مشاوره صنعتی در مشتری مداری

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6121

  • اضافه شده: دسامبر 28, 2017

  • بازدیدها: 511

توضیحات

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی : نقشه جامع صنعت به تشریح تکنیک های مشتری مداری برای شما پرداخته است. در بخش ۱  و بخش ۲ و بخش ۳ این مقاله ۴ مورد آن را بیان کردیم، حال به ادامه موضوع می پردازیم:
توصیه نامه های مشتریان شما بسیار قدرتمندتر از هر چیزی است که خودتان در مورد خدمات و محصولات خود می گویید. به مشتریان نشان دهید که محصول یا خدمات شما چگونه در گذر زمان پولی که بابتش پرداخت شده را جبران می کند، و آن ها در اصل کالای شما را مجانی می خرند.

انجام فروش

وقت خود را با تلاش برای فروش به افرادی که علاقه مند نیستند، بودجه ی کافی ندارند یا مسئول خرید نیستند، یا هر کس دیگری که قرار نیست به شما جواب مثبت بدهد، هدر ندهید. وقتی مشتریان مناسب را پیدا می کنید، با شش قدم ساده زیر فروش خود را انجام دهید.

۱٫برای فروختن اجازه بگیرید

در ابتدای صحبت خود سوالی بپرسید که باعث شود مشتری اطلاعات بیشتری در خواست کند. با سوالاتی مانند ((اگر بتوانم به شما نشان دهم که چگونه از محصول استفاده کنید، آیا علاقه مند هستید که در مورد آن بیشتر بدانید؟)) بدون توجه به اینکه رودررو می فروشید و یا از طریق تلفن، ایمیل یا هر روش تبلیغاتی دیگر، این قدم اول موثر است.

 

۲٫پیشنهادی تنظیم کنید

وقتی پیشنهاد خود را طراحی می کنید، گزینه های مختلف با قیمت های مختلف را در آن قرار دهید- خود محصول و یا بسته ای شامل محصول همراه موارد اضافه و مکمل با قیمت بیشتر. برخی از فروشندگان حرفه ای همه گزینه ها را معرفی می کنند، درحالی که بقیه ابتدا گزینه گران تر را معرفی می کنند و اگر مشتری نسبت به قیمت حساسیت نشان داد، گزینه ارزان تر را نیز معرفی می کنند.

 

۳٫مطالب سازماندهی شده ای ارائه کنید

از روش AIDA یعنی ((جلب توجه، ایجاد علاقه، ایجاد اشتیاق و دعوت به اقدام)) پیروی کنید. مشتریان هدف خود را از محصول آگاه کنید و کنجکاوی آن ها را نسبت به محصوا تحریک کنید، مزایایآن را نشان دهید و فروش را انجام دهید. راه حل جایگزین دیگر، روش PAS ((طرح مسئله، آشفتن و ارائه راه حل)) است. مشکلی را برای افراد مطرح کنید و درمورد موضوع آن ها را آشفته کنید و بگویید که می خواهید آن را با محصولتان حل کنید.
این روش های سازماندهی شده بسیار بهتر از عکس العمل های بداهه کار می کند.

۴٫از منطق احساسی استفاده کنید

زینگ زیگلار متخصص فروش، اعتقاد دارد که مردم بر اساس عوامل احساسی خرید می کنند و برای توجیه کاری که بر اساس احساس انجام می دهند به دلایل منطقی نیاز دارند. پنج عامل احساسی باعث خرید می شود ((عشق، غرور، ترس، حسادت، احساس گناه)). عوامل احساسی یا در جهت رسیدن به لذت است یا برای دوری از درد و هر دو انگیزاننده های قدرتمندی برای خرید هستند. در ارائه ی فروش خود، یک یا چند عامل احساسی را در مورد هدف قرار دهید.

 

۵٫نهایی کردن فروش

اگر چهار قدم قبلی را اجرا کنید، نهایی کردن فروش خود به خود انجام خواهد شد.

۶٫پی گیری

بسیاری از متخصصان فروش این مرحله آخر را کاملاً فراموش می کنند. مطمئن شوید که مشتریان شما دچار ((پشیمانی بعد از خرید)) نشوند. به این منظور نامه یا هدیه ای برای آن ها یادآور شوید که خرید از شما انتخاب خوبی بوده است. همیشه هدیه دادن یک خوراکی مورد استقبال قرار می گیرد، افراد با شکم سیر معمولاً راضی و خشنود هستند.

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

راز های پایانی فروش

فروش موفق به میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. تقاضا برای محصولات یا خدماتی که نادرتر هستند و یا کمتر در دسترس هستند بیشتر خواهد بود. وقتی تعداد مشتریانی که به دنبال شما هستند بیشتر از زمانی باشد که بتوانید برایشان اختصاص دهید، مقاومت در برابر قیمت کمتر خواهد شد. مشتریان اقتصاد جدید فکر خواهند کرد که تخصص شما ارزش صبر کردن و پرداختن آ قیمت را دارد.
حتی اگر به اندازه ای که می خواهید موفق نیستید، می توانید برای خدمتتان تقاضا ایجاد کنید. یک مربی قیمت های خود را سه برابر کرد. او برای هر مشاوره ی اولیه پول می گرفت و همیشه حتی اگر وقتش کاملاً آزاد بود، به مشتریان متقاضی حداقل یک هفته بعد وقت می داد. این مربی درآمد خود را از ساعتی ۲۰ دلار به ماهی ۱۰۰۰۰ دلار رساند.
فروش سنتی بر بدست آوردن حداکثر تعداد ممکن بیشتری تمرکز داشت، اما امروزه ایجاد انتظار روش بسیار موثر تری است، مشتریان مایل هستند برای بهترین و حرفه ای ترین منتظر بمانند، چه به مشاور املاک نیاز داشته باشند، چه لوله کش، چه مکانیک و چه باغبان. آن ها بیشتر از اینکه بر قیمت متمرکز باشند، به دنبال پیدا کردن چیزی هستند که دقیقاً نیازهایشان را برآورده کند. اگر محصول یا خدمتی را می فروشید، این کار را به درستی انجام دهید و یا کسی را استخدام کنید که این کار را انجام دهد. برای فروش باید حداکثر تلاش خود را بکنید.

.

.

مشاوره صنعتی در مشتری مداری

مشتری مداری

مشاوره صنعتی

مشاوره صنعتی در اصفهان

مشاوره صنعتی در تهران

مشاوره صنعتی در ایران

مشاوره صنعتی در مشهد

مشاوره صنعتی در تبریز

بازاریابی

مشتری

مشاوره

بازاریابی و مشاوره

مشاوره در کسب و کار

توسعه کسب و کار

آگهی های مرتبط