می شوند.
  6. ارزیابی پیشنهادات و انتخاب تامین کنندگان: در این مرحله باید به اولویت بندی و تجزیه و تحلیل تامین کنندگان مختلف، تصفیه تامین کنندگان رقیب با توجه به اقلام و معیار های مورد توجه خریدار، مذاکره برای انتخاب بهترین تامین کننده و انتخاب تامین کننده بپردازید.
  7. انتخاب یک سفارش روتین: با توجه به سطح موجودی در دوره های زمانی مختلف می توان یک سطح سفارش روتین را برگزید. فرآیند خرید تا زمانی که اقلام مورد سفارش تحویل داده نشده اند و مورد قبول واقع نشده اند، کامل نمی شود. مرحله بحرانی برای تامین کننده، اثر بخشی تامین کننده در پاسخگویی مناسب به این مرحله است.
  8. ارزیابی و بازخورد از عملکرد: در این مرحله به بررسی رسمی و غیر رسمی عملکرد تامین کننده پرداخته می شود. این مرحله می تواند به وسیله قسمت استفاده کننده انجام شود. مرحله ارزیابی و بازخورد، مرحله ای بحرانی در انتخاب تامین کننده است.
مشاوره بازاریابان

مشاوره بازاریابان

توسعه کسب و کار

مشاوره صنعت

مشاوره

مشاوره صنعتی

صنعت

بازاریابی آنلاین

بازاریابی صنعتی در ایران

بازاریابی اینترنتی

مشاوره بازاریابی اینترنی

مشاوره بازاریابی

بازاریابی در مورد صنعت

بازاریابی

بازاریابی در توسعه کسب و کار

مشاوره صنعتی

بازاریابی صنعتی

مشاوره صنعتی بازاریابان

بازاریابان مشاوره

آگهی های مرتبط